Сьоні їздив до того Сергія , вищесказаного, реставрація рейки: -600 реставрація -500 робота зняти поставити рейку -700 його ремкоплект (вони дешевші , але зі своїм не дає гарантію) Ремонт ходової в нього надзвичайно дорогий, мені тре було міняти десь 5-6 позицій всяких дрібниць типу пильників, направляючих стабілізатора і д. т. , нарахував роботи на 1200грн(будь-яки сервіс то робить за 300-600грн). Заміна помпи - 200 грн , перед тим заїжав на інший сервіс, але там було зайнято все до кінця тижня , там сказали мені 70грн. В мене склалось враження зовсім негативні , дав йому реставрувати рейку і суппорт один(реставрація суппорта - 360грн), тепер боюсь щоб не напоров бо відмовився від ремонту ходової за таку ціну і реакція його була дивна , почав розказувати що він вміє правильно підшипники регулювати, гайки закручувати, а інші то роблять неправильно і того в нього такі ціни :shok: Я вже починаю думати може то він тільки мене хотів з такими цінами розвести чи то понти в нього такі , заїдьте хтось для статистики, що він іншим говорить ))
перед поворотом на Дубляни (їхати з Гал. Перехрестя) є сервіс, там шиномонтаж і реставрація рейок. [/quote] Довелось і мені колись бувати там. Враження від їхньої роботи - негативні. При заміні рейки: обірвали тросик спідометра і ще пару дротиків (проте бились в груди що не вони), завжди навязували тільки свої масла, бо інші це не те. Тай ціни там.....
Цей Сергій дійсно дорогий майстер. Але я як сервіс-мен з ним кілька разів спілкувався. і хочу сказати, що він дуже толковий майстер, робить акуратно і якісно і відповідно знає собі ціну. За копійки працювати не хоче, і мабуть має рацію.... П.С. Рок-н-рол, а чому не їдеш на автосервіс КОМФОРТ? Ціни не такі як у Львові...
то я так і не зрозумів, в чому полягає реставрація рейки? Чому на автосервісах цього не роблять? Це якась особлива робота чи як?
Не кваліфікована реставрація полягає в тому, щоби розібрати рейку і поміняти ремкомплект (що теж доволі не просто без відповідних навиків). Чого абсолютно не достатньо! Ще в рейці є т.з. шток по якому ходить червяк, (червячна пара). Так ось той шток реставрують на обладнанні на танковому заводі. Реставрація того штока полягає в тому, щоб відновити йому дзеркало. Цей сергій, про якого я писав має в наявності штоки до основних VW і відповідно реставрація 1-2 дні, якщо в нього нема якогось штока то це до тижня роботи. Ні, мова йшла за
Привіт Нічого особливого нема 1.При потребі ( вел виробітці ) шліфують саму рейку 2.Втулка на правій стороні ( виточується з второпласту ) 3.Нижній підшипник червяка ( дуже рідко вилітає ) -міняється на втулку з второпласту . 4.Верхній підшипник червяка (найчастіше) -проточується і ставиться інший. Якщо цікавить детальніше то пиши ( сам перебрав дві рейки )
Забрав вчора машину з ремониу(реставрація рульової), тепер в мене руль крутиться як в ЗІЛа якогось, з величезним зусиллям, це нормальне явище після ремонту бо все ніби нове і не притерте чи це мені щось напороли ?
А ти в реставратора про це не питав? От у мене ніби з рульовою все добре, насос відеставрований а зусилля на кермі більше ніж хотілося б.
питав, каже що значить треба робити ще насос, але не розумію чому до того насос качав, а зараз перестав :shok: , а ще каже що якщо колеса повертаються і руль сам вертається назад значить все ок, але яке то нах... все ок, я знаю як має крутитись руль з гідраком, кроче поїду завтра донього!!! П.С. за реставрацію рейки , супотра(щось мені тепер здається що його і не портібно було чіпати, але навязали), і заміну двох салінблоків я заплатив 2390грн, по моєму після такої суми то все мало б ідеально працювати!
не скажу точно про систему з гідраком, говорю як деякі підар@си "реставрують" рейки без ГУРа - затягуючи регулючий болт щоб рейка менше калашматила.... вот руль і туго крутиться. Але така "реставрація", без перевірки і заміни усього вищеописаного до одного місця. Мені "це" минулого року, якраз перед обвалом грн. обійшлось в 400грн (200 б/у рейка + 200 за заміну), після чого на наступний день придбав нову рейку (тоді ще за 760грн.) і змусивив їх ту парашу замінити... П.С. раз ти теж п.с. дописав: як на мене за такі бабки, ще і в кризу (коли інші майстри за копійки підписуються робити, бо клієнтури нема), ти мусиш з них 3 шкури спустити...