Вирішив проблему! Це погано затягнуті болти були! Коли тормозив то по болту яка жилізяка била, от і давало дивний звук!
При натисканні на тормоз падають холості оберти на 200-300 об. на газу, на бензині менш відчутно. Це вакумний підсилювач тормозів? Шипіння і т.д. не помічав, але нестабільні оберти дістали. З чого і як починати шукати причину?
Дивився до шланга, там де він заходить в вакуум, є прокладка і якщо його порухати вверх/низ - рухається, і утворюється щілина - може тут бути причина? Шланг вроді цілий.
Так , друже , я тебе розумію. Я вже задовбався боротися з такою проблемою на своєму пассаті б3. В мене проблема схожа , але коли стою на місці і двигун заведений то побарабану , тисну на тормоз чи ні , все працює нормально, А от на ходу , коли підкочуєшся до перехрастя, скидаєш на нейтраль і вона ні з того ні з сього заглохла. Доречі хтось казав що Б3 не можна зоводити з передачі. Як каже мій знайомий " я уже так сто раз делал" головне заводити на вищих передачах 3 або 4-та. Тепер по ділу. Робота на газі дуже залежить від суміші газ\повітря. scrap В тебе обороти падають коли машина на ходу чи на місці? Клапан між вакуумом і колекторам стоїть?
переважно, коли докочюсь на світлофорі або скидую на нейтралку і гальмую. Плюс при ближньому просідаю оберти > 100 об, і десь читав, що також симптоми нецільності вакуума. так, є. Але я незнаю для чого він і відповідно незнаю як провірити
Тепер питання щодо самого вакуума (в мене 7 "): код мого не знаходиться в наявності на екзісті, на іншому форумі такого не знайшли декілька років тому. Що додатково потрібно міняти у випадку, якщо ставити 9"?
Коли міняв помпу, гарно роздивився передні гальма, і потрібне втручання. Заміна шлангів, рідини, і....потрібна порада: зараз в мене стоять звичайні 239 мм, супорта мали б мати якісь резинові патрубки, яких немає, але є багато болота, і подібно на те, що вони підклинюють - з внутрішньої сторони дуже маленька площа гальмує, і +- 3 см від краю бліна ржава площа(вище на 1 мм від місця стику з колодкою). Теоретично є 2 шляхи виправлення: 1. Переходити на 256 мм (б/в) - шукати взборі блін, колодка, супорт. Плюси: краще тормозить, покращення в машині і т.д. Мінуси: зимові 13" не підійдуть (не критично) Незнаю, але є догадка: в мене ВУТ 7" - незнаю чи підійде, шукати 9" - тоді і тормозний циліндр потрібно. поворотні кулаки? шарові опори? 2. Беребрати існуючі, замінити бліни і напевно колодки(хоча ці проїхали небагато, але не факт, що вони не криво стерті від поганого прилягання). В цінах не орієнтуюсь, цікавить +- бюджет 1 варіанту.
Перейшов на 256 мм, по ціні: комплект (диски, супорти, ступиці) мені обійшлось 2000 грн, у Львові віддавали за 1400 грн, але не дуже було з чого вибирати. Тепер наступне питання: в мене ВУТ 7" і ГТЦ 20мм, чи варто переходити на 9" і 22мм? Так як тормозить, мені підходить (відчутно краще, ніж було), але із заводу на 256 мм тормоза ставили 9" і 22мм.
Сьогодні забрав машину з СТО, де була заміна задніх колодок в барабані + тріснула магістраль біля заднього колеса, і відповідно заміна обох (металеві трубки). Тепер педаль гальм веде себе по іншому((( До заїзду на СТО хід педалі був 3 см, то тепер по відчуттях в 2-3 рази більший і плавний, немає такого твердого місця. Якщо натиснути підряд декілька разів - твердіє, і поведінка стає подібною, на ту як було. Раз пробував різко затормозити - машина гальмувала, але писку коліс не було. В чому може бути причина: 1. Колодки притираються 2. Погано прокачані галма 3. Повітря в системі 4. Відсутність тросу ручного гальма П.С. на СТО полюбому поїду, бо трос ручного гальма не підійшов.
+1. Але поїзди пару днів, якщо нічого не зміниться то перепрокачка. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Вертаюсь до питання гальм, потребую пораду. Власне після повторного відвідування СТО, встановлення тросів ручного гальма, нічого не змінилось, хоча майстер казав що зміниться))) Я привик до того, як гальмує. Але після купівлі ще одного авто (Лагуна 3), то почалась повна ж...па... В Лагуні робот і гальма при легкому доторканні реагують, і то так, що в хід 1-2 см машина стає як вкопана. І перші рази я на Гольфі чуть не догнав паро раз попередню машину(( Планую мати 2 машини, тому треба щос робити з гальмами. Спереду я рік(або 2) назад встановив 256 мм комплект, але залишив старий вакуум (7") і головний циліндр (20 мм). Я тішився, як гальмує до недавна...Жаль, що співпало втручання в систему гальм і купівля нового авто, важко порівняти. Я розумію, що ідеально ще все замінити на 9" і 22 мм, але питання фінансів наразі стримує... Питання, з чого почати: 1. Банально поїхати, залити новий DOT-4, перепрокачати гальма в СТО Комфорт (передостанній раз там робив і задоволений) і зміниться? Але той DOT, що є - катається десь 1 рік (а може 2), тобто йому не малоб чогось бракувати. 2. Шрот, купівля нового ГТЦ 22 мм - чи він сумісний з 7" ВУТ? Далі п.1 3. Шрот, купівля нового ГТЦ 22 мм + ВУТ 9" і п.1? Чи Гольф стара машина, і апріорі не буде гальмувати так як я б хотів? П.С. міняти задню балку на дискові гальма, хіба втіхаря від дружини))) бо скаже що не мудрий
Залиш як є. Дружина і сімейний бюджет скажуть тобі - велике дякую. Не порівнюй гальмівні системи в мшинах різних епох і буде тобі щастя. Я коли пересідаю з рентала (новісінької машини) на свою то мені теж кошмари сняться що колись я таки вїду комусь в зад
Ну якщо ти не можеш різким ударом по гальмах пустити мшину в юз то спочатку дивись в сторону перепрокачки (тобі ж Разор писав), далі вже можна грішити на манжети ГТЦ і міняти його і ВУТи.
в юз не пробував пустити машину, але якщо зупинити її треба - зупиняється, але таке враження, що педаль дійсно "в поліку" П.С. напевно все таки зїзджу на прокачку
Дивну штуку сьогодні помітив(( Коли завів машину, педаль гальма була тверда, ніби не працює вакуум ГТЦ. Але при русі декілька раз натиснув педаль із зусиллям - стала як має бути (мяка). Таке вже було двічі сьогодні, перерва між їздою десь 4 год. До того не помічав проблем з вакуумом( Пробував на заведеній машині педаль гальма, чи не провалюється. Оберти двигуна в нормі (вичитав, що коли мембрана має дирку/тріщину - оберти плавають, при витисканні педалі). Приїхав пізно, погода паршива - не заглядав під капот...але підозрюю, що нічого не побачу(( В кого які думки? П.С. єдине, що перед тим робив, то проїзджав через глибоку калюжу і через 100 метрів паркувався. Але хз як воно могло внести таку зміну...і морозу не було.