В мене гольф 89р. народження 1,8 мотор. стоїть карбюратор солекс 21083 імашина більше 120 не їде, що це може бути?
охарактеризуй, як саме "не їде". які жикльори в карбюраторі, взагалі як саме підключений карб ? бо, у мене теж солекс 21083 і 1.2 жигулик може й 140 їхати
жикльори стандартні на 1,5, я взяв новий карбюратор 21083 і туда не ліз. дивись іду газ в поліку обороти десь 3,5тис. і швидкість 120 і більше не їде
так потому и говорю - чтоб под капотом узнавал "нажал он на педаль или нет" + машина на нейтрали вообще, до отсечки раскручивает двигатель ? пі.сі. ну не можу я російською писати.. неграмотний я :D
Так не пиши))) Чи хтось заставляє?)) Головне, щоб грамотно і слова не перекручені, а так один одного тут всі добре розуміють))
у мене проблемка є - я відповідаю завжди тою мовою, котрою до мене звертаються (якшо я ту мову знаю звісно. китайцям не відповім )
ну ти і ГОЙ ти що не маєш власної свідомості і гідності,жоден іноземець на його землі навіть не намагатиметься розмовляти з тобою іншою мовою аніж рідною
почни з найпростішого, колір нагару на свічці, щоб визначити яка іде паливна суміш, масло непопадає?,запалення?
Чуєш, ГОЙ, твоя свідомість взагалі десь далеко. Кличеш тебе на з'їзд, кличеш, а від тебе як об стінку горохом. чому ти прив'язуєш сюди нагар на свічці ? думаєш на всіх передачах воно розганяється до 120, а на 5й більше 3500 не крутиться ? Більше повірю у зіпсуте фередо.
відсутність часу це проблема, а по суті ніде не було опису ,що на інших передачах оберти ідуть більші ,зчеплення коли буксує то авто неїде а обороти піднімаються, а тут є ліміт на обертах,а може і компресії хана, питання як заводиться як тяга як швидкість набирає
щеплення підпалене, але ше небуксує, компресія 13,5 , до 100 набериє швидко, а от після починає вже в натяжку, я тоже думаю шо то жикльори, бо відчуття таке як їй шось нехватає, я думаю треба поміняти жикльори в другій камері
Фактично, якщо зчеплення підпалене, то воно починає буксувати на високих передачах і швидкостях, а потім момент пробуксовування починає опускатися. Але якшо зчеплення буксує, то це не переплутати ні з чим. Таке враження, що машина наїхала на лід(швидкість не змінюється, а оберти і шум двигуна зростають).