Поставив я таки цей розпредвал + повітревимірювач від 2Е. Низи просто "зашкалюють". Чекаю сухої погоди щоб заїхати на драг-трасу попробувати і дати їй під "хвіст".
Попробувати треба було і роботи на 30хв. Прокладку клапанної кришки залишив стару(нова в гаражі), щоб некупляти ще одну. зараз поміняю на нову. Відчутно авто прибавило в тязі. В неділю їхав з Жовкви, всі підйоми на п'ятій, легко, дуже скоро неїхав і потік авто був невеликий.
Маю два питання 1. Чи заміна призведе(ла) до економії палива? якщо так то питання наступне: 2. на двигун 1.8JH його поставити можна?
Для економії палива існують дизельні мотори або з меншим об*ємом. На 1.8JH стоїть інша система управління УОЗ, тому сказати, до чого приведе заміна РВ - важко. Крім того, в 1.8JH низький блок і зовсім інші фази, ніж в 2Е. В випадку ROSа просто повезло (або він знав шо робить), а взагалі мені не дуже зрозуміле бажання заміни одних запчастин на інші стокові від іншого типу мотора. Хочеш кращого перфомансу - став шріковський чи інший вал з характеристиками під ширші фази. А якшо економії - мех. довгу КПП і ГБО. Якось так. пи.си. для початку приведи свій 1.8JH і його вприск в стоковий заводський стан, і відчуєш економію. Я тобі навіть підкажу з чого починати: з лямбди, яка в тебе чомусь була відключена, коли я бачив твою скіроку, і діагностики форсунок.
Залишився мені розпредвал з мого 1.8 РВ. Нічого йому не бракувало, просто замінив на 2Е. Ціна - 150грн.
Який індекс на розпредвалі. Зовсім недавно тріснув мені РВ на AAD з індексом D. Не найшов такого . поставив від 2Е з індексом А разом з ГБЦ від 2Е(там є різниця в кількості опорних шийок.... на AAD - 5 ... на 2Е -4). Двигун в динаміці втратив. Але ГБЦ від AAD є і шукаю РВ з індексом D.
Цікаву тему ви відкрили. ось я почитав і теж задумав таке зробити... в мене мотор 1.8 PF чи підійде мені такий же вал від мотора 2Е і який індекс має бути на валі 2Е... до речі про економію пального можу потім сказати в мене на авто стоїть бортовий комп.
а ще в мене є цікава ідея - що б було коли поставити турбіну G60 і всі повітряні патрубки і повітровимірювач від мотора PG... чи вартий буде ефект таких затрат? хто що думає на цю тему?
По кріпленню РВ підійде. Індекс на валу від 2Е - А. Чи воно щось дасть - невідомо. Треба би було мати інформацію про кути фаз газорозподілення обох валів і порівняти. Крім того це треба би було врахувати (тобто корегувати) в програмі бортового компютера, який корегує кут запалення в залежності від режимів роботи. Мова йде про діапазон 5-6 градусів. Тут можна діяти методом тика і дивитися що з того вийшло, або діставати всю інформацію і робити розрахунки. З G60 та сама історія тільки крім того треба міняти поршневу групу, або кільця як мінімум. На турбовані або компресорні двигуни перші компресійні кільця ідуть хромовані (підсилені). Поршневі пальці і шатуни там теж підсилені... все таки нагрузки більші. Хоча можна і навпаки на звичайний атмосферник ставити кільця від турбованих двигунів. До речі ми на пару двигунах членів клубу ми так і робили. На 1.8 атмосферник ставили кільця від А4 1.8 турбо. Вони набагато сильніші на знос і довше будуть тримати компресію, хоча і дорожчі.