наш одноклубник купляв реставрований бензонасос з гарантыэю,roma_lviv,а ось його номер 80674211742 Роман,подзвони поцыкався де вын купляв....
80676721020 або 80503375507 або 76 00 33 - спеціалізована майстерня по ремонту бензонасосів (нові та реставровані). 295-25-26 - здається "Формула" - нові запчастини "Вosh"
знайшов в неті таке http://www.autozapchasti-online.com/detailseite_0580254033_34_0_0_1.htm хто шо думає?
Привіт! Знайшов свій гарантійний талон по ремонту бензонасосу. т. майстра 8050 3375507 і 760033 - Невеличук Сергій адреси майстерні немаю, бо заїжджав до нього до дому. Коли реставрував свій бензонасос, в мене "VDO" стоїть, я його віддав майстрові а він мені дав вже реставрований і заплатив я 350грн. то було в листопаді 2006. В магазині новий коштував 960 грн. На Кривчицях є будка "з/ч для іномарок VW і AUDI то за польський просили 350грн. Зараз ціни помінялись напевно. Недоліки - машина в мене заводиться не з першого разу, треба декілька разів 2-3 провернути ключ, для того щоб бензонасос підкачав бензину і тоді вмикати запалювання, а так ніби нормально. А, ще колись був на Бош сервісі сказали що в мене слабкий тиск бензини.
і так поможіть вибрати: варіант №1:http://www.autozapchasti-online.com/detailseite_0580254033_34_0_0_1.htm 960 грн,з Запоріжжя варіант №2:реставрований за 450 грн
Як на мене краще новий (якщо є гроші), але купляти у Львові. Тут можна знайти багато магазинів де продають їх. Реставрований на рік - другий і всеодно прийдеться його колись міняти. Магазин на Тургенева біля Телеграфого заводу, там повинні мати, або можна замовити в них, для клубчан там знижка, я багато запчастин там купляв, якщо щось не підходить можуть поміняти. А як виникне якась проблема із Запоріжським, відправляй туди портім чекай... то все час і гроші.
Таке питання: чому міг засвистіти масляний фільтр на халодну? Філтр Бош пробіг 4000км. Томущо був забитий чи був бракований?
пассат б6, табло на панелі залилось повністю червоним, всі стрілки мертві. під час їзди після 10хв. стрілки оживають,а через 30 хв. табло стає нормальним.машина постоїть 10-15 хв. з вимкненим двигуном все знову табло червоне, стрілки мертві.Порадьте щось, буду вдячний.
весла Це відповідь на попереднє питання щодо світломуики в панелі приладів. Найчастіше причиною такого є намокання і окислення контактів. Після певного часу їзди в салоні робитьс тепліше, контаки розширюються або просихають і починають працювати. Щодо твоєї біди - то н зовсім ясно що таке свист фільтра. Якщо це спрацювання зуммера - то швидше за все причина в маслі. Коли воно холодне то є настілки густим, що вимушує спрацьовувати перепускний клапан. Як вихід пропоную не газувати на холодну а прогрівати лише на холостих. Або замінити масло.
Ну не зовсім свист а якраз похоже на спрацьовування з високою частотою клапана ( немов комариний звук). Масло LIQUI MOLY 10W40 4000км боло без проблем, перед тим також було 10W40 тільки іншої марки. Поміняв фільтр і свист пропав. Дякую за відповідь. Поміняю на якесь інше масло.
Підкажіть: - болти (на зірочку), котрі кріплять внутрішні гранати з піввіссю до КПП в Гольфі 2 (1,6D), там їх по шість штук як з правої, так і з лівої сторони чи повинні на тих болтах бути гравера? Питання виникло тому, що в п'ятницю на Пасічній, 135 заїхав на АЗС, заправився, а рушив з місця з трудом, відїхав метрів 50 і почув удар. Як результат відпала права піввісь, благо мав ключі з собою, за 2,5-3 години несправність усунув, нічого не пошкодило. Цікавим є те, що всі болти були відкручені за винятком одного, при їзді, до цього жодного стуку, звуку, хрусту не було. Все трапилось раптово. При знятті піввісі, 3 чи 4 болти замінив (мав запасні), бо ті пригнуло трішки. Болти закрутив силою, тобто, не злизані різьби. Додам, що піввісь не вискочила з гранати. З таким стикнувся вперше. Не знаю навіть на що, чи на кого грішити, бо туди крім мене ніхто свої зябра не сував, я це все розбирав ще на початку березня і з того часу проїхав десь 4000 км з лишнім. П/С/ І ще питання: якщо там не повинні йти гравери, чи можна їх туди поставити?
В мене теж вони є..... По одній на два болта.... По три на одну гранату. Тільки, яка їх функція? Вони в мене стояли, але трапилось, що трапилось....
граверів там. нема то я тобі гарантую. гравери там і не потрібні, там болти мають бути на різьбовому герметіку, плюс ржавчина робить дива
Потрібно толкову пораду. А саме, як висушити підлогу в машині? Суть, є службова машина, за нею закріплений відповідальний водій (який получив 3,14??лей), дядько хороший вже старенький, машина теж хороша і молоденька (Nissan X-Trail). Замокла підлога, під ковроліном є грубий пресований тіпа поролон, він мокрий. Як то всьо можна висушити?, щоби не гнило і не смерділо. Замокло, через людський фактор і жінок зі своїми гострими каблуками. Може є якась хімія, чи порошок, чи гранули, чи ще щось? Бо шкода людини, вже другий день стоїть коло відкритих дверей.