Доброго вечора.підкажіть що робити,коли машина холодна потрібно крутити стартером до 20 секунд щоб завелась тай із глушника чорний дим іде.насос замінений,та правда від ауді 80,думав бензин чи фільтер та не втому річ як було так і залишилось.....
Потрібно перевірити чи правильну температуру показує датчик температури. Можна спробувати зняти фішку і завести або взяти тестер і заміряти опір датчика при вуличній температурі двигуна.
не вопрос, постучал... но когда я писал ответ, то был вопрос - "плохо заводится" и ВСЁ, от этого и оттолкнулся... я так понимаю kuzj, уже потом отредактировал своё сообщение... а по теме - синий ДТОЖ...
Двигун 1,8,моно інжектор! По правді кажучи машина стояла 6 років та після заводки провів обкатку як після кап ремонту,саме собою замінивши мастило та фільтри,спочатку все боло добре,а із часо зявилась ця проблема,і ще одне після того як заведеться таке враження що починають працювати целіндри почергово,приходиться прогазовувати до тих пір поки небуде стабільної роботи це і на гарячому запуску є....
А дочого тут датчик температури.на панелі приборів усе гаразд,тай вентилятор вмикається нормально....
То не є гуд. Може бути що завгодно. Передивись спочатку свічки,трамблер, всі ВВ дроти, всі розйоми на датчиках ... 100% що десь поокислювалось,поржавіло, закисло і т.д. особлиіо перевір напругу на бензонасосі і сам бензонасос - чи дає потрібний тиск бензини. На моноінжекторі насос в стінку має давати 3-4 бар, а робочий тиск 1- 1.2 бар
желательно модель двигателя (буквы)... я так понимаю, у тебя на фланце стоит два ДТОЖ (синий и чёрный), чёрный даёт показания на указатель температуры (панель приладів) он ДА, не причём, а вот синий - на ЭБУ (мозги), и именно он даёт информацию на ЭБУ о температуре двигателя и ЭБУ регулирует системы питания, зажигания в зависимости от данных с ДТОЖ на русском языке - ЭБУ дозирует соотношение воздуха и бензина... вентилятор радиатора - за включение вентилятора отвечает датчик стоящий в радиаторе, справа внизу (если стоять лицом к авто)... топливный фильтр менял?... после 6 лет отстоя, я бы поставил новые свечи зажигания (кто знает, что там стоит и как оно работало)... проверь тонкие вакумные трубки идущие от с обратной стороны моника, особенно моник-трамблёр (судя по году, я так понимаю у тебя ещё эта трубка стоит)... прогрей и сделай стартовую инициализацию... ДТОЖ - http://www.passat3.ru/datchik-temperatury-oxlazhdayushhej-zhidkosti-volksvagen-passat-b3/ проверка ДТОЖ - http://www.passat3.ru/proverka-datchika-oxlazhdayushhej-zhidkosti-folksvagen-passat-v3/ ДВВ - http://www.passat3.ru/datchik-elektroventilyatora-v-radiatore-folksvagen-passat-b3/ стартовая инициализация - http://www.passat3.ru/startovaya-inicializaciya-ebu-folksvagen-passat-b3/ присоединяюсь к kym, проверь все эл. соединения, фишки, разъёмы, что то могло окислиться и теперь нет контакта попробуй снять по пару раз фишки вокруг моника, с ДТОЖ
Свічки топлевний фільтер замінив,усі розйоми перечистив,провода ВВ також не пробиті,монік почистив,тай насос знімав там усе в порядку сітка чиста тай сам він працює,от одне цікаво,чи може сам насос давати завеликий тиск і заливати свічки,це не від цієй машини стоїть,ніхто не стикався із подібною ситуацією? А тиск насосу точно провірю дякую за пораду!
Зрозуміло,так ще таке запитання,а якщо поміняти місцями фішки на датчиках,це може вплинути на двигун чи роботу?
насос завжди дає завеликий тиск.... а щоб тиск був нормальний і постійний ставлять регулятор тиску. Алое свічки ніколи не будуть мокрі від завеликого чи замалого тиску, бо бензин іде через форсунку якою управляє компютер і сам компютер дозує кількість бензину в залежності від показань потенціометра дросельної заслонки
Звичайно вплине! їх поставили два не тому що намагалися зробити більш надійну систему, а тому що датчики працюють в різних діапазонах (мають різний опір, чи видають різну напругу). Як правило відключення непрацюючого датчика переводить мотор в режим "довезти до дому" і авто починає їхати(колись навернулась лямбда за 150 км від пункту призначення і кожне натиснення на педаль акселератора приводила до "захлинаня" двигуна, обігнати когось було майже не реально, після відключення авто поїхало лише розхід збільшився трішки.) Якщо свічки залиті то однозначно датчик температури ох/рідини а чи синій чи чорний не підкажу. Комп"ютер отримує данні що двигун має температуру 5град а в дійсності двигун прогрітий до 40град цельсія і система вприску дає збагачену суміш що й заливає свічки. Десь є данні для тестування датчиків, якщо знайду відпишусь.
Переглянув малюнок твоєї системи вприску і трохи підправляю попередній допис: в тебе перед патрубком який йде на радіатор стоять два датчики: ближче до двигуна червоний (включення підігріву впускного колектора їжака) та ближче до радіатора стоїть синій це якраз і є датчик температури ох. рідини і наскільки я зрозумів він дає сигнал як на панель приладів так і на мозги. Перевір ваккуумні трудки чи всі підключені ,чи туди підключені?
НЕТ, так не может быть... если на фланце стоит один ДТОЖ, то тогда он 4-х контактный ( уменя стоит такой, но он чёрного цвета с жёлтой, или синей полосой, в оригинале), то тогда с одного ДТОЖ идут показания на ЭБУ и на панель приладів, но 4-х контактный ДТОЖ, это ДВА в ОДНОМ... у kuzj, так быть не может, или не должно, иначе, это говорит о том, что - или колхозили, или авто 91-92 г.в. ( у kuzj, написано 1990), значит стоит или два, или три ДТОЖ и только синий идёт на ЭБУ.... работать - может, ЭБУ будет не корректно работать, т.к. ДТОЖ имеют разные сопротивления и напряжения.... но работать будет, ЭБУ перейдёт в аварийный режим, как и писал dima1405, выше... насос можно поставить от чего угодно, хотя это и не есть правильно, но всё равно на форсунку будет идти правильное давление так как возле форсунки стоит РДТ (Регулятор Давления Топлива), но не что не мешает снять крышку моника, открутить 4-е болта и проверить мембрану, только аккуратно... вот посмотри - http://www.passat3.ru/regulyator-davleniya-topliva-rdt-folksvagen-passat-v3/
Закидаю малюнок в підтвердження своїх слів (що я не з потолка їх взяв) система вприску mono jetronik 18-датчик температури синій, 17- термовимикач їжака червоний.
dima1405, а я так и не говорил... на этом рисунке: 21 - датчик указателя температуры, хотя на рисунке и написано, что это УЗЕЛ датчика... или можно трактовать и так, что где стоят ДТОЖ 17 и 18, внизу стоит третий ДТОЖ, как раз на указатель температуры... (не корректный рисунок, или почему то не отобразили нижний ДТОЖ)... я ещё не разобрался как вставлять картинки, я смотрю ЭТКА... полный перечень ДТОЖ устанавливаемый на двигателя В3 я давал в ссылке выше (ДТОЖ)...
вот вроде получилось, это скрин с ЭТКА, красным выделил фланец идущий с двигателя на радиатор (верхний патрубок), в этом фланце и устанавливаются ДТОЖи в зависимости от модели двигателя... как видно на рисунке, их там ТРИ: на ЭБУ, на указатель, на подогрев ежа... выше я давал ссылку, какие именно ДТОЖ устанавливаются на В3... dima1405, у тебя просто рисунок не корректный, он то и ввёл тебя в заблуждение... mono jetronik - три 2-х контактных ДТОЖ Mono-Motronic - один 4-х контактный ДТОЖ (или ДВА 2-х контактных ДТОЖ), подогрев ежа управляется с ЭБУ
Дякую за пояснення,ну симптоми я вже побачив на яву,та приспособився при заводці перекидаю фішку щоб не гробити стартер,а потім вже на працюючому двигуні обратно,в іншому випадку прийдеться щей стартер в скорому часі міняти,а датчик замовив на днях мають привезти!
Так хлопці не сперечайтесь будьласка у мене стоїть тільки два датчика чорний і синій,а знизу стоїть просто заглушка,тай в проводці коперсались не професійні електрики,коли приводив її до ладу і перевіряв повністю всю проводку тай магитолу ставив то викинув десь до 20 непотрібних проводів просто врізаних в стаціонарні і зайзольовані на іншому кінці!
Ми не сперечаємось , Ми- дискутуємо, причому ця дискусія виявила правду, а отже Ми Тобі допомогли. Хто з нас правий? я вважаю обидва, бо в мене під рукою є лише книжка (якій я 100% довіряю) і бажання допомогти, а у ЮРІЙ777 під рукою ще й наглядний посібник. Хоча мабуть я неправий бо дивився на системи Г2 (а в тебе В3), вибачаюсь!