Автомобіль гольф 3 1.4 АЕХ 1997р., проблема з розходом, а точніше з перерозходом, їсть в районі 10 літрів по місту, в чому можуть бути проблеми данного феномену? І ще питання, коли в баку приблизно 1.5-5 л палива на поворотах або при наборі швидкості, падають оберти, а під гору взагалі може заглохнути. Допоможіть!!!!!!!!!
раніше невідомо, то з того часу як купив напевно так і було, купив пів року тому, але цікавить який розхід має бути для цього мотору?
10 літрів по місту може бути не перерозходом, а нормою. Це залежить від режиму їзди. Одне, коли ти стоїш в пробках і проїжджаєш 15 кілометрів за годину, а інше коли вночі проїжджаєш ціле місто за 15 хвилин. Зрозуміло, що витрата пального буде дуже відрізнятися. Коли бак майже порожній, то нічого дивного нема в описаних тобою симптомах. Це пов"язано із конструкцією бензобака. Зазвичай такі штуки спостерігаються при лівому повороті, або коли машина нахилена вліво, а також при розгоні або нахилі назад. Залишки палива під дією гравітації переливаються в баку і бензонасос хапає повітря. Взагалі, їздити з порожнім баком дуже не рекомендується, оскільки є ризик, що осад, який назбирався на дні, заб"є насос і паливні магістралі.
Їзда звісно з корками, але не весь час, режим перемикання передач приблизно 2500 оборотів, це корректно?
У порожньому баці, крім різних брудних осадів, збирається також вода, яка скраплюється з повітря, якого в баці постійно є набагато більше, ніж палива. Як бруд, так і вода для двигуна - що ковток бензину для водія: вбити не вб"є, але приємного мало... Виробники рекомендують для дизельних двигунів перемикатися на вищу передачу в районі 2000 обертів, а для бензинових - орієнтовно 2200. Завеликий розхід палива (чи по місту, чи по трасі) треба НАСАМПЕРЕД шукати у своєму стилі їзди, а потім вже в авті. Тому часом варто поїздити пасажиром із друзями , щоби оцінити свої навички. Наприклад, один нюанс: колись водії ЗІЛ-ів для економії пального розганялися, вмикали нейтралку і котилися. Теперішні двигуни (в цьому можна переконатися, якщо є бортовий комп"ютер) на нейтралці беруть спочатку 0.8 л, потім 1.0, потім 2.2 л і так - до 13.5 л (на нейтралці)! А при ввімкненій передачі авто котиться, а витрата палива - 0 л. Ще одне: найбільше палива (у мене це 49.9 л/100 км) авто бере при старті. Тому, якщо хтось на світлофорі вимикає авто і думає, що економить, то дуже помиляється. Таких нюансів є багато. По кожному з них економія, ніби, мінімальна, а в результаті виходить добрих пару літрів...
Дивно, вчора відповідав на це питання, але тема пропала.... Твій бензонасос попався дуже витривалий, бо в більшості випадків він би наказав довго жити, при таких частих хапаннях повітря Термін "по місту" нічого не каже, поки не маєш порівняння з "по трасі". От, якби в тебе по трасі було 4л, а по місту - 11, то можна б було запідозрити якусь проблему, і то, як сказано вище, залежить від корків, і в меншій мірі від манери їзди.
Так-так, до речі, 10 л/100 км по місту - це добрий розхід (в умовах Львова). А на те, що продавці Тобі казали (бере 5 л по місту) - забий! Сорки!
XFox, до речі, як на свій міський характер - смарт не ідеальне авто в плані економії. Я би собі таке авто купив хіба якщо він 1л-2л на 100км брав. Дизельна нова джетта по місту пє в районі 5,5, якщо не помиляюсь.
Ключове слово - НОВА. Не можна порівнювати розхід в автах різного класу і, тим більше, різних років випуску. А, якщо у власному авті збільшився розхід, то час до дохтора. Найперше - тиск в колесах, геометрія коліс, потім - всілякі там помпи і решта організму нашого залізного друга.
10л з двигуном 1,4 по місту то нормальний розхід. Все залежить від пробок: в мене на ренохі середній розхід в пробках 8л, це при умові що без заторів я проїжаю в два рази бистріше. Траса виходить 5,5 (як пише книжка), при умові що швидкість не більша 110км а оберти в районі 3000(+-200). Та бувало потрапляв в такі затори що розхід був більше 14л/100км, тому розхід по місту не вважаю показником економності двигуна. Доречі маю 1,4 16кл.
Не обовязково. Рено 19 1987р дізель 1.7. Розхід місто 6-7л.... траса 4.5-5. Опеля дізеля тих років трошки більше 5-5.5/8 л. Дізеля прості як палка до двигуна підходить один дріт... ніяких компютерів і т.п. Ганяли на стенді на ХХ розхід 280грм/год. Зараз возились з відносно новими самими ходовими 1.9 VW BJB AXW. - розхід на ХХ меньше як 500грм/год не вдавалось добитись. Взагалі у VW чомусь не получався такий економний дізель
маю реноху 1,4 16v, розхід коливається від 6 то 11, насамперед замітив багато залежить від якості бензини, шось моя машинка коли чує херову бензу починає пчихати, і холості стрибають, ну і само собою їде нетак. ну і катки 17 тоже думаю впливають на розхід)
Привіт Перевитрата палива-потрібна компютерна діагностика,а глохне на підйомі чи поворотах-це негерметичність корпусу паливного насосу
Привіт. Перевитрата палива-потрібна компютерна діагностика,а глохне на підйомі чи поворотах-це негерметичність контейнера паливного насоса.
і вартує вона 26-29 вбитих єнотів, і доречі катав тест драйв на ній і ну ніяк я невитягнув нажаль 5,5 дизля по місту а по трасі так 4,5-4,9 вийшло
доречі сугубо по місту мій Толедо 1,9 ТД більше 7 л небере перевірено , НО іздить так що надумав його продавати і неможу знайти авто з подібною динамікою і розходом нажаль навіть з нового нема путнього