я мав на увазі друге)) подивився що нічого путнішого в цій ціновій категорії немае...а ваз брати ..якось по комфорту не то...та й ціни на обслуговування гольфіка радують..от би зробити його цього літа і ще 2-3 роки катати і паралельно на щось нове збирати)
А масло не бере? Бо як варіант чорними свічки можуть бути також якщо задубіли/зістарились/розтріскались мск (сальники клапанів). Звідси й засрані свічки, і дьоргання на низьких обертах. Бо на високих воно все прогорає.
всім дякую...хотів вже їхати до Львова на діагностику але порадили спочатку заїхати на гаражі ..Богдан-хлопець шарить реально ..мае всі діагностичні прилади і деталі...я приїхав ,підключив до компа-перевірив -всі датчики в нормі,лямбда мертва...,перевірив дросель-нажимав на дросель,а на компі показувало як він ходить )в загальному все працювало тільки лямбда не того..поміняв лямбду підключив а ЄБУ не реагуе ..відключили мій блок управління а в нього всі контакти окислені,2 ножки згнивші і не факт що решта теж в нормі..втикнули інший ЄБУ)))-йопт ...машинку як підмінили ....комп показав що тепер все гууд)))холості оберти стали 850+-10 ,на прогріві 1100 і падають))ех..не можу натішитись))розхід ще не знаю, тільки сьогодні залив-буду засікати) такщо було 3 проблеми: 1.датчик темпаратури повітря(на штекері показував 600кОм ,а коли пробував тестером на самому датчику то 2,4кОм і мінялось-датчик в нормі тільки треба перепаяти дроти,пока що кинув резистор 2,2кОм) 2.мертва лямбда 3.підгнивший Ебу.. вот і виходило 15-16 літрів і при 3000 і більше з глушака летів дим чорного кольору))тепер нічого такого не наблюдаю))