я говорю про то шо могли бадягу на заправці залити , от мені якось дизеля залили , замість бензини, від машини на хвилини 2 відійшов в туалет , то шо робили злили дизель але лишилося десь літри 4 бо не могли всьо висмоктати з баку потім, заправили 20 літрів 98 , завели двигун , проїхався перемішав , потім злили смесь того шо залили тобто 98 , 20 літрів , і дизеля 4 , лишилося десь дві три літри смесі на якій машинка їхала , але був перелив тобто та смесь не згорла , тому тяга пропадала конкретно, то коли я то спалював , шоб залити , чистий бензин , ну я десь кілометрів 40 наїздив , добре шо то було в карпатах , там на горку , або з горки , коли всьо спалив , пробував завести , нічого відповідно не сталося , ну то я її з горки спустив , і на передачі проїхався , ну ше десь кілометр , потім залив з каністри 95 , і вона почала їздити як і раніше , суть яка , бензиновий двіжок спалив , дизель але звичайно в концентраті з бензином , коротче заправте бензин з октаном 50 , і афігейте , або хочаб 76
Привіт Васьок ще раз ! Весела в тебе історія і то дійсно правда ! З нашими заправками таке буває я з тобою згідний ,бо рік тому мій швагро мав подібну проблему залив 95 за сто метрів від заправки машина заглохла ,злив ,заправив на іншій і все стало гуд ! І я до речі після того випадку стараюсь заправлятись тільки на цих двох що писав вище ! Але ,знайшов я причину ! Затягнув я свого тазіка до Андрія що на Боткіна ,чувак толковий ,справді ! І проблема дуже проста ,забились якісь грьобані жикльори десь там в середині карбюратора ,зняв карб почистив перенастроїв ,відрегулював запалення і мій таз похав ! Всім дякую за поради !
Доврого здоров`я всім! Недавно писав про подушку карбюратора, та що стоїть між карбом і впускним колектором. так ось міняв її вже 4 рази. останній раз її міняв в листопаді 2010 року, поставив фірму Лемфордер (Німеччина) 500 грн. Місяць тому машина почала дуже паршиво їхати (чорний дим, погані холості, розхід бензину 12 л*100 км, погана тяга). Знявши кришку повітряного фільтру був дуже здивований побачивши що подушка має тріщини і напевне підсасує повітря. Прошу допомоги у вирішенні проблеми. Прочитавши на різних форумах про заміну карбюратора на Русскій Солекс і всі проблеми зникнуть задумався... Але не хочу колхозити. Хто що порадить - чому та подушка так швидко виходить з ладу (навіть і дорога), та чи може через неї бути такий розхід і чорний дим? Якщо виточити на її місце стальний перехідник проблема відпаде? Хто як думає? А то вже сил нема...
Дорога не значить добра ... шукай на шротах оригинал... і дивись на кріплення карба може щось там не в порядку і рве подушки.
Kym, Що може бути на кріпленні карба? Може площина крива і йде перегиб і рве подушку? Що думаєш про залізний перехідник?
Думаю як би можна було зробити так як в жигулю німці би зробили.... Боюся що якщо закріпити карб жостко то можуть бути інші наслідки. То треба дивитись конкретно... але велика коробка повітряного фільтра разом з карбом при вібрації мотора може щось поламати з часом.... Зараз по памяті саму систему кріплення не пригадую .... попадеться якийсь карбюратор зверну увагу конкретніше
Просидівши в гаражі знову цілий вечір додивився ось до чого, Мова буде йти про дросельну заслонку 2 ої камери карбюратора. При заведеному моторі, даючи великі обороти кулачок 1 камери відходить вниз і (я так розумію) має відкриватися 2 камера. Вона навіть не реагує стоїть на місці. Підключивши до вакумного гелулятора 2 ої камери трубку що йде з карба до пов. фільтра, бачу що коли трохи дати газу заслонка 2 ої камери відкривається але відпустивши газ обороти не падають. Хочу запитати у всіх хто має на VV карбюратор - - у вас так само чи як? Штатний штуцер де повинна заходити трубка ледь продувається насосом.Може він десь закоксований і через це не працює 2 га камера карбюратора 2е3. Подадьте щось поділіться досвідом що робити. Симптоми: розхід 12,7 л/100 км., чорний дим при прогазовках, чорні свічки. Мотор 1,3 МН Карб 2е3
а чорт його знає. Я багато чув про подушки моноінжектора і ніколи не міг найти її в свому карбі. Зараз машини тої вже не ма тому нічого не скажу. Ну це тому що заслонка і її привід потребує чистки.
І так, відрегулювавши карбюратор (а саме ХХ, СО), запалення по стробоскопу ситуація змінилася - розхід став 10,4 л/100 км. Але це мене не властовує, бо знаю що може бути набагато менший. В вихлопній чути попердування, (і в той же час падіння оборотів на 1 секунду) частотою раз на 20 секунд. Може в когось таке було і чим вилікувалось??? Ще думаю на кришку трамблера і бігунок попробую поміняти. P/S Чорний дим став менший збыльшилось конденсату(чрного)......
Привіт При такому розході тра робити карб повністю. 0 скачуй книжку 1 шукай рем комплект. 2 шукай толкового майстра , якщо сам не вмієш.( краще навчитись самому) 3 розбирай , мий , прочищай , продувай , міняй з ремкомплекту. 4 складай і регулюй. 5 раз на в квартал чисть карб аерозолю ( очисник карбюратора ) І буде тобі щастя. Я б тобі допоміг , був би ближче.
Привіт Всім! Хлопці підскажіть будь-ласка як підрегулювати ВЗ? Ситуація така, прогрітий мотор зубчастий сектор в карбі 2е3 повністю звільнився з кулачка, але ВЗ не повністю відкрита буквально 3-4 мм не вистачає до повного відкриття. Як мені її регульнути щоб при прогрітому повністю моторі була відкрита повністю? Дякую наперед....