Ще не вникав у цю херню з мочевиною але тре думати як то обходити бо таких систем буде все більше... Думаю що це можна якось обійти щоб не тратити купу грошей на цей датчик
той датчик стоїть вже після баку з тою "сечовиною" і контролює кількість азотних викидів, аналогічно лямбді, лише лямбда на цо2, а він на викиди азоту. Цю хрєнь можна заглушити в прошивці(мозгах) але міняючи всю прошивку, бо точково не виходить, принаймні то що я нарив в інеті. Прошиваються прошивкою де нема того датчика, тобто на євро2 чи євро3, я не вкурив, бо то в залежності від виробника.
То не так просто.Бо зараз прошивки роблять по VINу в онлайн режимі з серверу виробника. А коли німці побачуть що машина з евро 5 то не дадуть добро на перепрошивку. всі решта прошивки то любительські з нету і вони просто псують двигун. Кожний датчик генерує якусь напругу і напевне можна зробити якийсь емулятор напруг того датчика по середніх значеннях, щоб здурити бортовик. просте вирізання нічого не дасть бо по тому датчику скоріше всього корегується робота форсунок - більше/ меньше палива... а відповідно або втратить потужність , прийомистість, або почне більше палива жерти
Не спішити. Датчик за 1000 баксів купляти діло не хитре. Крім того це ціна Алекса, а з тими баригами давно все відомо. Можливо є замінники оригіналу по адекватних цінах. Поцікавитись у того Руслана що конкретно вони роблять... Бо заявка тре вирізати звучить якось дивно... насправді датчик може бути в самій трубі вистарчить з нього скинути розєм і замінити чимось, хіба потім цей датчик здають на кольорові метали... так само як дурять з каталізаторами, знаючи що там є платина. Тре докладніше вивчити питання і приймати розумне рішення. До речі десь тут на форумі наша німецька "Жаба" теж вроді мав проблему з тим датчиком на Ауді і якось її вирішив
Юра. Ви на ті авто вже колись позитивно подивитись чи нє? Бо ви кажете як лікар: " здорових нема є недообслєдувані"
Так авто не винувате що йому всобачили цю систему)))) Авто як Авто Трохи їде трохи качає гроші з власника