усім вітання!))) кажуть синоптики, що цього року має бути "сувора" зима...) а "пічка" в мене дуже погано гріє, вот думаю замінити. Процедура заміни понятна, а вот якої фірми, (виробника) краще вибрати сам радіатор пічки? в магазині мені радили "Febi"...
собі ставив фебі 2 місяці назад, гріє добре, ніякого запаху немає, фебі самий дешевий варіант. Погано гріє пічка, можливо, не через те, що радіатор забитий частково, а через те, що пообсипався паралон на заслонках корпуса радіаторі пічки. Заміна радіатора пічки ще та камасутра))
Порваний паралон на заслонках легко діагностувати, особливо в таку погоду. На прогрітій машині переводиш на голодне повітря і перевіряєш яке дує, якщо холодне, то заслонки цілі, якщо літнє...тепле...майже гаряче (залежить від стану ) - то порвані.
Брав Фебі, десь два-три роки тому. Спочатку запах був, але то раптом до п'яти днів. Тоді заплатив, приблизно 140 грн. Задоволений, тепер зимою, хоч в майці катайся. Весь процес заміни, ще тоді, описав в своїй темі про свого Г2 з додаванням фоток. Хай вона тобі буде в поміч. Але, наполегливо рекомендую, проводити заміну із зняттям панелі (торпедо), бо є ще варіант якось без її зняття, але тоді х.й.з., що пообламуєш. Весь процес займає десь 4 години самому. На тобі ссилку на мій досвід http://www.volkswagen.lviv.ua/threads/avto-dieselja757-vw-golf2-1-6d-jp-4t.11974/page-2 там пост #30, а також фото всіх ключиків, які застосовувались.
паралон порваний точно, дує з усіх воздухопроводів. буду зразу усе міняти, проклеювати. заодно хочу поклеяти вібру і шумку на моторний щиток.
перед тим, як знімеш панель знайди і купи паралон, або щось інше замість нього, щоб було під рукою і можна було швидко це зробити. Бо в мене сам пошук забрав купу часу
на авторинку, на вул. Зеленій, де продають автоакустику і шумо-вібро матеріали купляв на клейкій основі, нажаль непамятаю назви. Маю залишки, можу сфотографувати, 3 роки - тримається без нарікань.
так так є досвід. Коли на тягачах (фурах) диряві головки, руйнує канали по яких гонить тосол. А все через -нащо антифриз, коли тосол дешевший.
краще G12+ він зворотньо сумісний з G11. Хімія не стоїть на місці і отой G12+ значно екологічніший і бережніший до різних матеріалів
бо якраз зробив усе, відмив, проклеяв заслонки, замінив радіатор.... і міняв патрубки ті, що ідуть до радіатора пічки, і не пам'ятаю який куди((
все стало файно))) дивлюся на старий радітор то там намальована "стрілочка" типу вхід. Але вот мучить мене)) вхід я підключив до тройника трійника "прикручений до головки", а вихід - до труби, що іде від помпи..... Думаю що правильно, але вкого моторець 1,3 якщо не важко то скиньте фото)))