В Києві майстри розказують про змову і не радять брати зараз HEPU, я брав DOLTZ. З корпусом. В Києві 320 грн. А взагалі- SKF- радять всі майстри, але з обмовкою: - Так і ціна ж!
Фігня якась.... Недавно на Б5 поміняли помпу - на третій день потекла. Помпа Кольбеншмідт. точно якась змова чи що...
если хочешь, что бы поставил и забыл, то SKF, у меня на В3 (SKF VKPC 81401) уже прошла под 40 тыс. км, у знакомого такая же уже пробежала 170 тыс. км., это не реклама, а констатация факта, а то что стоит SKF, так не так уж и дорого, если учесть , что она служит в разы дольше...
не бачу сенсу брати в корпусі... в корпусі купуютьрідко, із 100 проданих мною помп лише 5 в корпусі . рекомендую скф, хепо, на крайняк рувіль.
тогда бери хепу, но можно нарваться и на то, что хепа проходит всего 5-10 тыс. км., у кума так получилось, но брали мы эту хепу, срочно, нужно было ехать отдыхать и не было времени искать... естественно... всё равно коробку помпы снимать при замене нужно, а так даже дешевле будет.... не думаю, что на гольфах стоят другие помпы, чем на пассат В3 - http://www.passat3.ru/zamena-nasosa-vodyanogo-oxlazhdeniya-pompy-na-folksvagen-passat-b3/
Недавно взяв помпу kolbenschmidt. Найдорожче що було у магазинах на пассат. Ціна щось 300грн. Та й на вигляд саме надійна навіть. Незнаю як ви тут про HEPU кажете, але хепу як на мене гівно рідкісне. По-перше крильчатка з нєржавєйки якоїсь, причому так тупо загнута, та й підшипник по відчуттяям "на руку" довго не ходить. В мене хепу пройшла 5000км. Після того брав bilstein, на ній вже від"їздив тисяч 15. Гримить, шумить дуже, але не тече. Їжжу поки не потече, не хочу міняти наразі. Шум то така собі справа. Але в багажнику воже от кобельшмідт шо взяв пару тижнів тому. В корпусі брати - зась. Невідомо шо в тому корпусі стоїть і з чого той корпус зроблений. Та й в корпусі ціна в рази більша і навіть не в кожному магазині є. А рідна помпа проїхала 350тисяч... Висновок один. Озвчувати його не буду.)))
вот именно поэтому то я и перешёл на SKF - поставил и забыл, или забил... я сам с автобизнеса и вижу, что и как ходит, какие отзывы, кто производит... а менять помпы через 5-10 тыс. км., да даже и через 30-50 тыс. км., это как то накладно, проще и дешевле купить нормальную помпу и кататься 150-250 тыс. км. это моё, личное мнение....
Згоден, але не попадав на SKF чомусь. І не бачив які вони. Спробую кобельшмідт наразі. Вона теж зовсім не дешева.
у меня тоже VW Passat B3, дв. ААМ, только 1993 г.в., поставил как и писал SKF VKPC 81401, правда сейчас уже идёт SKF VKPC 81410... вот чуть есть про выбор помпы - http://b3club.ru/forum/index.php?showtopic=1239&st=20 вот ещё, аж на 19 страницах - http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=17659&st=0
Недавно поміняв помпу. Поставив б/в від Сірокко 85р.в. з пробігом 176 т.км. Задоволений надзвичайно ! Тишина і спокій ! Попередня не текла, а лише трохи шуміла.
Дивився сьогодні на Хепо і Рувіль. У Хепо крильчатка штампована з бляхи, прокладка паперова. У Рувіль крильчатка лита (більше подібна до оригіналу) і прокладка - метал+резина, хоча Рувіль і дешевший.