Коли включаєш запалювання всі лампочки гаснуть крім масла, мигає 4-5раз потім гасне(мигає жовтим) Т4 2.5TDI
Лампочка масла на скільки я знаю завжди з запізненням гасне, а жовтим мабудь у тебе мигає лампа свічок накалу, яка теж з початку зниження температури гасне через декілька секунд(3-6). Я так зрозумів? Чи ні?
Лампочка накалу свічок мигає і потім зразу гасне, а от масла мигає 4-5раз потім гасне(мигає жовтим). Пару раз було так що загорялась зразу з усіма решта лампочками червоним і зразу гасла як і всі решта...
У мене таке після заміни фільтра. Раніше (при старому фільтрі) гасла одразу, тепер же може пару раз мигнути і погаснути, майстер казав що то залежить все від конструкції фільтра, і є нормою, а проблема тоді коли лампочка дуже довго моргає, а 2-3 секунди (в моєму випадку) то все добре.
Если ето для тебя является проблемой (мне кажется что это проблемма с самой лампочкой ) можно разобрать и посмотреть ,или заеть к електрику !если нет то и пускай себе маргает тем цветом каким ему захочется!!!
То не від конструкції фільтра залежить а фільтр бракований або не підходить під твій двигун. Клапан у фільтрі не тримає масло. І лампочка моргає поки насос не закачає масло у фільтр. Тобто тих дві три секунди колінвал поршня і розпредвал крутяться без масла. а тепер порахуй скільки разів в день ти заводиш машину помнож на 365 днів і будеш мати час скільки без масла працював двигун.
ого! Є підозра що могли поставити не той фільтр, хоча підбирали по каталогу (FRAM), а може дійсно антидринажний клапан у фільрі несправний. Так от потрібно підібрати фільтр для мого мотору (ADZ 1.8I),чому такий мотор? - не знаю хоча по таблицях бачив що пасати 96 року не випускалися з таким, видно вже міняв попередній власник). Яка марка попереднього фільтра не памятаю Мо хто порадить? чи мо який ресурс інетівський дасть для підбору?
До чого тут конструкція фільтра??? коли машина ще навіть не заведена....а "розходніки" всі в нормі!!!
не заведена а мигає? - дивись пост вище. але інші лампочки повинні гаснути коли вже заведена,ане коли запалення включив
Сідаю в машину включаю запалення щиток приборів світиться як новорічна ялинка! Чекаю пару сек шоб погасла лампочка свічки накалу(інакше небажано заводити) -погасла разом з всіма іншими лампочками КРІМ МАСЛА та ше разів 4-5 мигне тоді гасне і включаю двигун!!! Якого ж Х вона мене наламує?
В мене літом було, коли двигун гарячий, після скидання на нетралку, і коли обороти падали до 800 об то могла загарятись лампочка могла миригкотіти. Зара таке не помічаю, мабюдь із за того що на великі відстані не їжджу а отже двигун особо не нагрівається.
В людини проблема. І потрібна порада, особливо тих, хто кумекає в електриці (щоб знати як приборна панель має реагувати на ввімкнення запалення), і тих, хто розуміється на турбодизелях( що б сказати чим таке моргання може зашкодити двигуну). А тут кожен свої аналогічні проблеми розказати хоче (в тому чслі і я - каюсь). До автора: а в нстукції що напиано про цей індикатор?
Ну по перше автор досить двозначно описав свою ситуацію і через те кожен зрозумів по свому. всякі моргання лямпочок на панелі щось означає. Автору потрібно було взяти інструкцію по експлуатації прочитати .... і задати тут конкретне питання.. тоді і відповідь була б більш конкретна. Все знати неможливо... занадто багато є всяких варіантів. Але часто є ситуація що людині лінь читати і вивчати ситуацію от вона ї задає в неті питання думаючи що хтось за неї прочитає інструкцію. Але так не буває. На типові ситуації і відповідь типова, але кожна поломка індивідуальна.
Я інструкцію до свого авта в інтернеті тиждень шукав - знайшов на російській мові. Крім того, ще знайшов книги по ремонту, знову ж таки російською. То ж може варто все ж таки пошукати, прочитати, і потім повернутися до форуму?