В суботу мав неприємність. Годині в 15.30 вибрався з дому, прогрів двигун, позмітав сніг, їду. Проїхав метрів 300 - починає блимати лампочка масла і з"являється гул в динаміках. Заліз під капот - рівень масла = 0 Спочатку паніка, потім дзвінок знайомому таксисту, буксир в інший кінець міста (у моєму районі у всіх майстрів був короткий день) на авторизований сервіс Liqui Moly на кільці Липинського-Хмельницького. Залили промивочне масло, завели, дивимся звідки тече. Зібрали консиліум, одні кажуть - п...ць, вдарений піддон, суши весла. Власне, на піддоні справді були помічені свіжі сліди контакту з тупими твердими предметами. Один головлікар Костя каже, що то прокладка. Таки виявилось, що це прокладка, яка є на тій фігні, в яку закручують масляний фільтр (квадратна така). Тоді як прокладка на фільтрі практично не зношується, бо він міняється при кожній заміні масла, то ця прокладка не міняється ніколи, тому в мене вона (ще й з огляду на екстремальні погодні умови) перетворилася з гумової на якусь пластмасову і тріснула пополам. Щастя, що ця прокладка аналогічного розміру з тою, що на фільтрі. Відтак зняли з мого випрацюваного фільтра, вставили туди, завели - все ок! Нове масло Костя порадив лити синтетику, оскільки не так густіє взимку як напівсинтетика чи мінералка. Коштувало мені це 35 грн за літр. Масло LOTOS, яке на базарі (за словами Кості) коштує 50-60 грн за літр. Дешево мені обійшлося того, що той LOTOS дістався Кості як презент від товариша з Польщі - просто із заводу Наші люди навіть за бугром умудряються з заводу щось винести. В 19 годині я уже був вдома і обмивав хепіенд Отже ціна проблеми масло+промивка+робота+фільтр+таксі=230 грн. Що тішить в цій історії, що в мене саме підходив термін заміни масла
шодо лотосу то як на мене то це бюджетний ваіант але не найкращий, краще лити мобіл 1. далі шодо синтетики то також не оптимально - подумайте самі - коли робили гольфи двойки її ше не було в природі тої синтетики і відповідно движки розраховані на мінералку.
Я той самий лотос в арсені купував - 120 грн за каністру - провернувся вкладиш шатуна, мотор на капіталку - всі кажуть шо якшо мотор проїхав 200 тис без проблем і тут після заливки масла таке сталося - 90% винне масло - підвищився коефіцієнт тертя. так що робіть висновки, панове...
А я лию Тотал Карат Напівсинтетика Довольний як слон Воно має якісь додаткові присадки для зменшення тертя 5ти літрова каністра вроді 100-120 грн Машина пройшла 300 тисяч і масла не любить вообще
І так, аналогічна штука. Щойно прогрів машину, заїхав в гараж, виходжу - а на дворі калюжа масла. Посвітив ліхтариком - десь район масляного фільтру. Що може бути? Що робити? Чи це також вищевказана прокладка?
Я ллю Кастрол. Але, хіба це важливо???!!! Найважливіше в цій темі - у MARTINI свято. То давайте ж потішимося разом із ним! За те, що потрапив на добрих майстрів, за те, що нікуди не поспішав так, що капєц, і за те, що його болід нарешті з новою оливою! Іт"з хеппі дей!!!
Ото у одного щастя, а у Олега сьогодні гарний день варення ... Якщо район фільтра, то скоріш за все прокладка, можливо не вищевказана, бо у мене такої я не помічав . Або сам фільтр на морозі тріснув.
Я теж про це подумала... Якби могла, подала би цілу пачку мокрих серветок, щоби калюжу витерти. Але, на жаль, я дуже далеко. Bosh, не сприймай, як... Зрештою, Ти мене знаєш... Тому впевнена, що сприймеш так, як треба! Народ, ну що? Хтось підкаже, що робити нині іменинникові з тою калюжею? Чи будемо відмовчуватися?
Сьогодні і так ніц не порадиш, а завтра срання: Поглянь під капот уважніше(не протирай), мо то і не фільтр, якщо все таки так,то... вікрути фільтр (не забудь що в ньому є трохи масла, щоб по гаражу не порозливати). Подивись що до чого, а вже потім видніше буде.
Дійсно в таку пору ти нічого не побачиш, а от завтра детальний огляд підкапотного начиння. Масло, фільтри - коли мінялись? Якісь симптоми перед тим, як втікло масло були? П.С. Утро вечера мудрєннєє. Удачі.
Давайте Вот хто у тебе віноват А тепер вніманіє, ссилкі по тємє раз два (в картінках) три Тільки не провтикай і часом не злий ОЖ щоб зняти маслокуллер. Трубки знімати не треба!
Це тільки у випадку якщо в нього стоїть маслокуллер старої конструкції (в роках його машини там уже трохи по інакшому би мало бути), але всяке може бути. Може ще тріснути таке саме кільце на фільтрі, або датчик тиску масла не тримає.... По любому треба добре все оглянути....