Ти попутав машини і системи. Двигун 4G37 на міцубісі ніколи не мав мех інжектора. Там був або карбюратор або повний "електричний" інжектор типу 2Е на VW. Системний тиск це і є тиск в "стінку" за мінусом опору бензофільтра і він завжди вказується мінімально допустимий. Так от на цій міцубісі мінімально допустимий системний 3.3 бар, робочий 2.7. З тим тиском вона відїздить ще 30-40 тис, а може і більше. Один раз я взагалі бачив машину з "електричним" інжектором яка їздила з тиском 0 - це Ауді Шега ..... тобто там був тиск меньше порогу спрацювання манометра, я навіть думав спочатку що манометри поламались. А машина працювала достиь нормально тільки тяжко заводилась. На твому мех інжекторі мінімальний системний 6.5 бар, новий насос дасть 10-12 бар, а машина буде працювати до 5.0-5.5 бар. в цій ситуації хлопаку на міцубісі хотіли розвести на новий насос - хоча той ще буде їздити і їздити, бо новий насос на "електричному інжекторі власне і дає 4-6 бар.
Я так читаю тут все напутали... Насос з манометром має показувати тиск більше 4-5. Системний тиск на заведеній машині 3+-. Тобто якщо насос і манометер без регулятора показує 3 то цей тиск є малим я в такому випадку рекомендую насос до заміни хоча їздити буде але погано і дьоргатись буде. Недумаю що люди міряють тиск і незнають шо міряють. Вони б тоді неміряли...) Який тиск коли газуєш або їдеш?
Не треба мотористів - якщо стоять форсунки які управляються електрично (мають фішки) то тоді це "електронний" - хоча це народна назва. Справжня назва MPI - multi point injection
не факт, не факт. K-Jetronic цілком підходить під означення MPI, бо він також багатоточковий. На багатьох авто 90-х, якраз коли почали дійсно масово впроваджувати електронний вприск, зустічалась абрівіатура EFI - electronic fuel injection
K-Jetronic і його похідні не є МРІ бо не є багатоточковий. Багатоточковий - це коли паливо вприскується в момент відкриття впускного клапана. K-Jetronic - вприскує паливо завжди незалежно від того чи відкритий впускний клапан чи ні
промив форсунки, поміняв фільтр машина почала краще їхати і зменшився росхід. Це були причини через які я звернувся до тих добродіїв з Щирецької