В мене VW Vento 1994р.в. така халепа,машина їде без проблем і тут раз заглохла,заводити стартер крутить а вона не хапає ,підгазовуєш ніби хапнула ,але не заводиться на панелі приборів якась ялинка стрілка тахометра то в верх то вниз,спідометра також,airbag мигає машина троїть тут раз завелась і знов їде до пори до часу знов глохне і т.д.Вчому проблема? поможіть!
Якщо хочеш допомоги то дай більше інформаціЇ,який двигун (бензин,дизель) бажано букви двигуна.Тоді можливо щось толкове почуєш.
Щось з проводкою. Провір для початку клеми на АКБ чи щось не відлетіло і чи добрий контакт. Якщо скаче тахометр то десь то є то нема моторної маси.
Іммо здох, сам недавно з таким махався.... Всью машину перекопали, і ніфіга - заводиться і глохне.. правда не троїла, а якщо троїть - дроти, свічка, трамбльор
Тахометр скаче ..... ялинка на приборці..... при чому тут іммо..... як іммо здох то насос не включиться і двигун навіть не схватить... Причина проста .... або КЗ десь або маса то є то нема.....
була в мене схожа халепа на Гольфі 1.8 мі. Був дріт перебити на ДТОР. Вірніше не перебитий поганий контакт і комп собі так заглючив що мотор навіть нехапав. вилічив наступним чином, поставив нову фішку на дачик і зняв клему з акума на пів години, щоб очистити память компа від помилок. після того завів з пів тику.
В мене було щось подібне, був обрив дроту на трамбльор, контакт був їхало, не було глохла, дьоргалась і стрілка тахометра пригала туда сюда. Ось моя тема http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=4317
Найди в себе на моторі великий 28 контактний розєм і перевір його, і як написав Prizrak розєм на датчику холла.+Масова точки на голівці блоку циліндрів
сьогодні була вилікувана схожа проблема мотор став заводитись через раз, на ходу смикався, машина тупила, глохла Виявилось шо центральний дріт (трамблер-котушка) на вході в катушку просто розсипався. Замінив дріт і все минуло. Дякую Куму за допомогу
Розумієте рєбятка я вже 2-ий день їзджу все добре,приїхав під дім і почалося знов таке ,пішов до дому повечеряв приходжу завів с пів оборота проїхався трошки все ок,перед тим також таке було,незаводилась притянули до майстра поки чекав черги своєї підходити пхати машину в гараж раз і завелась,я розвернувся і поїхав на паро днів знов спокій.Ніби остиває і все норм!?
От в мене схоже і було. Спочатку просто мотор ковбасився. Потім в один прекрасний вечір не завелася. Три дні постояла. Приїхав Кум розбиратися чого не заводиться, а вона взяла і завелася В той же вечір знову стало ковбасити мотор. Наступного дня (вчора) знову не завелася. Нині вранці зібрався їхати до Кума, знову не завелася, я поліз під капот, помацав рукою всі дроти, датчики. Дріт на котушці виявився ніби зліз з посадочного місця, я його "втопив" на місце і вона зразу завелася. До Солонки доїхав прекрасно. Там Кум взявся за той дріт і він йому в руках буквально розвалився. Більше того в посадочному місці на катушці лишився той керамічний "штекер" і виковиряти його було нереально. Тому поїхали на шрот, купили катушку, на базарі потрібний дріт, і вся любов.
Я всьо поняв Дядьку,всі твої проблеми від того шо ти обзиваєш свою машину Wv vento Вона ж VW vento! :D