В мене 2002 р. VW Sharan V6 2.8 4motion стоїть ГБО-4 покоління. Коли я їду на газу мотор працює супер, коли я переключаюсь на бензин і різко давлю на газ мотор починає троїти, стріляти...шо може бути?(я вже всі фільтра поміняв, свічки, катушки) я вже не знаю шо робити підскажіть будь-ласка =(
А чи є в машині емулятор лямди??? Нещодавно мав схожу проблему, з першого разу вирішити не вдалось(((( Але потім мав подібне і при детальному огляді виявилось - газовики відрізали нафіг лямду і поставили емулятор, то ж на газу супер, а на бензині ппц... Причому проблема не вилазить зразу після установки ГБО( Також ше треба глянути чи поставили емулятори форсунок
Я навіть не знаю чи є в мене емулятор лямди =( Бо я купив машину з ГБО...а як можна перевірити чи стоїть в мене емулятор? А коли тобі відрізали лямду і поставили емулятор то вона шо на бензині шо на газу їхала нормально?
Мені, слава богу, нічого не відрізали))))) А коли лямду відрізати і поставити емулятор - то машина перший час буде добре їхати а потім ЕБУ зійде з розуму(
ГБО 4 покоління...якщо точно так то там нема емулятора.... 4- покоління має свій ЕБУ і підключається до штатної лямбди. А ще питання, якщо трохи проїхати прогазувати на бензині то їде нормально чи троїть постійно
Коли ти їдеш на бензині повільно різко не газуєш то не троїть а коли тільки нажав газ до кінця вона поченає дуситись ... шось там стріляє ... а на холостих супер працює я вже не знаю шо робити =(
Все може бути.... але то не щтука все підряд міняти... Тре бензин діагностувати а тоді дивитись як проходить стиковка з газом в одну і другу сторону... і тоді можна тосно говорити... може бути що бензиновий компютер не стикується з газовим у деяких режимах.... а може бути що просто комутатор дає пробой в якомусь режимі.
Так діагностика не заключається в читанні помилок.... при діагностиці ганяють двигун у різних режимах і дивляться параметри, що не так працює. Хоча відсутність помилок посилює підозру на систему запалювання. Вона в тебе дуже обмежено діагностується через компютер... через що і може не бути помилок
І ше коли мотор пряцює на холостих і витягуєш другу, третю, четверту, пяту, шосту катушку робота мотора міняється а коли витягуєш першу катушку то він як працював так і працює без змін. Але проблема не в катушці бо я пробував підставляти інші.
Не всі ЕБУ мають емулятори лямди( бувае що нерадиві газовщики, щоб не махатися, тупо його не підключають....
Ну тоді 100% справа в системі запалювання.... якби був чотири циліндровий то ти б їхати не міг... а так мотор потужний і тягне на пяти циліндрах. Треба діагностувати запалювання... щоб точно знати в чому справа.... дорогі твої катушки і комутатор. Як не найдеш де то подзвони на другий тиждень.
Ти не зрозумів.... для повнокмплекного ГБО 4 покоління не потрібно емулятор... ЕБУ ГБО підключається до штатної лямбди... Емулятори сталять на різні гібриди.