Всім доброго дня. Вчора, приїхавши з роботи (50 км) зупинився біля дому, знов заводити - а моя Фрау не хоче... Симптоми: стартер крутить, але не схвачує. І крутить дуже дивно, таке враження, що з перебоями. В чому може бути причина? Я схиляюсь до думки - що втягуюче погано працює. Підкажіть до чого ще глянути.
під час заведення хай хтось постукає чимось металічним по стартеру. а і ше з толкача як заводиться(правда немаю досвіду заведення дизельного таким методом)? це все щоб виключити проблему стартера?
Бачив я тебе і фрау вчора. Стартер вмирає. Ти як заводився, то він так скреготав і клацав, що ужас. Хотів ще тобі сказати про це, але ти вже поїхав.
Недавно розбирав стартер - втулки ніби гуд. Почалась історія з заміни втягуючтого. За пораду дякую - візьму до уваги.
В Львові, в районі вулиці Джерельна та вул.Під Дубом, є майстер котрий ремонтує, номеру телефону в мене немає (загубився), можеш під'їхати та попитатись, замінять все, що треба, чи виточать любу втулку. Але стартер краще зняти самому, навіщо платити зайвих 100 грн. Якщо надумаєш, під'їжай, якщо треба, то я тебе проведу, я неподалік працюю мій номер 067 67 60 626
Дякую за інформацію. А по поводу інших можливих варіантів в кого які думки? До речі, ввечір (коли остигла) завелась але погано.
Опиши все детально (тобто її примхи) хоча б за останній тиждень, і ще одне чи проводив мийку двигуна перед тим. Тут може бути любе та різне, як мелоч, так і щось серйозне. Наприклад в мене було таке, що зимою на холодну заводилась без проблем, їхала, в холосту добре працювала, а коли нагрівався мотор до номінальної робочої температури троїла і глохла. Тиждень сушив голову, думав форсунки, чи топливна траса, але вже коли опустились руки рішив поміняти паливний фільтр. Після цього як рукою зняло. Дойшов висновку, що при нагріванні соляри котра з обратки в бак попадає і звідти в фільтр знову нагрівався парафін, та перешкоджав нормальному виходу пального з паливного фільтра. Опиши детально все, може хтось щось підскаже.
Працює нормально, їде також добре. Через 1.5 ткм заміна масла і фільтрів, ремня ГРМ і ролика. Проблема при заводці. Стартер зхвачує, потім дивний звук, знов і знов... Чи міг ремінь проскочити на 1-2 зуби і давти такі глюки?
Міг майстер косяків натворити з ремньом ГРМ. На вихідних у мого знайомого на Деу Сенс в Одеській обл. поміняли ремінь ГРМ недоїхавши 20 км до Львова машина стала. - проблема - провернуло вкладиші та ще щось натворило, машині 2-3 роки, за ремонт заспівали 5500 грн. у Львові. Тому з ГРМеханізмом не шути, їдь до фахівця.
Маю стартер б/в. Дизельний. ВОSСН. В чудовому стані. Ціна разом з вт.реле 400грн. Поставив і їздиш. І паралельно зремонтуй свій. На Джерельну не їдь ! Ніколи ! На Садову ТАК ! Там шарять.
То може бути причина в втягуючому чи шукати щось інакше? Просто хочу сьогодні купити втягуюче і поміняти.
Судячи по вчорашнім звукам - це стартер ! Тим більше "на гарячу" ! Лязгіт і скрегіт. Треба твій зняти і подивитись. І на маховик теж !