навряд чи вони допоможуть якщо там механічні пошкодження. P.S. приємно зустріти земляка з Рівненщини )
Ну звісно якщо механічні пошкодження є то канда йому.. хоча цікаво як його зувечити змогли, а от на рахунок очисника карбюратора)) бред ти щеб бензином почистив, це надто чутлий датчик!! який реагує навіть вибачте мені .. на те якщо на нього пукнути, а ти його такою хімією, Повторюю ще раз, датчик надто дорогий щоб його чистити чим попало, є спеціальні хімічні рідини!! які реально допомагають)
думаю через забиті повітряні фільтри, які несвоєчасно замінювались, ну і плюс до того машинка немало набігала.
ну якщо цікавить - можна тут почитати Справді - поправлюся - не та штука - просто раніше хтось пробував - помагало ненадовго...
це вже офтоп, та я за оригінальне і промивка, це просто потрачений час. В мене розходомір, доречі, на гарантії, ніхто не скаже якби його вбити так би мовити нечайно і щоб ніхто не знав від чого він вмер =).
уже в самого такі ідеї є )) тільки от викрутки з таким узором не можу знайти (у формі зірочки з виступом посередині)
Знніми повітряний фільтр і.... Полями, горбами, де пилюки побільше... Але при цьому зас..ється вся система повітропроводу.
Цілком згідний! Це вже на смітник!!! Мав подібну ситуацію з повітревимірювачем. Розхід збільшився, двигун працював як йому заманецься! Купив б/в і нежалію, попередньо поставивши на авто. Старий розібрав для інтересу, там треба унікума. Вся середина коробочки має бути в "медичній" чистоті, але це ще не все. Датчик реагує на вологість повітря, тобто, коробочка запаяна на заводі і ремонту в домашніх умовах непідлягає. ІМХО тра шукати робочу заміну. Мій б/в для мене коштував-120дол.США. Пробивав новий-350 євро. Різниця відчутна. Проблема в тому, що такі речі возять тільки під замовлення!!!
В мене така проблемка на холостих коли ще двигун не прогрівся плавають оберти (нестабільна робота 1160-1200), і педаль газу дуже задумчива стає , на бортовому розхід показує зразу 15,8 л (а так розхід ніби в межах норми), але коли починаю їхати (двигун прогрітий, оберти 880) все пропадає як в нічому і небувало. Є підозри на ДМРВ. На повітряному фільтрі наїздив 25 тис. (кожного сезону чистив його). По Ваг-Кому дає такі помилки: 17536 - Ряд 1, адаптация смеси (под нагрузкой): переобеднение смеси в системе P1128 - 35-00 - - 17545 - Ряд 1, адаптация смеси (на холостом ходу): переобогащение смеси в системе P1137 - 35-00 - - Готовность: 0000 0000. На непрогрітому двигуні (1160-1200) витратомір показує 9,58-10,28, коли прогрівся (880) показує 3,42-4,00 (це ніби в межах норми). Також провіряв при повному газі (різко нажимав педаль газу з холостих 880 – 6120) тоді максимальні покази витратоміра становлять 60,23 при частоті 6120 об./хв. (десь читав на форумі, що для двигунів без наддуву при повному газі має бути в межах 100 г ). Ще також читав, що роботу витратоміра можна визначити замірявши тестером напругу між контактами на його роз’ємні, яка повинна бути в межах 0,97... 1,03 В. В мене він здається 5-ти контактний, пробував заміряти напругу при вкл.. запаленні між контактами 3 і 5, тестер нічого не показав, можливо не між тими контактами міряв, на днях ще раз попробую. Чи можна по цих даних щось сказати про роботу витратоміра? Думаю на нього. Можливо попробувати відключити роз’єм? Можу викласти логи, читав групи 001 та 002.
В мене така проблемка на холостих коли ще двигун не прогрівся плавають оберти (нестабільна робота 1160-1200), і педаль газу дуже задумчива стає , на бортовому розхід показує зразу 15,8 л (а так розхід ніби в межах норми), але коли починаю їхати (двигун прогрітий, оберти 880) все пропадає як в нічому і небувало. Є підозри на ДМРВ. На повітряному фільтрі наїздив 25 тис. (кожного сезону чистив його). По Ваг-Кому дає такі помилки: 17536 - Ряд 1, адаптация смеси (под нагрузкой): переобеднение смеси в системе P1128 - 35-00 - - 17545 - Ряд 1, адаптация смеси (на холостом ходу): переобогащение смеси в системе P1137 - 35-00 - - Готовность: 0000 0000. На непрогрітому двигуні (1160-1200) витратомір показує 9,58-10,28, коли прогрівся (880) показує 3,42-4,00 (це ніби в межах норми). Також провіряв при повному газі (різко нажимав педаль газу з холостих 880 – 6120) тоді максимальні покази витратоміра становлять 60,23 при частоті 6120 об./хв. (десь читав на форумі, що для двигунів без наддуву при повному газі має бути в межах 100 г ). Ще також читав, що роботу витратоміра можна визначити замірявши тестером напругу між контактами на його роз’ємні, яка повинна бути в межах 0,97... 1,03 В. В мене він здається 5-ти контактний, пробував заміряти напругу при вкл.. запаленні між контактами 3 і 5, тестер нічого не показав, можливо не між тими контактами міряв, на днях ще раз попробую. Чи можна по цих даних щось сказати про роботу витратоміра? Думаю на нього. Можливо попробувати відключити роз’єм? Можу викласти логи, читав групи 001 та 002.