Якщо на непрогрітій машині нижній патрубок холодний, то це норм (термостат закритий). Він має бути такої ж темп-ри як і верхній коли машина повністю прогріта, наприклад коли вентилятор включається. Якби термостат відкрився на непрогрітій машині, то вона б тим більше не прогрілась або довше прогрівалась до робочої температури. Тому дивіться датчики, може прибріхують (на приборку), або вентилятор включається зарано і охолоджує машину. Якщо в системі залитий нормальний антифріз, помпа і термостат справні, датчики не показують температуру на марсі, то автомобіль повинен прогріватись до роб. температури без всяких картонок. І не треба ніяких картонок, перегрієте машину.
описую мою ситуацію. буду писати як було минулої зими зі старою помпою (А), і шо зараз є (при мінусовій температурі) (Б) 1) (А) завожу машину, трохи прогріваю, шоб обороти впали хоча би до 950/хв - пропеллер пічки ше не включаю, бо дує холодом, починаю потрохи їхати; (Б) аналогічно до А 2) (А) їду хвилин прибл 10хв - датчик темп піднімається вище середини білої зони, я включаю пропеллер пічки на 1-у, інколи 2-у шв - дує приємне тепле повітря, я зігріваюсь (Б) їду хвилин прибл 10хв - датчик темп піднімається але не дотягує середини білої зони, я таки включаю пропеллер пічки на 1-у шв - дує ну таке собі прохолодно-тепле повітря 3) до львова я їду по трасі (прибл 38км) (А) доїжаю вже до львова - датчик темп піднімається трішки вище білої зони, дує тепле повітря, навіть міг виключити пропеллер (Б)доїжаю вже до львова - датчик темп стоїть десь в білій зоні на 3/4, коли надворі тепліше то тільки-но з білої зони виходить, нарешті дує тепле повітря з пічки 4)поки доїжав до офісу по львові (десь 10км) то (А) стрілочка піднімалась до першої позначки або навіть і вище - в салоні пічка гріє ідеально (Б) стрілочка ледве дотягує до першої позначки, іноді таки дотягує - нарешті можна нормально прогріти салон, але нафіга, я і так вже входжу з машини поки писав, прийшла думка - я коли міняв водяну помпу то зробив заміну охолоджуючої рідини та шо в мене була (я лив тосол, попередній власник міг лити воду) на тосол з одної банки, тобто в системі в мене тепер на 99% тосол (1% на то шо лишилось після злиття). є ше варіант, шо десь таки є повітря, але то так 1% шо так є, бо при заливанні тосолу зняли трубку з сист. охол (верхня точка) і промасажовували всі трубки, коли лили тосол (я то все бачив і допомагав). ну вот, кажись, детально описав, як моя машина тепер мегше прогрівається... хотілось би вирішити цю проблему, бо зими ше нема, а мені вже трохи прохладно
Картонку будете вішати коли буде -20 і багато по трасі їздити. Перша і основна причина непрогріву двигуна ...ТЕРМОСТАТ... Коли вода іде постійно по великому колу то зимою двигун не прогрієш в принципі. відповідно розхід збільшується і холодно в салоні, а на трасі температура взагалі до 40 град може впасти. Термостат міг заклинити. Можна попробувати полікувати так: на кухню в баняк. термометр і подивитися коли відкривається. Попробувати пару раз нагріти і охолодити. Причому новий перед установкою теж бажано в баняк і хоч раз нагріти щоб розрухати. температура відкривання вибита на термостаті.
поробую сьогодні-завтра перевірити коли відкривається термостат на велике коло. Sasa вже писав, коли відкривається на велике коло (для Yur - ти можеш також це перевірити. вікривання на велике коло - коли стрілочка майже дойшла до середини білої зони).
ще питання, при знятті термостата треба знімати помпу, чи так знизу можна підлізти? чи треба зливати ох.рідину?
Рідину точно зливати треба. Термостат можна знизу зняти ,якщо гідрак не мішає. На деяких моделях мішає.
Я не писав про справний термостат такого. Це я писав для РоманоПродді коли був не впевнений в справності його приладів і треба було зловити "момент". А справний термостат має відкриватися коли стрілка доходить до середини шкали! Лити треба не тосол а антифриз
тобто в мене стануть обидві трубки гарячі, коли стрілка дойде до середини шкали? зараз погуглю, шоб для себе знати різницю тосолу і антифрізу. хм, завжди думав, шо різниці нема, шо лити, бо і то і то не замерзає....
Далі в разі потреби ця тема обсмоктується тут Якщо термостат справний то так Верніше коли стрілка дойде до середини то нижній патрубок почне грітися
В наші старенькі машини - тільки антифриз G11. То пише навіть на розширітєльному бачку. В нові фольци - G12, G12+ або G12 ++. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=94724&hl="
та ну лити антіфриз.в мене вже старенький красень так лию в нього HEPU тосол розбавляю 1 до 1 з дительованою водою і тфу тфу без пригод і літом навіть при 140 км/год температура не вище 95. і зимою не замерзає.система за словами більшості водіїв мало зношується.до мене туди лили АЛЯСКУ (((( так я зразу поміняв термостат і залізо в системі.
на Opel Vectra 94 року таке приспособлення, як "пласмаска", якою прикривається радіатор в мороз, йшла в комплекті із заводу, такшо не такий-то вже й дідівський метод
потрібна підказка (просто ніде не найшов такої інфи) хто може приблизно сказати теператіру ох.рід при показниках на шкалі в гольф2. я маю на увазі тепм, коли 1)стрілочка тільки но залізла на білу зону; 2)стрілочка посередині білої зони; 3)стрілочка в кінці білої зони; 4)стрілочка дойшла до першої поділки після білої зони; 5)стрілочка майже доходить до другої поділки після білої зони; дякую
Народ дякую за дописи !! в суботу перевірив все в авто термостат працює , відкриває мале і велике коло при температуря біля девяносто градусів, але тепла з пічки немає, вважаю є дві причини не працьє заслонка, або забитий радіатор пічки хочу перевірити чи пруцює заслонка яка відкриває потік холоднног чи гарячого повітря ( де кріпится тросик регуліровки пробував вроді шток працює , можливо обірвана сама заслонка як перевірити ) і перевірити хочу чи гріється сам радіатор пічки , хто знає як туди добритися, і чи склано в Б 3 міняти радіатор пічки ( думаю що може бути забитий )
всім подяка! причину холоду знайшов , проблема виникла в заслонці в середені в кожусі туди попала якась фігня і заслонка докінця не перекривала доступ холодного повітря, якеб мало іти через радіатор пічки, і ура вже тепло.