Народ,бачив що така тема створена,але тут трошки інша ситуація. Авто на холостих працює так що руль ,педалі трясуться. Як в дизеля.Мотор 9а.Вже поміняв 2 подушки двигуна, передню і таищо біля коробки.Може ще щось треба поміняти.Надоїо на світофорі стою,то таке враження що сижу на масажному кріслі. Можливо датчики детонації,в мене з одного злізла езоляція.
які обороти холостого?можливо захист прижатий до двигуна!можливо неякісні подушки ,глушник прижатий до кузова і.т.д.
глушник повинен кріпитися так як передбачено заводом в інакшому випадку ми отримуємо негативи від авто. на перевірку можеш підїхати сюди http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=7931
Всім Привіт! Ситуація слідуюча вчора машина почала робити як на 3 циліндрах в районі від холостих до 2000 тис. оборотів вібрація така шо ну в пєнь звук в той проміжуток як в американських 5 літровок далі все пропадає. Тяга ривками то є то пропадає. пару днів тому міняв свічі вчора заправився на ВОГ-у доїхав до гол.вокзалу і почалася проблема думав свіча здохла або погано затянув фіг там поставив старі то саме! Поможіть в чому проблема
Які на вигляд свічки...? Щось сталось з вприском... іде нерівномірна суміш.... або збіднена або збагачена ... скоріше всього гепнув якийсь з датчиків... тре на діагностику... за 20 хв буде відомо що сталось.
в мене було подібне,перше перевірити свічі і протестувати свічні шнури можливо пробитий якийсь,друге перевірити пливо і фільтр з насосом можливо забиті і томі масос дуситья в цих Двигунах коли починається нерівномірність ходу то вдни дитонують і ніби троять
причин може бути багато для початку потрібно зробити діагностику двигуна. причина може бути банально проста а може обійтись заміною модуля.
Не в обіду, але так як ви "добре знаєте ці двигуни" то мали б знати, що там немає "свічних шнурів"!!!!
Дякую всім але ніхто не вгадав:D:D Причина була в катушці (здохла) Дякую Донецькому за швидку діагностику та допомогу!
про вгадування я не писав .по вашому катушка запалювання ,а називається ця штука модуль запалювання.катушка стоїть в жигулі.а в пасаті це пєзо модуль.
Чи повинен цей модуль постійно бжиніти десь раз в хвилин 10-15 на заведеній машині? Включається якесь реле (характерний звук) і ось цей модуль бжинить пару секунд. Таке точно прослуховувалося при включенні запалення. А тепер я це чую і при заведеній машині. Чи це нормально?
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:Пьезоэлектри́ческий эффе́кт — эффект возникновения поляризации диэлектрика под действием механических напряжений (прямой пьезоэлектрический эффект). Существует и обратный пьезоэлектрический эффект — возникновение механических деформаций под действием электрического поля. Тобто по катушці тре вї...........бати молотклом щоб вона почала давати іскру))))) Не треба строїтелям розказувати електронщикам про пьезоефекти)))) Катушка в пассаті звичайнісінька по конструкції, але з магнітоіндуктивним датчиком всередині)))) ( датчик Холла) Просто машино з окремими катушками набагато надійніші, і систему запалення можливо корректувати компутером) чого не скажеш про трамбльор))))