Дякую. Щойно пішов, перемацав той дріт, пвд капотом все з ним добре. Виявив зрогений запобіжник під номером 15-панель приладів, так в описі пише, не знаю що він дає, бо панель працює і без нього... також перемацав всі дроти, які йдуть до підрульових перемикачів і замка запалення. Якось не замітив, але лампочка акума сама засвітилась, напевно десь не було доброго контакту? Але тепер інша біда, акум так підсів, що не можу завести))) Кину зараз його на зарядку) То кажете коли ця лампа світить, то все має бути добре?
Ану поясніть мені, ота лампочка акума має світити щоразу при включенні запалення, а при заводці, при добре зарядженому акумі, гаснути??? Бо було так: вдень, замінив той невідомий запобіжник, різниці не замітив, акум трохи підзарядив, щось там рухав, які дроти бачив, лампа засвітилась. Проїхав 2 км, заглушив, вкл запалення, лампа не засвічувалась, проїхав ще 2 км, не засвічувалась все рівно. простояла машина до вечора, щойно, пішов, включив запалення, лампа засвітилась, завів-погасла, світло було норм, блимав дальнім, все гуд не гасло світло, заглушив, вкл ще раз запалення, лампа акуме не засвітилась... завів, блимав дальнім, зі світлом нормально, як так?
і при не крутящомуся генераторі. Через неї він збуджується. Якщо нема контакту то він не збудиться і не буде давати заряд. Щоб він почав давати заряд, тобто збудився при несправній лампі - треба добряче газнути.... тисяч так до 3-х обертів, а то й більше.
Дуже подібно що здихають щітки на генераторі... якщо їхтам лишилось чуть чуть то або дають контакт-зарядку або недають...Якщр ще раз повториться з тмяним світлом попробуй вдар чимось деревянним по корпусу генератора (але без фанатизму - корпус алюмінієвий), якщо буде якась реакція то точно щітки... вони там підпираються пружинками і коли вдариш пружинка випрямляється і кращий контакт. Другий ваоіант шукай де коротить на дальному
у мене на дизелі ще з 97 року коли пригнав, і по цей час так і лишилось, що після заведення авто, лампа "акум" горить, поки не дасиш "нормально" обертів, вона не погасне.
Буде не варіант їхати на 3к обертів а як думаєте, може бути причина в тому синьому дроті, що від генератора йде до панелі зп?
Не треба на 3к їхати. Треба одноразово після заведення газнути добряче. я тобі з самого початку це сказав. Раз лампа час від часу засвічується то вона справна - проблема на шляху гена - приборка. Там і шукай.
не подібно. Лампа повинна горіти при включенні запалювання завжджи, в незалежності чи є щітки чи нема. бий сильніше, може заодно і генератор моміняєш трололо
Ще є другий симптом - тямяне світло - то є то нема значить коротить десь якась рухома частина електрики ну це якщо з фанатизмом, а метод струшування генератором чи стартером вже не одному поміг приїхати до дому
Всім доброго дня! Їздив сьогодні до майста, заміряли все тестером, кз немає, коло є. На акумі 11.45 і тих самих 11.45 вольт при заведеному двигуні, вердикт, немає зарядки з гени, буду розбирати свій і дивитьсь, а тим часом позичив, а може і відкуплю його собі, 90 амперний генератор. Можливо ще сьогодні його і переставлю
Поміряти не було чим... Тільки лампочкою на "око" а там соті чи десяти вольт аж так і не замітно... Поміняв генератор щойно, декілька раз включав запалення, заводив, глушив, переїжджав, на разі все добре. Поправочка гена не знаю точно або 90 або 80 ампер, надпис стертий і не можу добре розгледіти... Дякую всім за допомогу і старання))) Як мінімум з мене+)
Кожний справжній волохатий мужик повинен мати хоча б одну праву руку, набір інструментів і мультиметр, як користуватись ним - купа інформаціїї в неті...
Дякую за підказку волохатий дядьку. Але вважаю, що в себе такой дві праві, інакше генератора б не зібрав до купи та і на авто би не встановив, та і багато чого іншого не зробив би. Мультиметром вмію користуватись ще з дитинства, так само, як і паяльником. А Ви дядьку волохатий теж такі вправні, чи тільки вправно по клаві вмієте попадаєте? Як в більшості недоречних постів...
[OFF] Я б не зважав на пости цього товаріща, а тим більше не оправдовувався перед ним зважаючи на те якого умніка він з себе корчить і скільки флуду приніс на форум[/OFF]
"Старий" на 60 А генератор, ще не розбирав. Напевно сьогодні цим займусь, якщо буде можливо, то відкапіталю його до дуже гарного стану і на продажу. Думаю там нічого серйозного, швидше за все "шоколадка" або щітки на ній, ще можливо графітний наліт на діодах. Як розберу, то скажу)