то була Б3 а зараз Б4, місце під номер там добре прошліфоване так шо номер не наблюдається, знаю шо 2.0 моно
в мому випадку масло попадає в камеру згоряння, ну а потім в вихлопну. Одну з причин я знаю, це масляні кільця, а от чи ще якісь причини можуть бути, і чи така кількість масла може пропасти через погані масляні кільця?
в камеру згоряння може попасти як через кільця так і через клапана, а може ... і в основному так буває - трохи через клапана трохи через кільця ... де більше де меньше тілько вскритіє покаже
kym правий в мене точно така сама ситуація була але масло попадало в циліндр через направляючу клапана розхід масла десь так і був 0,5л на 100 км. але дав знайомому головку він завіз на якусь фірму і заклеяли мою направляючу і все добре
Дивився я його ...там пісок під клапанною кришкою. Один цилиндр дае компресію на 3 одиниці меньше ніж інші.... Заміна кілець там поміч....
і ше один симптом, вічно завоздушується система охолодження, поміняв всьо шо тільки можна було поміняти, але кришка пропускає повітря і вічно його жене, пробували іншу кришку то температура стабільна 103, поміняв назад і система "газує". Знайомий казав шо то може бути з головки, тиск в системі ОХ є меншим ніж в поршні і випирає повітря. Може ото всьо бути насправді?)))))))
Стабільність запорука успіху Подивись під свою кришку. На кришці є уплотнітєльна резинка яка може порватися чи завернутися і пережатися і ти будеш вічно кипіти. Теорія з вихлопними газами в бачку можлива але тоді заміна кришки до цього нічого б не мала. Якщо порвана прокладка блока-головки і масло жене в циліндр + вихлопні в ОЖ то таке теж може бути.
в принципі так, в системі має бути 1.3-1.5 бар, виходить моя кришка того не тримає, а інша кришка з іншої машини тримає і їздить на ній добре. А ше чув шо коли зранку дуже білий дим то горить ОР, правда?!
Ні це лише кондесат... Якщо на холодну білий дим то нічого страшного. а от якщо він завжди тоді да - ОР
Видавлюється масло з під клапанної кришки, казали тре прокладку міняти ще раз, но питання в іншому, після капіталки масло йде десь біля 1.5 л на 5500км ну і питання,:чи може стільки масла втікати через ту погану прокладку, ну і прошу врахувати шо їзда активна.
Не може. Яка б прокладка не була погана стільки не повинно йти. Це фактично 3л на 10 000 км. Від заміни до заміни повинно йти нормально не більше 300-400 грм. Є тілька два двигуна на Ауді де завод дає норму 1.5 л але це шестиціліндрові. Прокладка може добавити 200-300 грм. Такий розхід може дати або погані сальники, або маслозбойні ковпачки, або кільця. Активна їзда по розходу масла це більше 130км по трасі і то на кільцях які пройшли більше 200 тис км. На нових кільцях якщо якісно зроблено і якісні кільця до розходу можна добавити ще 200-300 грм на 10 тис км. І яка може бути активна їзда на відкапіталеному двигуні ....принаймі 5000 км тре їздити акуратно....обкатка.
ну під активною їздою я розумію кілометраж, хоча за 130 бувало, але так, при обгонах. А при поганому запаленні чув тоже масло бере, то правда?
Ні. Прямої залежності нема .... при дуже ранньому двигун працює в екстремальному режимі і масло може більше горіти, але це знову сотні грам на великий кілометраж а не літри
Так, хоча чорний нагар не тільки це може означати. Може просто суміш задуже збагачена бути (забагато палива дає).