я шось пропустив, а шо на розборці такого нема? чи ти боїшся брати б/в і принципово хочеш новий? я брав б/в ДМРВ, і вже десь 60 тик пройшов, все добре. имхо можна спробувати і б/в, його ж поставити - раз плюнути, їде - добре, не їде - віддав. чи не так?
З батьком вирішили поставити новий. Думаю так надійніше буде. Тобі мабуть ще пощастило з б/в. Б/в то ж така штука - може проїхати 60 тис., а може 5. Щоб не бігати потім будемо купувати новий.
Я би порадив тобі найти в когось датчик і поставити на перевірку чи дійсно він, щоб потім не попасти в халепу. Я мав теж проблему з оборотами і теж думав що це "розходомір", але причина була зовсім інша. Запитай в когось на форумі чи може маєш знайомих з такою машиної, і попробуй. Зняти і поставите незайме багато часу(і пива для знайомого в кого найдеш), але з економить трохи грошей.
Діло як то кажуть хозяйське. Моє глибоке переконання, що ДМРВ ніхто спецом не може загробити. І він має право на життя і навіть будучи б/в. Інше питання, скільки машина пробігла з ним. У мене він вийшов з ладу, бо був вибух газу в колекторі і загнуло лопату, але я потім вскрив кришечку, то доріжечки були в ідеальному стані. На мою думку він би ще ходив і ходив. Заїхав на шрот, взяв цілу баньку повітряного фільтра за 50 уй, переставив кришку з ДМРВ на машину і поїхав, жодних питань не виникало. Якшо вже так категорично не хочеш б/в, то зроби принаймні так як тобі хлопці радять, якшо на шроті є потрібний ДМРВ, то хоча б попробуй, як себе буде вести з ним машина. А брати новий чи б/в - на мою думку залежить він ціни і наявності того чи іншого на місці.
МХО - Тілько новий. Справа в тому що доріжки там залишаться новими навіть після "смерті" давача... Вилітає сам вимірювач.(малесенька пластинка з ольги, на якій є два провідники (дротики) і власне сам вимірювач - малесенька гулька з якої речовини. ІМХО - смоли)
Я тож за новий, хіба що та машина що на шроті проїхала не більше 10 тис км перед тим як туди попала))))) В себе тоже міняв, $ 100 (навідміну від оригінального в $250 в діллера, тре було ще за роботу запитатися , ги-ги ) машина почала тянути і check engine сам погас за 40 ml. Промивання старого нічого не дало, крім витраченного часу....
машина уже накатала 265 тис. думаю він полетів через невчасну заміну повітряного фільтра. тут у мене з батьком теж виникла суперечка який краще взяти. от не розумію в чому різниця в ДМРВ різних номерів того ж самого виробника (Bosh). один від одного відрізняється ціною на 400-450 грн. ніяк не можу переконати батька в тому що і той і той датчик то є лічильник. і який би він не був, він всеодно рахує повітря однаково. батько уже хоче брати ДМРВ з оригінальним номером. на його думку на дешевшому датчику двигун не буде працювати в належному режимі. міф це чи реальність? і як зміниться розхід палива? я думаю що ніяких відчутних змін в розході не буде.
Вн полетів серез старість, але основна причина саме в фільтрі. Просто коли з потоком повітря летить пил то він і пошкоджує вимірювач. Техніка там дуже мініатюрна і точна...
На мою скромну думку ДМРВ тому і різні бувають - тому що розраховані на різні двигуни. Так що дешевше і з іншим номером - не значить що буде те саме. Значить є якісь нюанси.