Потрібно провести зварювальні роботи на вихлопній трубі (вварити трубку), а всі навколишні сервіси на вул. тернопільській або зварювальника не мають, або закінчені алкаші, котрі засинають з включеним апаратом (реальний факт). Порадьте майстра по вихлопним, я вже навіть найму евакуатор щоб довіз мою машину (авто без вихлопної взагалі).
Якраз сьогодні зварив вихлоп на мк1 Повезло дещо, знайшов задній баняк, вхід 54мм, вихід 2х40 від Сеат Толедо 16V, став як рідний П.С. по темі: вези до мене
Михайло! а ти не думав, щоб викликати зварювальника з апаратом до себе??? (навіть оплативши йому вантажне таксі) Здається це менш маштабніша акція, аніж їхати кудись на лафеті...
Сідай і їдь.......тілько кусок труби в багажник кинь... поліцаям, як зупинять скажеш що по дорозі відлетів.... головне сильно не газуй...а так трохи силніше пердіти буде то нічого. Як не найдеш ніде то в суботу в солонці можна буде заварити.
Сьогодны плюнув на роботу, поїхав зранку на вул. Буйка, 6, поруч мого гаражу. Там виявився потужний автосервіс, за 1,5 години і за 150 грн. мені поставили систему. Відношення до клієнта на 5 балів.Менеджер 5 разів прибігав і питався чи все добре.
Дякую! Прикрутив штани і "тихенько" в 7:30 перетусовався на сусідню вулицю, добре що не спальний район. Машинка їхал плохо, куліса не налаштована, вмикається задня і 3 передача. Все таки треба буде ще до інжекторщика заїхати, бо на холостих при прогріві не дуже стабільно працює двигун. Ще попробую сам покрутити СО, може допоможе. В мене сильно урізана вакуумна система.
В мене питання, здається в мене прогорів каталізатор, і батато хто радить їого просто викинути. Порадьте що робити чи шукати каталізатор чи замість нього вварити кусок труби?
якраз так і зроблено в мене, але незнаю чи від цього чи ні на задніх місцях трохи гурчить більше ніж треба.
практика показала самий оптимальний варіант - розрізати трубу .. просверлювати тіло каталізатора трьома чотирма грубими дірами і заварювати назад. Викинеш кат треба ставити пламягасник бо просто труба пропустить вогень до середнього глушника а потім і до кінцевого баняка... а це пахне що два три роки зварювальними роботами по глушнику, а потім і заміною. Сам плапягасник теж дуже скоро прогорає бо дають гівно матеріал. А так сам каталізатор буде замість пламягасника.
Підкажіть, де у Львові можна придбати ущільнююче кільце лите (не дротяне) яке ставиться між штанами і трубою, а також де його можуть нормально замінити за умов що труба закріплена скобами?