Рєбятка доброго вечора ! В мене проблема така ,сьогодні приїхав зроботи припаркував авто вечером вийшов переставити а вона не заводиться.Симптоми такі: Стартер крутить без проблем ,а вона навіть не хапає думав предохранітєль бо в обід тоже таке було то глянь а придохранітєль згорів я поміняв і ляля,а тут все добре з ними ніби все на місці,все окей а вона не заводиться .підскажіть будьласка!
Пропоную тему переназвати - "Не заводиться машина, порадьте", а то я думав що треба бігти на стоянку і виручати Тебе десь на трасі бо замерзаєш!
а різниця в тому, що потрібно читати правила форуму. зараз прийде адмін і накаже. це раз, друге - треба уточняти шо за машина. третє, добре що з твого допису зрозумів, що в тебе інжектор (це ж дійсно так ?), а якби не зрозумів ? ну і порада: почни з акумулятора, всіх мас, перевірки всіх запобіжників і контактів до них (немаловажливий факт). в поміч тобі тестер і контролька. пі.сі. належно стався до форуму, коректно задавай запитання і грамотно називай теми. пі.сі. Орест, Тіні! мабуть треба задуматись над тим, щоб щойнозареєстровані не могли створювати тем. скажімо, до перших 20 дописів на форумі.
Бензин(солярка) в баку є....? Іскра на свічці є....?, якщо це не дизель Який код двигуна , або якого року машина і який вприск. ПС. і не предохранітель а запобіжник
По перше:Не щойно зареєстрований По друге:Я не розумію яка різниця яка тема ,мені б наприклад було всерівно яка тема ,якшо людині треба допомогти,і я не написав якоїсь фуфи я попросив про допомогу. Вибачайте якшо когось обідив Vento 1994р.в. 1.8.бензин Рано глянув 5 запобіжник знов перегорів поміняв його,а результату як небуло так і нема,після прокрутки ключем такий щолчок ніби іскра на шось бє і результату 0 ((
Не ображайся та зауваження зроблене правильне, хоча я вважаю що потрібно не лише критикуати а й дати відповідь на поставлене питання. А тему дійсно потрібно було назвати щось типу: "допоможіть! не заводиться авто". Питання за що відповідає той злощасний 5тий запобіжник? Двигун інжекторний чи карбовий? Ти перевіряв те що питав kym? Дай відповіді на поставлені питання і будем шукати причину хвороби твого авто! Якщо незнаєш як продіагностувати- запитуй, я зрадістю підкажу.
Моно Інжектор 1.8 Перевіряв все окей 5 запобіжник це вроді шось з паливним насосом звязано він був в мене перегорів і я неміг завестися ,але поміняв його і завівся приїхав до дому все було добре прийшов переставити авто знов незаводилась рано глянув на той запобіжник він знов перегорів поміняв на інший а вона не заводиться .навіть не хапає,тупо ганяє стартером і всьо.
Раз горить запобіжник значить десь щось з електрикою не альо.... продивись реле на насос чи не підгоріло.... можливо релейна панелька накрилась... це у моноінжекторів хвороба...
Найшов причину згорів паливний насос ,хтось до мене 9-ний поставив він аж все біля себе поплавив поміняв і все окей!Дякую всім)
Всім привіт! Давніше писав шо є в мене два пасата Б5, один з розбитим кузовом(1998), а другий(1999) -з мертвим мотором. З двох машин хотів скласти одну... Обидва мотори AEB 1.8t. Отже, хороший мотор перекинули в новий кузов, саме залізо, проводку не чіпали. Все склали до купи, мотор заводиться, працює 1-2 секунди і глохне.. Насос бензиновий працює справно, так само як і свічки, запалення також виставлене по мітках. В чому може бути проблема? почитавши інтернет, виглядає шо проблема може бути в імобілайзері (хоча думав шо на цих роках їх ше не ставили)...Пишуть шо потрібно подружити ключ з новим мотором? Невеликий відступ: 1998 пасат, механічна коробка, седан... 1999 пасата, автоматична коробка, універсал. На універсалі автомат на ручну не міняли, не впевнений чи це стосується теми, але також на ньому стояла система, яка позволяла заводити машину з брилка.. Підкажуть будь ласка в чому на вашу думку може бути проблема? і якщо всетаки імобілайзер, то як його перепрограмувати( в мене є ваг ком і шнур), або взагалі відключити? Наперед вдячний!
Ясно.. Трохи почитав інтернет, інформації небагато. Спочатку прочитаю помилки, постираю, якшо є, і подивимся шо буде... Якщо нічого не поміняється, то чи поможе вирішити проблему заміна замка запалювання з катушкою імобілайзера? Або які ще є варіанти?
Недопоможе! БО котушка імо. це лише пристрій якій зчитує покази (код) брилка (ключа). Тобі потрібно поєднати три речі: код ключа має співпадати з кодом прописаним в блоці управління імобілайзером, який в свою чергу має співпадати з кодом який прописаний в блоці управління двигуном, тобто маємо ніби подвійний захист. Я так розумію що з донора було перекинуто двигун та АКПП разом з блоками управління (до того була МКПП), значить тобі потрібно встановити(замінити) блок імобілайзера з донора і взяти брилок з нього ж. Незнаю конструкцію ключа запалення можливо просто замінити плату імо., якщо ні то міняти ще й всі замки (секретки). Тобто тобі потрібно відновити звязок: ключ--блок імобілайзера--блок управління двигуном. В блоці імобілайзера прописаний код ключа і код (номер) блока управління двигуном, в блоці управління двигуном прописаний код (номер) блока імобілайзера. Якщо якийсь з трьох кодів не співпадає авто не заведеться. Успіху!
а ще можна поставити обхід імобілайзера. люди казали таке робиться за 50$. тобто взагалі деактивувати його
Все наоборотВ універсалі коробку автомат не міняли(машина для батьків), тільки двигун переставили з розбитого пасата. І блоки управління також не міняли, і взагалі проводку не трогали... Тому не розумію чому не заводиться, адже система та сама (ключ--блок імобілайзера--блок управління двигуном)... Про обхід імо ідея непогана, але то так, на крайняк)
Тоді питання чи є лампочка на панелі приладів яка сигналізує про роботу імобілайзера? якщо так то як вона себе веде (моргає, світиться) при "відмові" двигуна працювати. Можливо десь на авто стоїть реле сигналки яке блокує двигун?
Передивись чи всі датчики підключили! Як варіант с-ма автозапуску має бути впевнена що селектор знаходиться в положенні парковка чи нейтраль а датчик вийшов з ладу (чи не підключений) от с-ма і глушить двигун щоб авто не рушило з місця. Як варіант, бо пробував свою автівку завести відключивши котушку імо. то стартер просто маслав і лампочка інтенсивно мигала, я розумію що різні авто різні с-ми, можливо принцип дії однаковий.