То шо пише на розширювальному бачку. Швидше за все там пише G11 - це антифриз голубого кольору. Фірма то вже таке, ДСТУ у всіх однаковий. Тосол не лий - роз"їдає алюміній. Мав через це проблеми деякі. А взагалі - пошук в допомогу. Не раз обговорювалось.
Також недавно був з замішатєльстві що залити. Моторист сказав шо в Пасати В3 ллють Лену (зеленувата таака), інші кажуть шо вона їсть радіатори, водії ж пасатів в кого вона залита кажуть що вже кілька років їздять з нею і проблем нема. Вона типу краще для даного двигуна. Ризикнув, залив
Ризикуй, заливай. Птання тіки нашо слухати одного, другого, третього, якшо перед носом все написано. На бачку білим по чорному пише G11 - це антифриз синього!! кольору. То нашо туда невідомо шо зеленкувате лити??? Я думаю коли німці ре робили вони знали шоблять, а не "думали" шо роблять... Коли потечуть фланці, будеш їх міняти то побачиш шо з твоїм блоком станеться від тої "лєни". Будуть такі канавки на блоку де фланець кріпиться, що який би фланець не ставив - буде текти. П.С. доречі оце зеленувате - це теж швидше за все звичайнісінький тосол. Якийсь там 30, бо 40 - це походу синій. В тебе ж має бути антифриз G11 - голубий. А і я не був в замішатєльстві. Я ж написав вище, що лити, а що ні ;-)
Справа в тому що коли прийдеш в магазин і скажеш дайте G11 то один продавець скаже що нема, а другий любу фігню буде продавати і казати що то G11. G11 - це допуски....стандарт на ОР, як на масло і одночасно сама рідина. Через те треба читати на упаковці - наскільки близьке те що купляєте до G11 . Зараз VW уже виробив новий стандарт на рідину - фіолетового кольору.... поки що підробок не зустрічав.
Згоден, я не беру то шо непонятне мені. Нарахунок підробок теж згоден, і воду можна в голубий забарвити і продавати... Але шо поробиш, від того наш народ вже мало застережений. Не зустрічав G11 зеленого, з зеленого тыки тосол бачив))) Але раз так кажете, то не сумніваюся що такий існує)))) Проте автор лиє "щось зеленкувате", і не відомо чи це тосол, чи антифриз)
Shaggy, в тому і біда що кольори вже так наплутали що далі нікуди, зокрема ТОСОЛ розроблений в СССР має бути синій (чи голубий), а насправді він є вже і синій і зелений (рідко) (червоний ще не зустрічав ). Антифриз G11 є синій і зелений. Наприклад в нас на сервісі заливають G11 зелений, а не сині, це робимо для того щоб в майбутньому людина чітко занала що зелений - антифриз і не плутала з ТОСОЛОМ
Згоден, я ж писав вище шо тосол і синій і зелений є. Але це помоєму чисто якісь барвники добавляють щоб заплутати народ лишній раз. Нарахунок антифризу то якраз зеленого G11 не бачив, але вірю шо існує такий. Тим не менш G11 є голубий, а ТОСОЛ темно синій, їх сплутати важко))) Ну як на мене))))
же 11 раз в два роки, або по самій же рекомендації виробника автомобіля, же 12та же12плюс(кстаті самий новий) рекомендують міняти 1раз в4 роки. От ви кажете синій червоний... а жовтий???у нас на магазині було вже багато антифрізів з німечини же11 в кольорі саме жовтому
Моя порада,купляйте не на базарі,а у провірених людей у знайомих які дійсно порадять антифриз,а не тосол.
Приходять ті часи, коли базари вже не спасіння, а горе! Море випадків, коли приїжджають машини до нас на сервіс і очі вилазять у клієнтів шо нові куплені ними на базарі з/ч вже вийшли з ладу (в основному ТАЗіки), зато дешево....
Я залив собі червоний антифриз концентрат від Лікві Молі 50 х 50 з дистильованою водою. Майже рік політ нормальний.