Автомобіль Венто 1.8 моно інжектор, двигун ААМ. Ситуація наступна: Заводився завжди з першого разу. Хіба в сильні морози - максимум з другого. Вчора зранку завівся тільки з 3-4 разу. Вечором, коли повертався з роботи - з 7-8 разу. По дорозі з роботи, після годинної зупинки, завівся десь з разу 10-12-го. Сьогодні на роботу на своїй машині не поїхав ). Стартер крутить добре. Після того як заводив - їхала добре. Що і де шукати, підкажіть, будь ласка ?
Може бути, останній раз(В неділю 24,03,2013 ) заправився на ОКО, що біля Виників, зі сторони Львова. При чому заправився там вперше. Хтось мав проблеми з тією АЗС?
скорше не доливає. Варіанти - ДТОЖ Зкинь фішку з синього датчика і спробуй завести - Свчки Малоймовірно. Треба викрутити і подивитись стан. Але найкраще - шляхом підміни. - Контактна группа Коли крутиш стартером то повинна світитися лампа акума. Якщо не світиться то запалювання пропало. А взагалі при таких симптомах перше що треба - перевірити чи на свічках є іскра і чи доходить бєнза в циліндри, інакше тут можна розписати ще вагон запчастюх які можуть глючити при заведенні.
Дякую, спробую. Тим більше маю також можливість підмінити свічки Я перевірити: Іскру ? Чи бензин доходить в циліндри ?
Викручуєш свічку, надягаєш на неї свічний дріт, кладеш на клапанну кришку щоб був контакт з массою і маслаєш стартером свічки мають бути мокрі від пального, а з вихлопної запах свіжої бєнзи буде йти.
если говоришь, что есть запасной ДТОЖ, то положи его вечером возле авто на ночь, утром сними фишку со своего и воткни запасной, если виноват ДТОЖ, то на запасном заведётся двигатель... так же после запуска на старом, можешь скинуть фишку с ДТОЖ, прогревочные обороты должны упасть на ХХ... бензин проверяется легко - откручиваешь трубку подачи, там стрелочки есть и в бутылку, включаешь зажигание, пару секунд, что реле включает топливный насос, должен лить бензин, хорошей струёй, всё таки давление до 1,2... если свечи зажигания в саже и авто дымит чёрным дымом, то нужно проверить РДТ, возможно мембрана, вот и льёт... так же в темноте проверить ВВ провода, могут светиться и будет тяжело запустить двигатель, особенно если пробивает центральный ВВ... возможно сейчас перепады температур, под крышкой моника лёд...
по темі. тут спочатку згадали, що може переливати/недоливати. у мене питання виникло (чисто для мого розвитку), на інжекторі - при переведенні ЗЗ в положення "вкл" - насос в баці нагнітає необхідний тиск в паливній магістралі. так ? -так. при переведенні в положення "старт" - ЕБУ займається сумішшю, кількістю і абсолютно всім для якнайкращого запуску двигуна. так ? + є прив'язка до датчика температури - тобто поки машина холодна - суміш буде багатша, так ? ось. чому виникло питання. бо на карбюраторі можна педаллю газу "помогти" завестись двигуну. а можна (якшо маслати неграмотно) і залити свічки, тоді треба витиснути педаль повністю і тримаючи її так - заводити. во, вніманіє вапрос, на інжекторі так само ? чи не чіпати нічого і просто з ключа заводити ? дякую
і на інжекторі відкриття ДЗ в такому випадку допоможе, єдине що перелити не вийде мабуть, а от просушити циліндри вийде
Сьогодні зранку проводив діагностику. Спробував, завести і... о чудо - завівся з першого разу! Пробую ще раз - немає (, та з другого завівся. Далі без ніякої послідовності: то з першого то з N-го. Замінив ДТОЖ -те саме. Перевірити наявність іскри самому важко, тре щоб хтось заводив а самому дивитися. Тому вирішив перевірити наявність бензину. Подивився свічки - легкий наліт сажі але не сильний і сухі ніби. Зняв сажу вкрутив назад і відловивши послідовність, коли так за раз шостий не зміг завестися - знову на свічки. А вони чисті а абсолютно сухі. Виходить - не поступає бензин. Але чому така хаотична поведінка? І тут згадав, що в моїй Венто є так звана "секретка" - схована кнопка, яку тре утримувати натисненню в момент заведення. Інакше двигун не заведеться. (дісталася така від попереднього власника). Коли її погано затиснути, то поведінка дуже подібна, як зараз - тільки крутиться стартер. Припустив, що кнопка замикає коло, необхідне для запуску бензонасосу, або щось в тому роді. Розібрав кнопку - ТАК І Є - перетертий провід, який ще час від часу випадкова, в залежності від положення кнопки, може замикати коло. Виправив і все ок - раз 10 завівся з першого разу!!! Проблема вирішена - Дякую всім за допомогу, особливо за пораду І ще, поки возився з тим всім помітив таку річ. Хоча це не вперше, подібне вже спостерігав разів зо три. Просто відтворюєтся за умов, які рідко стаються. А саме. Коли автомобіль завести і довго прогрівати не газуючи, хвилин 7-10. (що буває в мене дуже рідко). Так от, коли двигун прогрівся і ХХ стали на 800, температура ОЖ піднялася майже до 90, ХХ починають падати. Коли XX падають десь до 500 і двигун сильно троїть я даю 1-2 рази газу на секунд 5 і все стає ок. Можливо в когось є варіанти чому?