Останніх декілька років заливав червоний антифриз (G12), але тріснув патрубок ...хочу на холода злити старий і стоїть питання вибору: G12(червоний) чи G12+(фіолетовий) різниця у ціні 1 грн. на 1,5 літр. Логічніше брати новіший, але цікаві інші точки зору.
я років 5 заливав червоний - наразі все нормально, повертатись на G11 проблематично, бо потрібно промивати систему, тому стоїть вибір між 12 і 12+. Що станеться якщо залию 12+(він сумісний з попередніми допусками)?
Порадьте що робити- хочу завтра залити антифриз Hepa G12 (червоний). Зараз залито тосол а40. Чи можна заливати G12 в golf 2, 89 року, 1,6 бензин. Поставив нову помпу, радіатор , пічку радіатора , "саксофон" і деякі патрубки. Як правильно - просто злити тосол ( іжджу на ньому вже десь два місяці) і залити g12??? І взагалі -чи можна заливати цей антифриз в цю машину???
Від коли маю гольфа, три роки, їжджу на "Аляска", всі кажуть що то гівно, не знаю, не замітив такого. Не міняв і не промивав ні радіаторів, ні помпи, бо вони чисті, раз промив тільки, то коли перший раз злив коричневу суміш і промив тою ж аляскою. А Ж 12 рожевий хіба не роз'їдає алюміній? Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
Лив G11 то розширювалиний різко порудів, жижа стала рудою. Після року такої жижи злив, замінив розширювальний та залив G12+. По сьогодні все гуд. Брав Gromex червоно-рожевого кольору.
все життя лив тосол, різний тосол і Аляску і що попало. Цього року залив антифриз Жі12. Гольф 2 дизель.
Краще брати G12+ ніж G12, бо G12 сумісний тільки з G12, тоді як 12+ зі всіма старішими специфікаціями
Якщо привезений з за кордону або є друзі в автомагазині. Бо це, що продається в нас і ще по привабливій ціні це просто ...
в мене зараз залито тосол "Аляска", рік назад дума вміняти на Хепу жі12, так і по сьогоднійшній день катаюся на тосолі, а Хепу лежить і чекає свого часу разом зі всімами прокладками для двигуна