Кінцево прийняли рішення відмовитися від використання масла ZIK. І не рекомендую його використовувати. Слідкую за декількома двигунами що їздять на ньому. Масло після 6-7 тисяч кардинально губить свої властивості.. перетворюється на "воду". Ми викоростовували його для обкатки двигунів... з обовязковою заміною після 5 тис км. Маслом користвались з 2008 року. Раніше воно було набагато якісніше. Цього року вже двічі попадали на осад на дні банки нового масла при заливі. Маю підозру що в масла вийшов термін експлуатації, а на упаковках луплять свої дати щоб продати, або пішла масова підробка. Через що якщо хтось їздить на маслі ZIK рекомендую міняти його після 5тис пробігу. Знаю... зараз посипляться питання а яке використовувати.... Поки що не визначились.... Зараз приглядаюсь до шведського Q8. Пару машин їздять на ньому, але пробіг ще не великий і нічого сказати не можу.
А моя все ще катається на ньому, Куме, коли приїзджати міняти на Арал? У мене вже ніби 1700 набігала на обкатці...
В основному лиємо в себе на Сервісі TOTAL, ARAL, Shel Helix, беру у офіціалів Поки що нарікань не бачу Зіковці привезли ZIC на реалізацію, тепер не знаю що робити, віддати назад чи нікому не рекомендувати....
Ще можеш їздити. Це масло до 5тис ще може бути.... По співвідношенню ціна -якість воно було одним з кращих, а зараз зійшло на пси. Скажем у тих хто має слабенькі маслонасоси можуть виникнути серйозні проблеми... масло при температурі рідне і не створює відповідного тиску... але це вже десь після 5-6 тис пробігу, або після перегріву двигуна. До 5тис воно ще сяк так зберігає і слизкість і густину.
Shell Helix Ultra 5w40 в яку ціну у вас? і яка на банці пише квалифікація масла? буду вдячний якщо напишите все що там вказано... наприклад стандарти ACEA A3/B4/C3, API SM/CF. ..???
Масло від офіціалів 295грн/4л. www.shell.ua http://www.shell.ua/home/content/uk...d/oils_lubricants/helix/products/helix_ultra/
Рекомендую звернути увагу на допуски VW. Доки я не почав цього дотримуватися, міняв двигуни з причини поганого змащування. АRAL, Liqui, TOTAL, Fuchs - жоден з них не має допусків 505.хх в Україні, просив сертифікати, ніхто не надав, думаю, їх просто не існує, хоча може Олег і зможе отримати, цікаво буде дізнатися. Що стосується Shell - це мастило має допуск, але раджу купувати його лише за кордоном, воно там має інший запах і колір, бачив і порівнював особисто два одинакові типи мастила, брав з собою в Польщу на зразок баночку нашої доливки, купленої в магазині на Куліша. Про мастило від діллера не скажу нічого, не бачив, можливо і вартує. Щодо нашого ринку - то зустрів лише 2 сертифіковані мастила з допусками - Кастрол та Agip. Перше потрібно купувати в магазинах, напр. в Епіцентрі, в жодному разі не на базарі, я раз вже попікся, щодо другого - вони мають у Львові представника на Юнаківа. Телефони і деталі при потребі надам приватно, бо це не реклама. Не знаю, чи kym погодиться, але я за час свого багаторічного мотороперебирання дійшов до висновку, що в ВАГівських моторах існують зони, де мастило нагрівається вище робочої температури і від цього розріджується. Від частих розріджень втрачає свої здатності тримати вязкість на високих температурах і як наслідок - зношування, стук вкладишів ітд ітп. Саме тому вони витримують лише ті мастила, котрі мають допуск 505.. а всі інші (які нормально працюють на інших машинах) швидко стають водичкою при робочій температурі. Зауважу, всі інші, я перепробував масу всього, на зношених вкладишах чути вухами, коли мастило втрачає свою в'язкість, можна визначити до градуса.
АRAL ........не має допусків 505.хх в Україні... Не зовсім вірна інформація: масло Aral High Tronic 5W-40 має допуски 502.00/505.00/505.01
Чому лише Aral High Tronic? Я вибирав собі мастила якраз по допусках, і брав офіційного дилера у львові. Ось інфа з їхнього сайту:
Ці зони це масляні канали ГБЦ. Взагалі на VW ГБЦ слабо охолоджується. Німці доганяють це якістю матеріалу і температура ГБЦ маже перевалювати за 100 грд без великої шкоди для самої себе, але не добре впливати на масло яке йде на розпредвали. З маслами взагалі проблема. Особливо на нових моделях де масляні форсунки купа лямбд сажові фільтри і всякі інші прибамбаси, які не дають можливість двигуну добре робити. Вистарчить один раз попасти на підробку і і мінімальний ремонт потягне далеко поза 1000 грн. Старі двигуни розроблялись коли ще не було синтетичних масел і мають запас по зносу і через те всі ці допуски не дуже важливі для них. Більш важливо щоб заявлена густина і параметри слизкості, температурний режим і інше відповідали хоча б тому що написано на банці. Більше того переконався що найкращим маслом для двигуна є мінеральні масла. Єдиною умовою є зменьшені інтервали заміни ...десь в районі 5-6тис.км. і забороною потім використовувати масла з миючими присадками. Штучно придумані компоненти що надають маслу слизкості не можуть догнати природні, але зате довше можуть тримати показники слизкості. Через те і появились масла LongLife з інтервалом 15-20-тис.км. Дивились один такий двигун на Венто. Чоловік спокійно проїздив на заводскій заправці 22тис. і чекав на заміну на плановому ТО на 25 тис. Не до кінця зрозумів інструкцію. Зняли клапанну кришку і нічого ..... не було ні салідолу ні нагару ні шуму двигуна. Правда по краях уже почало щось подібне на салідол відкладуватись, але дуже мало. Масло було Мобіл - заводської заливки і витримало 22 тис.
Хто знає шось про Mobil 3000 5w40 маю бажання спробувати? Зайшов на Луганській в магазин, продавець каже турецьке, заїхав на базар продавець так здивовано, ну звісно німецьке, я аж себе оленем відчув..:D
Народ, почитав це все, і враховуючи, що йде масло останні місяці (десь 500-1000 грам на 1000 км), думаю яке ж тоді масло залити. До цього брав багато різних, колись тільки Фукс Титан, але зараз їх немає, то з рік-півтора перейшов на Кастрол, але завжди беру на базарі, хоча не в будь-кого, а в того самого дядечка, що й більшість запчастин до ФВ має. Тобто суть питання - яке масло брати і де, щоби не добивати двигун? І так чую, що скоро прийдеться щось робити, бо то масло в нікуда ж не йде. П.С. Масло лью 10W-40 півсинтетику, пробіг під 200к.
Користувався мастилом Mobil Super 2000 10w40. Претензій не маю. Та і Юра (кум) казав що дуже гарне масло... А от щодо виробника то по штрих коду виходить Англія! І по ньому ж виникає що воно виготовлене по ліцензії, а де, то вже тре знатися на внутрішньому коді Mobil. Мені те масло на сервісі дістали, а де саме - не знаю. На базарі я б не брав, краще в супермаркеті типу Метро, але і то не факт що попадеш не на підробку. Оптимальний варіант замовити каністру (4л) щоб привезли з німеції чи, на крайній випадок , з польщі. Сам же зара переходжу на Aral - подивлюся як на ньому машина відкатає (ще пів тисячі обкатки залишилось). Кажуть, ніби дороге, але того варте (брав в офіцалів на Арал-сервісі на зеленій).
робив двигун який на мобілі 10в40 наїздив півтора мільйона. Приємно було вскривати. Нема срані загустівшої, поршня як нові, практично без нагару. На деяких вкладишах мідь почала проступати. той двигун ще б тисяч зо сто проїхав
З приводу фірми-виробника мастила (а ще й в нашій країні ) я б нічого і нікому не радив... це справа суто "релігії" і результат залежить від "фарту"! Сам особисто для своїх автівок купую мастило за кордоном (сам або прошу когось) і ще жодних проблем не було. Дотримуюсь такої думки, що краще нехай буде мастило "Орлен", куплене у Польщі, ніж "Кастрол", куплений у нас. P.S. вибирайте і купуйте тільки те мастило, яке підходить по допусках на двигун Вашого авто... тут н можна керуватись правилом "возьму красненькую - она мне больше нравится"... P.P.S каністра масла "Кастрол Едж" 0w40 (5л.) в Німеччині коштує 60 євро
Перепрошую, але, коли я шукав (2-3 роки тому) то не було. Не завжди. На сервіс-центрах японських машин представники заводів-виробників завжди вчать не міняти мастило раніше регламенту, кажуть, що це хоч і менше ніж запізніла заміна, але теж шкідливо. Причини - не зовсім зрозумілі, але напишу: По-перше, це через будову фільтрів - конструктивно для частих замін масляний фільтр повинен мати дуже дрібні отвори, але всі теперішні фільтри робляться з допусками в першу чергу пропускної а потім фільтраційної здатності. Як то не смішно, але виходить, що чим більше він забитий, тим краще він фільтрує і тим менше дрібних частинок гуляє в мастилі. Всі стандартні фільтри мають по декілька етапів життя, де найбільш ефективними з точки зору тонкості очистки вважаються останні. По-друге, мастило в процесі використання переходить з кислотного в лужне середовище. Приблизно перші 7 тис це кислотне, далі, під дією продуктів згоряння, стає лужним і збільшує коефіцієнт Ph до заміни. Деякі присадки, в т.ч. миючі можуть активізовуватися лише в другій фазі зношування мастила і передчасна заміна може просто не починати їх дії. Так само при роботі двигуна лише в кислотному середовищі є загроза початку нерегламентованих зносів, корозій, старіння прокладок, сальників тощо. Ну і по-третє, часті регламентні заміни є вигідні великим брендам, але вони заробляють на іншому, адже саме паспортні заміни (10-15 ткм) визнані найбільш ефективними з точки зору експлуатації ДВС. І ще одна ремарка - ВАГ-двигуни люблять вищий верхній індекс в'язкості (50-60). Після переходу на 10w60 я перестав міняти двигуни на своєму Сірку, на останньо поставленому їжджу вже 2 роки, а про те, в яких режимах він працює, мабуть старі форумляни добре знають.
Цікава позиція.... Бачив багато Тех. бюлетнів і інших інструкцій виробників..... ніде такого не зустрічав. Це може бути самодіяльність наших продавців. Це не тільки не смішно а так і є. Причому не тільки з масляними фільтрами а з усіма і бензиновими і повітряними... тут головне не перейти межу коли фільтр або перестає пропускати, або збиває тиск палива, а масло може піти поза масляний фільтр. Але як нове масло то і часточок мало і воно одне друге зрівноважує. Вуглецеві часточки в маслі якраз появляються в результаті експлуатації...чим довше тим більше. Металічної стружки, якщо в двигуні все добре немає звідки взятись ...вона появляється тільки в процесі обкатки. Як двигун добре притерся то можна рахувати що стружки майже немає, є тільки дрібно дисперсні частинки, як результат тертя металу об метал... але вони настільки дрібні що фільтром не лапаються і не шкодять. Як там з зміною кислотного середовища на лужне не знаю не вивчав цього... може і так, але я веду мову про короткі терміни заміни тільки мінерального масла... воно по любому краще для двигуна, але не витримує довгої експлуатації. І власне використовуючи більшу вязкість синтетичного масла ти доганяєш природні властивості вязкості мінералки. В мінералки є один недолік від довгої експлуатації на стінках відкладається камінь який можна хіба зішкрабати і через те не можна використовувати після мінералки масла з миючими присадками...вони поступово розїдають цей камінь і масло стає як абразивна суміш... відповідно кільцям капут. Якщо постійно їздити на мінералці то нічого не буде на трущихся деталях камінь не відкладається.
Згідно інформації, якою володію, 100% мінеральних мастил на ринку містять миючі присадки. Такі вже стандарти.