в мене якщо селектор акп в положенні відмінному від паркінг чи нейтраль, мотор навіть не дьорнеться - стартер блокується через дод реле
Також думав що можливо не заводиться бо не всьо підключене( передок повністю розібраний). Вдома буду тільки в четвер, тоді вже всьо провірю. на разі дякую за поради, про результат - відпишу!
Як і обіцяв, відписую) Провірив помилки, очистив, але деякі знову вискакують. Проблема виявилась зовсім не в імобілайзері, всьо просто - неправильно підключили вакуумні трубки, тому і не заводилась) але мотор всеодно працює несправно, обороти тримаються в районі 560, а коли додаю газу - обороти збільшуються до 1300 і різко падають 560, знову скачуть до 1300 і назад на 560. провірив вагкомом: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 P Component: 1.8L R4/5VT MOTR AT D04 Coding: 06051 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 35-00 - - Readiness: 0110 0101 Пошукав в інтернеті шо то за код такий, то пишуть що потрібно зробити адаптацію дросельної заслонки(за допомогою ваг кому), але чомусь кожний раз коли намагаюсь її зробити - вибиває помилку.. Почитавши більше - кажуть якщо не вдається зробити адаптацію - ECU під заміну.. Тому попробую замінити його з розбитого пасата. І ше, читаючи про імобілайзер, пишуть що пасати 5-ті до 2001 року, які випускались для американського ринку, їх не мали. Надіюсь що це правда)
скоріше всього дросельну на металолом..... перестав дросельну з двигуна з якого ЕСУ. Readiness: 0110 0101 - покзує байт неготовності дросельної. Часом дросельній під час адаптації треба помогти попхавши рукою... взагалі перша помилка може потягнути другу.... заряди АКБ і старайся щоб напруга при крутінні стартером не падала нижче 11.5 в. ці машини при напрузі меньше 11 в взагалі не заведеш компютер блокує
В мене сьогодні сталась одна не приємна ситуація , кортче їду собі музичку слухаю , тут її як дьоргнуло , я думав хтось вже догнав , виявилося що заглохла , я стартером крутнув газу дав , і прямо на кольці став на Кн.Ольги В.Великого , аварійку врубив всі дивилися як на ідіота , куда я тіко не ліз , трамблоьр сухий бензин є , іскра теж . а воно не заводиться . порухав бензонасос , трошка був гарячий , але то бред йому 2-3 місяця і до того такого ніколи не було , як почало холодати , то тяга пропадала ,приходилося зупинятися трубку від патрубка той по якому тосол тече позжимав , коротче в ручну прокачав тосол , все нормально тяга появилася , але та ситуація , що сьогодні ні в які ворота не влазить , в кінці кінців долдив бензини в камеру згоряння , ефекту теж було , нуль , ну коротче подзвонив до Степана , він сказав шо хіба чекай годину а той дві , бо є робота , я ще подивився до камутатора , думав може то він , але все нормально , в кінці кінців , невідомо з яким чудом він завівся , приїхав додому всі штани мокрі , всі ноги мокрі , все мокре , але приїхав сам , коротче ситуація така , що треба думати шо то таке було чого вона заглохла і не заводилася , в мене подібна ситуація на ТАЗІ 08 була , то їхав зі села то подібна ситуація , тоді то був камутатор , такі самі симптоми були , але який відсоток , що камутатор горить і при тому холодний , хто що порадить робити ?? ледь не забув то GOLF 2 карбюратор 1.3 88 року 4 ступка
Причин може бути купа від переливу бензи до відсутності контакта. Свічки викручував коли заглох(сухі мокрі), запусти двигун в темну пору і подивись чи немає пробоїв іскри (побачиш світлове шоу). Яке запалення контактне чи з датчиком хола? Тобто варіантів писати можна купу треба діагностувати.
коротче камутатор поміняли , сьогодні історія повторилася , через 40 хв завелася , зараз розглядаємо питання сигналізації
Всім привіт. Давно вже не писав, не було багато часу. Отже як писав вище були дві проблеми в роботі мотору: 1) не тримав обороти вище 2000 (тобто коли плавно додавати газу, обороти набирались десь до 1900 і різко падали до 500) 2) плавали обороти на холостому ході - в районі 500-900 об\хв (тобто стрілка на тахометрі стрибала, таке враження що мотор зара заглохне, але дальше ловить і працює) Першу проблему вирішили, замінивши ECU. А от друга проблема так і лишилось... Провірив ще раз ваг комом то тепер іншу помилку показує: Control Module Part Number: 8D0 907 558 M Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01 Software Coding: 06001 Work Shop Code: WSC 05314 2 Faults Found: 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - До речі помилки не стираються. В неті пишуть що потрібно провести адаптацію дросельної заслонки, але чомусь її ніяк не вдається зробити. Заряд акума такий як треба, також перед адаптацією прогріваю мотор(читав в інтернеті що температура ох.рідини має бути більшою ніж 30 градусів) але нічого не відбувається, зразу видає error. Читав що коли проводиш адаптацію має писати ADP.RUN а дальше ADP.OK або ERROR, так мені зразу помилку вибиває.... Є в мене дві дросельні заслонки, то я їх міняв і всеодно ні на одній адаптацію зробити не мож. Додам також, що коли купив універсал з вбитим мотором він ще робив, але робив так само як зара працює перекинутий мотор, холості обороти плавали. Підкажіть будь ласка що ше можна провірити?? Чи може таке бути, що десь дріт, який іде до дросельної заслонки, перебитий? або якась несправність у вакуумній системі? Чи шукати новий ECU?
можеш попробувати те шо я зробив , на запас візьми камутатор , в чкщо не заведеться , то попробуй перестьавити , тіко так можна буде точно виянити шо то не він , ну це як варянт , якщо з бензином проблема , то залий в камеру згоряння трошка бензини , якщо не заведеться , то тточно з прабльором , камутатором , або бабіною , подивися ше до сигналки , може блокує запалення , теж таке було , ну як би все