доброго дня! вчора намотав приблизно 200 км і коли заїжав у гараж, почув шось дико почало калатати ( стукати) під капотом. потримав на холостих 2500 обертів трошки перестало, а потім знову почало стукати. зранку завів також трошки постукало і перестало. на скільки я зрозумів то гідрокомпенсатори. Питання чого вони можуть стукати на гарячий мотор???? до чого потрібно дивитися????
Ну гідрокомпансатори більше "цокають" ніж стукають. Можливо це просто підшипник помпи розбився і він калатає?
та ні, помпа недумаю, бо коли прогазовував то воно (цокання) пропадо, але потім знову появлялося(( Сьогодні катався по місту, ніби усе нормально, не цокає. я замітив шо це починається після того як довго поїздити!((
Все правильно Кум каже. На гарячу масло рідке, а на холостих в головку через це не доходить потрібний тиск. Ти тримаєш 2000 обертів і наганяєш тиску в головку що гідрики починаютьнормально пахать. Потім тиск знов зменшується і тю-тю. Зміни масло, як не поможе пробуй заїхати до майстра або залити присадку.
масло я міняв 4000 тисячі тому. заливав "КАСТРОЛ" 10W40. міняв його на станції, правда його брали з залізної бочки))) сьогодні заїду поміряти тиск. вечером відпишуся і скажу шо там з тиском.
зазвичай на сервісах кажуть що коли масло приходить в бочках то воно якісне, бо в них налагоджений перевірений канал поставок, а чи так воно, хз...
вот приїхав з СТО. Мастер поміряв ми тиск каже, що з тиском усе гаразд! на холостих показує 1,5 коли погазувати трошки то піднімається до 2. за одно поміряв і компресію також усе гуд.)))) до чого далі дивитися???
Непоганий тиск. Дивись, міряти треба в головці і то під час того як чується стукіт інакше сенсу нема тим більше якщо масло встигло остити. Отже: майстер міряв в головці? Гідрики під час того стукали?
ну перед тим як заїхав до майстра то намотав приблизно 30км. мотор нагрівся до 94 градусів. гідрики в той час не стукали! а міряв він як: "відкрутив якусь фішку, там де масляний фільтир, прикрутив туди свій датчик " я завів..... вот і таке показало.
1 - Масло швидко остиває. тобто якщо маніпуляціїі між довгою торогою і вкручуванням датчика з послідуючим заведенням зайняли більше 5 хвилин то результат сумнівний 2 - Гідрики знаходяться в головці тому міряти масло на виході з картера не дуже праввильно 3 - Раз вони тоді не стукали то замір рахуємо не показовим.
Я так підозрюю що це вже новіший двигун і там немає датчика тиску в ГБЦ. Там є два датчика до фільтра і після.Якщо це тиск після фільтра то майже добрий. Якщо до фільтра то заслабий... там на ХХ має бути 2 а при 2000 об - 4 бар. Але так чи інакше тиск терпимий... значить уже якийсь гідрик просів.... і може робити а може не робити. З часом він просяде більше і буде постійно цокати ...тоді і поміняєш
кажу шо викрутили якийсь датчик, там де масляний фільтр. в мене машинка Golf_3 1.8 GT 1992р букви на моторі ABS а і ще одне..... коли закрутили той "манометр" то почала блимати лампочка масла....
AndriyKo як почуєш знову той стук(цокот) відкрий капот, ввімкни камеру на мобільном та позаписуй свій працюючий двигун в різних частинах. Таким чином ти даси зрозуміти хлопцям про який стук чи цокот а головне з відки він йде. Мобільник досить чітко ловить шуми, я так робив щоб переконатися що гуде насос ГУРа, просто переглянувши запис та прослухавши шум.
обїздив я у франику декілька СТО... ніхто мені не дав відповідь прочиною чого було таке явище в мене під капотом)))) тай як то кажуть "настрашилась" моя машинка, на вихідних намотав уже 300 км..... ніц не стукає, усе як має бути. П.С. якісь паранормальні явища))))) но то шо стукало то факт, є 4 свідка!))))))
доброго вечора! знову це "паранормальне явище" повернулося(((( http://youtu.be/85ZPYpC2jHA - вот, залив на ютуб температура двигуна 90-94 градуси.