коли вивертаю руль повністю вліво то назад він сам не вертається(так як клинить),треба йому допомагати,це так має бути???Вправо ситуація трохи краща!То капець мому гідроусілку чи як,підкажіть!?Незнаю як воно має бути бо до того машини з Гуром в мене не було) І ще одне запитання якщо можна,в мене гольф 1.8 повний інжектор,коли відпускаю газ машина їде,копійка в мене так їхала коли я витягав підсос)),то так має бути?
Так бути не має! Швидше за все капець насосу гідропідсилювача, зверни увагу чи є посторонні звуки при вивертанні руля, рівень/стан рідини в бачку гідропідсилювача та натяжку ремня. А це вже добрий прояв , комп'ютер регулює подачу пального, щоб машина не заглохла.
Я недавно брав зі шроту, 50$, але то лотерея, невідомо скільки протяне. Можна ще відреставрувати свій, або обміняти на вже відреставрований з доплатою, десь на форумі є тема з місцями, де таке можна зробити, пошукай...
Дуже дивний спосіб перевірки справності гідропідсилювача "якщо руль сам назад не крутиться - то гідропідсилювач поломаний, тай ще так що тре міняти"...
Варіантів несправностей може бути багато, просто в мене недавно була ідентична проблема, яка вилікувалась заміною насосу, тому поділився своєю думкою.
Так не має бути. Провір для початку рівень масла в гідраку. Але виглядає що підклинює... можливо заміна масла поможе. Що значить їде як копійка з підсосом.... які оберти тахометра на ХХ...?
відпускаю газ і на 1,2(на 3 і вище не пробував) передачі само їде,під горку на 2 навіть підгазовує щоб вуитягнути,от так,машина в мене тиждень,такшо навіть не знаю чи воно так має бути)))????!!!!Обороти не знаю,прибори падають,знаю тільки коли заводжу то в мене було 1000 об,потім падали до 900(так напевно і є) А які нормальні приблизно обороти на прогрітому моторі для мого 1.8 інжектора ,хтось підкаже???
В середньому 850-950...дай код двигуна точно скажу. Але сама їхати не має права...))) що буде коли шофер на пиво піде...)))) видно в тебе накручені оберти щоб не глохла... тобто непорядок з вприском.
на тахометрі шкала поділки 200 то обороти в мене трохи менше 800 і саме їде))), код двигуна ADD --- американець
Для АДД 900 +/- 50 об. Дивно на оберттах меньше 800 вона мала б заглохнути пыд нагрузкою.... а в тебе часом не коробка автомат... то ж американець
А до чого тут автомат. Комп регулює подачу палива. Аналог як на холодну коли оберти падають, авто пігазовує допоки не нагріється. Так само коли пускаєш зчеплення, авто без подачі більше палива буде глохнути а отже комп подає на форсунки більше палива шоб авто не заглохло - машина їде сама, і поїде на горку і не стане. В мене так само
Я вже подумав шо то так тільки в мене,тепер можна полегшено вздихнути,зачить воно так і має бути(а я думав обороти підкручені,хоть на тахометрі показує в мене десь 780,790 оборотів)
Ей хлопаки ви про що....???? Машина сама не має права нікуда їхати ))))))))))) то не фіра, що фірман п'яний а коні самі до дому їдуть. З якої рації компютер коли не натиснутий газ має додавати паливо.... вона має глохнути у вас просто розрегульваний вприск. Іхати може тільки на АКПП і то по рівній дорозі. Так що їдьте не діагностику і приводьте машини в порядок
Особисто в мене на першій передачі можна починати їхати не користуючись педаллю газу, а просто плавно відпускати щеплення; на більш-менш рівній дорозі - теж буде помаленько їхати, а не глохнути, при цьому обороти, на скільки я пам'ятаю, - практично як на холостих, може трошки більше, чесно кажучи не звертав уваги, але відчувається, що комп'ютер їх регулює. Але на другій передачі і під горку сумніваюсь, шо поїде, хоча не пробував . Завжди був впевнений, що так має бути, бо стикався з цим на багатьох машинах (мова іде про іномарки) і особо цим не заморочувався. Але думаю, kym, знає про шо говорить
я вже заплутався,одні кажуть що так має бути інші що ні! під круту горку я тоже не пробував,невелике підвищення і він сам додає.....!Доречі я тоже можу рушути без педалі газу,але ж обороти показують 780-790(може ще й тахометр зараза бреше)
Якщо в тебе глохне коли ти плавно відпускаєш зчеплення без газу, то звертайся на діагнустику. Кожен ТАЗ в нормальному стані не буде глохнути навіть. Так має бути. А тут в нас VW ітіть! Там стоїть комп для того що якшо сяде якись бовдур який ніколи не сідав за кермо, то щоб сві і поїхав, а не глохнув 2 дні поки наловчиться вчасно підхазовувати і пускати зчеплення :D
Так тут ми говоримо про дві речі. Автор теми пише що його машина чуть до догори не їде без газу..... це не нормально.... або автор неправильно описує ситуацію... Друга річ це коли поставити машину на абсолютно горизонтальний асфальт, вкл 1 передачу і плавно відпустити зчеплення машина може проїхати пару метрів, але потім все одно заглохнути... якщо не глохне то або оберти накручені, або трос газу неправильно відрегульований або ще щось. Для того щоб машина не глохла при рушанні з місця і придумали зчеплення. Я сам роблю діагностику...)))))))) якраз має глохнути... може їхати тільки на підсосі, або з накрученими обертами бо на тазі нема німецьких підшибників на колесах... попробуй попхай жигуля і гольфа і зразу відчуєш різницю
Вже аж самому цікаво стало, перечитав пару форумів, все-таки kym тут ти не правий, без особливих навантажень - не має глохнути, це особливість інжектора, він буде старатись підтримувати обороти на рівні холостих. Коли ти не тиснеш на газ, а обороти підвищуються - це вже проблема.