Skoda octavia 1.6 AKL На холодну заводиться з пів-оберту. А от на гарячу заглушив, пішов в магазин стартером кручу а не заводиться, постоє 15-20хв. заводиться нормально наче нічого і небуло. Міняв ДТОР ефекту нема. В чому проблема???? Я спочатку думав що ДПКВ (датчик колін валу) але експеременти показали що при відключеній фішкі ДПКВ двигун з підгазовкою важко але заводитья. А от при знятій фішкі ДХ датчика розпод.валу на холодну (коли все нормально) то двигун не заводиться. От і виникають у мене підозри на ДХ датчик розпод.вала. То що зкажете????
А що каже бортовий копмютер. Якщо немає діагностики то тре дивитись коли незаводиться - чи є іскра, чи є бензин... може забагато бензини і заливає свічки і поки не висохнуть незаведеш. Причин може бути маса - від компресії до підгорівшого контакту на бензонасосі
Значить так: *Діагностика К-лайником через прогу ВАГ-КОМ каже помилок нема. *Коли двигун незаводиться бензонасос некачає, я подумав що він, але я подав на насос окремо 12В накачав тиск, а двигун знову незаводиться.
Якщо нема помилок - значить основні датчики справні, а не працює якийсь елемент який не тестується компом. подивись реле насоса, а в ідеалі попробуй підмінити, або пропаяти силові контакти - бувають мікротріщини і поки реле тепле - контакту нема... вистигло- є. Датчики коліна і розпредвалу від температури сильно не залежать (хоч всяке може бути) і тестуються компом. Провіряй лінію бортовий комп -реле насоса- насос
Так я ж подавав окремо на бензонасос 12В авто незаводилось. Значить проблема не в ньому і не в реле. Сьогодні перевірив мультиметром ДХ датчик розпод.вала на холодну - працює. Коли двигун прогрівся, я його заглушив, спробував заводити нехоче, перевірив ще раз ДХ датчик розпод.вала - а він вже неробочий.
Зняв фішку з датчика. На датчик подав + і - 12В і здається коли в прорізі датчика нема металевої шторки на третьому контакті зявляється "-", а коли в прорізі знаходиться метал то "-" зникає.
Щось ти все не так провіряєш. По перше базова напруга на датчик розпредвала - 5 в. Там в середині мікросхема - якщо не спалив то повезло. Мультимером не провіриш бо треба ловити прямокутні сигнали - осцилограф, або на крайняк світодіод - має моргати. Там немає шторок а є зуб по якому все рахується. Якщо в тебе комп не показав збоів по датчику - значить справний - він повністю діагностується бортовим компом. По паливу ... коли ти в обхід реле дав на насос напругу - то не значить що форсунки відкрились і бензин пішов в циліндри. Форсунки відкриваються по команді компютера, а компютер бачить якийсь непорядок з насосом чи реле і не відкриває форсунок. Провір ще датчик коліна - він основний по ньому комп дає команду реле включити насос і визначає порядок іскри. Але як би він не працював то діагностика зразу б показала, а двигун би не запустився ні холодний ні гарачий. Шукай непорядок який не діагностується копрютером Ко
*Так я ж на холодну відключав фішку з ДПКВ то двигун важко з підгазовку але заводився. * На ДХ там одна широка шторка на 180 градусів.
Коли ти відключив ДПКВ то двигун не повинен був зовсім заводитись... може ти перепутав датчики. взагалі коли відключаєш якийсь датчик то компютер переводить систему вприску в аварійний режим "доїзду до гаража" і тоді вприск працює по зовсім інакшому алгоритму. Тобто включанням виключанням датчиків не можливо правильно встановити чи він робочий чи ні.
Сьогодні взяв інший шнурок і іншу програму. Результат: 00650 - розєм муфти, замикання на плюс, постійне значення 00513 - датчик обертів, сигнал відсутній, переривчастий 00515 - датчик хола, сигнал відсутній, 00520 - ДМВП, розрив ланцюга або замикання, переривчасте. Ці помилки я стер, завів двигун ці помилки знову зявились, я їх знову витер. Ці датчики Дх і ДПКВ я раніше відключав на заведеному двигуні от вони і збереглися в памяті. Потім зявилась полка: 00668 - +30 вольт, розрив ланцюга, постійне значення Цю помилку я витирав і через 3-4 прокрутки стартером ця помилка знову зявляється. І примусово через програму з ноутбука, реле бензонасоса включилось лише 3 рази і 15 спроб. То що міняти реле бензонасоса????
Здається знайшов проблему. Реле бензонасоса. - 409 На ньому контакти не по центру а зміщені по краях, і контачать лише крайками. Читав на форумах що якщо реле витагнути і вставити то насос автоматично включиться на 5 сек. Витягував 3 рази ніразу невключилось. Двигун трохи прогрівся, заводити нехоче, заглядую на реле контакти розімкнуті, включаю стартер і одночасно з цим пальцем замикаю контакти на реле і авто заводиться. Завтра піду купляти нове реле.
Я тобі коли казав провір коло ЕБУ- реле - насос.... До речі навіть на найостанніших моделях чомусь не діагностують реле насоса і воно випадає з діагностики. Треба в ручну провіряти.
А релюха то незвичайна 7-ми контактна з мікросхемою в середині. Зайшов в інтернет глянув скільки коштує, і ціна трошки злякала 300-700грн. Та оце виникла ідея, куппити реле стартера ВАЗ-01-07 і з нього взяти ел.магнітну котушку з контактами та вживити її у мою релюху.
Так, там реле на мікроконтроллері. А ти впевнений що сдохла саме котушка? Sent from my Motorola Atrix HD
Так є....всі реле є з мікрухами в середині.... вони крім того що просто включають щей мають таймлер і управління з бортового компютера. Не знаю чи вийде підмінити катушку- параметри підмінної повинні бути такі самі бо мікруха може перестати її сприймати. попробуй попідгинати контакти
маю таку релю, сьогодні пошукав э. ззаду релюхи написано 409, підписана вона від октаві'і, а номер починаэться на 1J0... . Ціна 150 гривень. можу завтра сфоткати і закинути фото.