Шукати зздаду магнутоли Там є пару розємів. В одному з них якраз йдуть ці два проводи(жовтий і червоний). Наскільки мені відомо то червоний то прямо від акума через запобіжник, а жовтий то через замок запалювання. В багатьох магнітолах не предбачено постійний провід, тому як-правило ці два проводи закорочують в розємі магнітоли, якщо хочуть щоб не виключалася і память не пропадала при відключенні запалювання, чи витягненні ключа. Як той, хто трішки шарить в медицині, я б не радив то напряму коротити, а зєднати через потужний діод (мінус діода на дріт запалювання а плюс на дріт акума, і то все далі закоротити в розємі).
Жовтий +12 постійно . Червоний +12 АСС. Якщо їх зєднати і підєднати до +12 . То магнітолла буде садити аккумулятор , в залежності від магнітоли споживання може бути до 4 Ампер , а це біля 50Вт. Магнітолла яка дісталася мені з машиною розряджала аккумулятор до 10В за тиждень. В б3 нема положення АСС і цій магнітолі дисплей світився навіть коли вона вимкнена , це не зручно і привертало увагу. Я підєднав червоний провід до сигналізації через реле( до виходу блокування двигуна) . Тепер коли ставлю машину на сигналізацію магнітолла вимикається , коли відкриваю машину , магнітолла вмикається ( навіть починає грати з треку на якому зупинилась). Якщо підєднати два проводи до АСС ( в кого є таке положення) або поміняти місцями ( жовтий на АСС а червоний +12) то будуть пропадати настройки .
Ще забув .Оранжевий Illumination підєднюється до габаритів , або підсвітки приборів. В деяких автомагнітолах при вмиканні габаритів , підсвітка дисплею притухає щоб не відволікати водія.