Вийшов з ладу датчик масової витрати повітря Коштує він немало (приблизно 200 у.о.) Чи є якісь способи відновити його роботу? Можливо можна десь придбати б/у..? Хоча і тут є певний ризик: невідомо скільки він працював і в яких умовах. Буду радий почути якісь відгуки та думки по цьому питанню.
Троха ремонтнопригодні, але то ненадовго. Єдиний варіант - це в офіційного дилера можна здати старий - і тоді зі знижкою отримати новий (але по моєму не всі підпадають). В принципі дешевше виходить ніж з максимальними знижками купувати.
Скажу тобі так, в мене на ауді також була проблема з ДМРВ, їх є два види, бувають "плэночной або нитэвой", в мене вроді нітєвой, точно не памятаю, і мені його зремонтували, вже рік як все ок, тобто ремонтувати їх можна але тільки нітєві(не памятаю, може наоборот), нажаль контакта того майстра немаю.
знаю точно що ДМРВ у мене Bosh'овський. Не пам"ятаю точно номеру. Десь бачив статтю як відновлюють роботу ДМРВ, але то на фордах. Можливо у ФВ щось подібне можна зробити.
На фордах чи опелях чи фв ДМРВ одинакові, тобто середина і принцип дії одні і ті самі, відрізняються вони тільки ззовні, і якщо бачив десь таку статтю, то бажано тут поділитись, мені самому цікаво, ну і пробувати, бо якшо твому гаплик то гірше вже мабуть не зробиш!
я теж так думаю. ось ресурси, які вдалось знайти: http://www.autocentre.ua/ac/Service/Exploitation/7088.html http://wiki.audi-bel.com/wiki/Ремонт_расходомера_воздуха http://amastercar.ru/articles/injection_fuel_5.shtml і ще наведу частину статті:
між повітряним фільтром і турбокомпресором. там стоїть такий зарозумний датчик, який рахує кількість повітря що поступає.
крім системи вприску він не пошкодить нічого. Цей датчик дає інформацію ЕСУД про кількість повітря і контроллер по ньому( і не тільки по ньому) визначає час відкриття форсунок. Практично можливо відключити ДМРВ, відключити датчик температури і відключити лямбду, контроллер перевести в режим базових установок і тоді система вприску переходить в так званий аварійний режим доїзду до гаражу. Мій один знайомий в такому режимі пів року їздив, але тільки літом. Але ХХ поганий, прогрівочних оборотів нема, ривок на обгін поганий, робота двигуна не стабільна. А точно опреділили що датчик накрився.? Може причина в іншому а валять на датчик..... і таке буває
Їздив на діагностику. Сказали що датчик ДМРВ бреше. Через то у мене й машина не тягне. Як тільки відключаю датчик машина починає значно краще їхати.
Ну тоді треба міняти. Без нього розхід бензинибуде не контрольований і робота двигуна також. Бензина дорога ось і думай. А як відключаєш то контроллер переходить в аварійний режим.....але то тільки для доїзду до гаража
Дизель, дизель!!! Нічого він не пошкодить! Цілком вірно! і тяга пропадає взагалі, двигун більше 3тис. не крутиться!!!
їздив з несправним ДМРВ на Світязь (не знав спочатку в чому причина була поганого розгону авто. воно поступово відчувалось). Вдалось проїхати близько 600 км, заливши пів бака. Думаю контролер навпаки меньше палива відраховує, відносно того що датчик "каже" що поступає мало повітря. P.S. Буду міняти це однозначно хоч і ціна ай як кусається. Б/в брати передумав, бо то як кота в мішку купувати. Знаходив на польських інтернет-аукціонах за 60 злотих.
Вирішив брати новий ДМРВ. Подзвонив до знайомого з магазину і він мені сказав що є аналог, такий же самий датчик але з номером 0 986 284 008 Він значно дешевший. Орієнтовно 1180 проти 1650 за той датчик з номером який у мене. От і думаю собі, яка різниця в них. В інтернеті знайшов у деяких онлайн магазинах даний девайс. На фото такий же як і мій. Що порадите?