Проблемка: погано гріє пічка пасат В3 1.6 RF. Температура 90 градусів, а дує лише тепле повітря, в системі повітря нема, пічка чиста, помпа нова, Замітив лише одне коли відкручена кришка на розширювальному бачку тоді пічка починає гріти нормально, в чому причина????
Причина скоріш за все. потрібно проклеяти заслонки пічки опалення,цю тему обговорювали тут на форумі назва теми здається (холодно в салоні)
чуть що, десь в мене валявся радіатор пічки. оригінал чи Behr(це практично одне і те й саме). за 100грн віддам
А хто підкаже, в мене навпаки, КЛІМАТРОНІК виключений, а на швидкості 100+ із заслонок холодне повітря фігачит...
все ок. так і має бути(несильний потік). якщо ж ні, то найймовірніше що несправна анемометрична заслонка на вході. подивись чи є помилки
А хто знає, якщо включити пічку на ноги, то воно дує чомусь на суглоби і вище, а не на ноги на педалях... то тільки в мене так чи то у всіх так тупо зроблено ??
А хто може проклеяти заслонки пічки опалення?? або де таке роблять? бо в дорозі можна задубіти! гольф 3 1,8
Робив таке собі цього літа. Завдання не легке але за день справитись можна. По фінансам приблизно 10-20 грн., сам матеріал на автобазарі. Потрібно зняти торпедо і корпус пічки. Розібрати, зняти заслонки, почистити від старої оббивки і проклеїти. Якщо будуть питання, пиши все розкажу. Якщо є теплий гараж і пиво, можу і допомогти
Не тре знімати торпеду - перевірено http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?p=184833#post184833
Знаючи як в мене знімалась та передня кришка (зразу на пенеллю керування пічкою), яб ніколе не зголосився знімати пічку без зняття торпеди, враховуючи що її знімати не так і важко. Але інфа все рівно корисна.
Якщо питання тільки в заслонці - не тре знімати пічку повністю. Не тре знімати панель керування навіть. Знімаєш бардачок і воздуховід від електродвигуна пічки до розподільника потоків повітря - коробка де якраз знаходиться заслонка. Вже з цього місця видно заслонку. отут якраз найтяжчий момент - витягнути заслонку з цієї коробки. Так як заслонка з металу який гнеться легко, то, чуть-чуть, прогнувши її витягаємо з коробки, проклеюємо і вставляємо назад і вирівнюємо. Вся процедура зайняла в мене десь годин 5 і це був мій перший ремонт моєї венти. Зараз думаю зробив би це за години 3 ).
Цікаво, що перед тим мені діагностували несправний радіатор пічки і хотіли за роботу по заміні тільки 100 у.о. Я проклеїв - в машині теплота до тепер. Вже майже два роки минуло.
Вирізка на підтвердження: Не подскажите где находится заслонка которую нужно проклеить что б в салон тёплый воздух дул? Это не она? Она самая! Причем я ее вынимал не разбирая дальше момента запечатленного на фото. Нужно открутить саморез с головкой на 7 который удерживает рычажок тросика этой заслонки (в нижней ее части) вытащить вниз нижний держатель заслонки, освободив тем самым нижнюю точку крепления, затем немного изгибал нижний угол заслонки на себя и проталкивал низ заслонки внутрь, как бы поворачивая ее, так чтобы высвободить верхнюю точку крепления. Немного вандально, но зато 1. ничего не сломалось (назад после оклейки встала по тому же принципу и выгнулась на место без последствий) 2. не надо разбирать ничего кроме снятия шахты вентилятора печки (а это 3 гайки и 3 зажима) 3. Есть возможность восстановить 2 заслонки из трех (1я-заслонка сразу после вентилятора в шахте которая перекрывает воздух в салон и 2я - собственно горячий холодный воздух) ВОТ!