то ми почуємо таки чи може ця машина, на нейтралці, набрати 6к обертів, чи мені далі з бубном танцювати ? [OFF]цілий день мурдувався тим клятим питанням. якщо зчеплення - оберти будуть підніматись, а швидкість ні. якщо паливний насос ? - можна виключити, бо оберти на всіх передачах практично однакові - значить пального достатньо. залишається компресія + гальма (ну бо виключити їх я не зміг) + карб (маса всього, але малоймовірно. Можна скористатись думкою містера Вовчика і по нагару оприділити суміш - але це не критично і на кі-ть обертів не впливає)[/OFF]
Значит недостаточно мощности для этой скорости. Тогда действительно есть ограничитель, в виде жиклеров ИМХО
То можна було зразу сказати, щоб весь форум не сушив собі голову над головоломкою чому не їде машина. А жикльори краще ставити оригінал, як і карбюратор. Як то кажуть, кожному своє.
п*здєц... Пірбург 2Е і буде тобі щастя. а нє, то топай на базар і кажи шоб продали жикльори до солекса на 1.8 мотор. шо тут ше думати. ПИТАЮ ЩЕ РАЗ, КОНТРОЛЬНИЙ: чи наберає оберти на нейтралці ?
На другу камеру потрібно зменшити воздушний, або збільшити топливний жикльор,поставити 100 чи 107. Повинно працювати краще...
Я б радив купити приблизно за 500 грн. в хорошому стані 2Е2, можна навіть, якщо є поняття, гарно його розібрати, прочистити і поставити на своє рідне місце, бо він спеціально розроблявся до того двигуна. Мені також не раз пропонували на мій 1.8 поставити жигулівського карба, то я такого навіть і слухати не хочу!
я тобі скажи і жигульовський карбюратор не поганий, машина їде не погано, і економна. На ній стояв жигульовський, і я хотів поставити оригінал. але не міг доброго найти, і взяв новий жигульовський і нормально