Кабрік останні 10 тищ км проїхав на TOTAL 10w40, нарікань жодних тиск масла на холостих прилид показував чуть менше 1бар при прогрітому двиглі Залив ARAL 10W40, тепер тиск масла на холостих при прогрітому двигліменше 0,5бар і буває загорається червона лампочка, це після того як масло пройшло 1600км. Ось така то х*йня малята....
Лию в Г2 1,6 дизель Канадське масло Petro-Canada Duron 10w40 заміну провожу на 15тисячках, від заміни до заміни доливаю десь від 0,5л - 1 літра масла (трохи проклядка пропускає), гольф 1,6 звичайний дизель. Довольний як слонь. (Беру в офц дилера). Краще за все брати в офц. дилерів яке б це мастило не було.
Бадяжений - це коли у ЛЬвові існує цілий склад, який працює тільки в ночі, р-н Скнилова. Стоїть купа каністр (4-5л) переважно відомих виробників мастил,(до речі каньки робляться теж у ЛЬвові) і купа бочок з маслами (непонятними), там вони їх фасують і на базар.
Випадково бачив таке на сервісі TIR при виїзді зі Львова (київський напрямок) праворуч після Дублян приблизно 3 роки тому.
Історія Приходить до мене на сервіс мужик і пропонує літрів 100-200-300 літрів "класного" масла ніби 10в40. Ситуація наступна: дальнобійник з польщі перевозить якесь "масло" кудись до Львова де далі розливатимуть в каністри На питання: "ти ж маєш мітку що мовляв везеш N літрів як ти відзвітуєшся? Відповідь була приголомшуюча: долию 100-200-300 літрів...води. на 20 тонах хєр помітять! НЕ КУПУЙТЕ ДЕШЕВЕ МАСТИЛО!
ХТОСЬ КОЛИСЬ БАЧИВ ДОКУМЕНТИ які доказують право діллерства певного товару. Я маю на увазі не вивіску над магазином чи фірмою і не ксерокопію якогось сертифікату,який вішають на стіні. До речі славнозвісний Алекс не є офіційним діллером, а субділлером... або щось того роду. Стати діллером якоїсь марки масла чи чогось іншого досить складно, а часом просто не можливо.... а у нас кожна фірма яка торгує і має сякий-такий офіс - розказує що є офіційним діллером чогось ..... часом аж сміх бере... вистарчає задати одно два правильних питання і з діллерства лишається дуля. Як правило якась крупна фірма купує гуртом велику партію і починає продавати через дрібніші точки.... і ці дрібніші точки починають називати крупного імпортера діллером... а це туфта чистої води. Цей крупний імпортер як правило купляє найдешевше і найпростіше масло.... потім клеїть свої етикетки на свої каністри .... і от так воно десь і виходить. Так що не рекомендував би тут дуже розповсюджуватись на рахунок офіційних діллерів. Більше того майже всі офіційні діллери сидять в Москві і мають звідтам право торгувати на території бувшого СССР... Скажем такі фірми як ВР, ESSO, Mobil точно в Москві, а тут тільки філіали. Так що досить смішно виглядає купив в "оф.діллера"
ну зачем так категорично http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_bezugsquellen_international.html http://camion.com.ua/Dilery1
Ну от дивись на сайті Лікві моллі оф діллер на Україні Camion Oil Ltd. в Києві. На сайті Camion Oil Ltd. представництво у Львові Львовская область г.Львов, ул, Шевченка, 158 тел. (032) 295-14-70, 233-52-35. Але це уже не діллер а представництво.... тобто фірма яка заключила з Camion Oil Ltd договір про продажу їхнього масла, а може це філіал Camion Oil Ltd. Але скоріше всього перше. А СТО на Городецькій коло мотозаводу, яке торгує їх маслами і обклеїлось етикетками Лікві-Моллі - це що діллер, представник чи партнер... чи може уже півроку або більше розірвало договір з представником Camion Oil Ltd у Львові і забуло зняти етикетки, а маслами дальше торгує. Так от якщо купляти масла на Шевченка, 158 то ще з натяжкою можна говорити що купляв в представника діллера. хоча цей представник може і сам робити каністри і клеїти етикетки і ляти туди якесь масло бо він не має статусу офф діллера і німці його позбавити цього статсу не можуть в разі чого. Всі ці питання є дуже не врегульовані... тут держава мала б контролювати це все не залежно офф діллер чи просто продавець. Лікві Моллі взяв як зразок не врахуйте за рекламу