Так. Але оскільки напруга генерується ЕБУ а не дтожом то не факт що поганий датчик. Спад напруги може бути через поганий контакт в системі чи ЕБУ. Якщо винен датчик то автор не міг не помітити різницю між таблицею і показами у 2 кОм Якщо опір не скаче разом з напругою то боюся датчик справний.
Я написав, що якщо автор впевнений в надійності контактів при всіх замірах. Дискретність сучасних китайських мультиметрів не настільки висока, щоб виміряти пропадання опору н адесятки секунд. Тому, власне, і міряється напруга, щоб виявити оці перериви в живленні. Мав таку саму ситуацію на аудюсі з ДТОЖем. Замір імпендансу був добрий, а напргуа скакала. Переконавшись, що надійність всіх з"єднань і контактів до ЕБУ добра - замінив ДТОЖ і возрадувався.
Судячи з цього допису тут напруга не скаче тому і дискретність не має відношення до замірів. В яких рамках скаче напруга і з якою частотою? І крім того навіщо міряти напругу між не повязаними між собою ніяким боком контактами. 3 - на ебу, 4 - на приборку. І ще раз задам питання: "До чого призвело скидання фішок на холодному моторі? Щось змінилось?"
Дискретність має значення при вимірюванні опору, тому і міряють напругу. Але оце про +8... Температура ОР то може і +8 бути, але датчик міг сам ще так не остигнути і показвувати трошки більше реально. Розпіновку я не дивився. Але якщо це так яік кажеш ти - то звісно сенсу немає. Міряти треба між контактами які ідуть на ЕБУ, або тоді між 3 і масою.
Я не даром питався "відносно чого мірялась напруга", стрибки напруги при замірах говорять про це, що найімовірніше десь є поганий контакт, якщо припустити що ЕБУ її видає правильно. Тому якщо мірялось відносно клеми АКБ, то тре переконатися що контакт з клемою був надійний, якщо відносно мотора чи інших частин підкапотного, то скоріш за все що є погане заземлення. Що саме наштовхнуло на таку думку, це те, що є напруга 0.3В на моторі, це забагато... звичайно що припускаю, що автор заміряв відносно мотора.
Хлопаки різниці між вимірами напруги і опору немає - хто не знає закону ОМА той сидить дома)))))). І то і то має скакати - якщо поломане, або не має скакати - якщо справне. Міряти обовязково між контактами на ДТОЖ. Принцип роботи простий. ЕБУ подає опорну на ДТОЖ і реагує на зміну опорної, яку робить опір в ДТОЖ в залежності від температури. Найточніше то провіряти напругу - тільки тре колотися в дроти (псувати їх - за звичай вони в тих місцях з часом відламуються) і починати з холодного двигуна. Міряти і дивитись на зміни по мірі нагріву - все має бути плавне. Самі величини опору чи напруги можуть різнитися і залежності від ДТОЖ (там великі граничні допуски), але не має бути скачків Виробник допускає максимум 0.25
Все вірно, я цього не заперечую. Просто кажу, якщо скачки опору часті, з періодичністю менше секунди, наприклад, то тестер їх не виловить. Для цього міряється напруга, там скачки можна побачити. Тільки після допису Саші залишається відкритим питання чи автор міряв там де треба.
Я вибачаюсь, опечатка вийшла, напруга скаче на 2 - 4 контакті від 10,1В до 10,3В...десь 1 раз за 2 сек. Не виключаю того що був поганій контакт...так як на фішці знизу були заведені додаткові провода на 1-3 контакт
Також трохи грішу на мультметр...на стільки точно ним можна все виміряти не відому. Але те що ДТОЖ не справний, це вже вияснили. Заказав новий, ось такий 357919501A...привезуть в середу...потім напишу, що з цього вийшло. Дякую всім за поради, вони мені дуже допомогли