Авто фольц В3 1.6 карб 1988р. Стукали у мене гідрокомпенсатори як на холодну так і на гарячу. Стук бува є, бува пропадає. Наприклад заводжу теплий мотор, мотор працює тихо нормально, і через 5-10 сек зявляється стук табуна компенсаторів (мінімум 3-х). Масло залито SHELL. Мінялось 1тис. км назад. Зняв я гідрокомпенсатори, після надавлювання наних на гарячу на двох був зазор 0,3мм Потім я їх повитягував усі: коли здавлював їх пальцями на 5-х почало виступати масло з отвору. Дійшов висновку треба міняти усі. Купив новенькі 8шт. (ІНА) поставив завів прокачав, тихо але один щось видригується то є стук то нема. Глушу заводжу тихо, трохи проїду починає підстукувати. А головне на холоднубуває то тихо. Я вже і масло поміняв щераз вже на XADO. В чому може бути причина. Міряв тиск масла на холодну 6,2Атм. На гарячу на х.х. - 0,9-1Атм. на обертах максимум 3,5-4Атм. Буває стукати починає з тиском масла 1,5-2,5Атм. Вже навіть незнаю що може бути. Стук чути в районі головки 2-3-4 циліндра. А може бути підношений шток привода бензонасоса????
Кажуть що ще якісь кольца можуть бути підношеними на валу привода трампльора Це так чи ні?????? І від них може ідти стук???
Стук гідриків ні з чим не переплутаєш! тому шукай який з гідриків бракований прослуховуванням: береш якийсь вороток (подовжувач ключа чи арматурину) не пустотілий (не трубка) і один кінець прикладаєш до ГБЦ в районі першого потім другого і т.д. циліндрів а на інший кладеш руку (долонею до воротка) а до тильної сторони долоні прикладаєш вухо і прослуховуєш. Я НЕПРИКАЛУЮСЬ шуми прослуховуються дуже добре, бо в моторному ваідсіку вони можуть відлунювати і ми просто "чуємо звін та не знаємо де він". Часу це все в тебе займе менше хвилини, а зекономить кучу часу і коштів. Успіху!
На тому тижні зилили присадку( з керамікой) в циліндри щоб вирівнять компресію. Після цього стук зник. Пред заливкою продавець казав що схоже наче стукє юбка поршня.
Товариство! У мене слідуюча ситуація. Гольф2, 1,3НК карб, МКПП 4-х ступка. При рухові на швидкості приблизно 80км зі строни моторного відсіку чути незрозумілий не то стук не то дзвін(на 4-й передачі), а на 2-ій після 40км. Сказати на яких обертах двигуна не можу бо тахометр не передбачений))) Коли ж розкручувати двигун стоячи на місці, цього звуку вловити не можливо. Бувалі механіки кажуть що це не клапани, бо вони стукали б постійно, не гідрики, а що це ніхто не може сказати. Що може викликати дані симптоми? Вибачайте за такі запитання, просто я зелений ще в двигунах. Коробка, щеплення?
трудно щось відповісти, бо часом в живу коло машини трудно визначити що стукає, а тут тільки по опису. Їдь до якогось доброго діагноста.... піднімай машину на домкрати газуй і слухай де що стукає
Контрольний отвір в коробці знаходиться спереду від радіатора? А то там ніби пробка, а відкрутити її чогось неможливо. Ми з батьком вже аж руки опустили.
так то зверху? Пластмасова? Там же ж маховик вроді? А спереду внизу метелева пробка? Батько її викрутив, масло потекло...
Є таке... вона так закисає що збиваються грані і все тоді легше зняти механізм переключення і заляти зверху масло
Тільки незабуваємо що даний болт являється не лише заливним отвором а ще й мірним, саме по ньому контролюємо рівень мастила в КПП.