Привіт всім ! Є в мене бажання (і можливість) встановити на свій Гольф 2 з мотором 1595 ЕZ, двигун 1781 ЕХ (зі Скірокко) він теж карбюраторний як і мій, карб 2Е2. Чув я про такий модний карб, як Wеbеr DСОЕ 45, його я і хочу поставити на цей двигун, чув також, що треба ставити їх одразу два. Маю до всіх прохання ! Дайте кваліфіковану консультацію як це зробити, чи можливо це зробити і чи варто це робити ? Хочу побільше інформації про ці карби ! Ціну карбів знаю, маю можливість привезти їх з Польщі.
такі карби цікава штука. Але не проста. По перше щоб їх поставити тре колектора спеціальні. по друге, їх треба синхронізувати:щоб лили у всі циліндри порівну. їх проблематично ставити на 8в голову, в силу того що впусні та випускні канали голови направленні в сторону моторного щита. з 16в все простіше. якщо все грамотно настроїти в результаті можна зняти 180 і більше коней з 16в головою. в загальному машина дуже весело їде. Але і бюджет немалий буде і витрати палива зростуть. Нюансів море, про них може розказати тільки людина яка їх ставила. На сайті Львівського тюнінг клубу є хлопака з Львова, нік Vovka, який тим займається має всі прибамбаси. Можеш поспілкуватися з ним він тобі розкаже більш детальніше. в нього реальний досвід експлуатації таких карбів
Наскільки знаю я, ну принаймі вичитав в і-неті, якраз для 8v оптимально. Ці карби в нас ставлять на тази 08-09. Ну а колектор і пф само-собою треба інші. Дякую за інфу ! Шукатиму Vоvkа !
Вовків боятись - в ліс не ходити ! Ну, а взагалі-то, пишіть все, що відомо про ці карби, і головне про їх сумісність з vw 1,8 ЕХ. Бюджет, який можу собі дозволити - 1000$. Планую установку на травень-червень 2012. Поки-що збиратиму матеріал і комплектуючі, ну звичайно, якщо піду цим шляхом.
Я також трохи вивчав питання установки і дійшов висновку шо:розхід ДУЖЕ зросте і геморою будеш мати море,і те що воно їхати буде класно тебе вже не буде тішити,оскільки машина на кожен день.Такі девайси можна ставити тільки тоді,коли маєш іншу машину на кожен день.Це все моя суб'єктивна думка,можливо я і не правий.
Про збільшення витрати палива чув. Цікаво, як сильно збільшиться ? Якщо 15-20л буде, то зрозуміло, що нафіг воно треба, потратити купу бабла і часу, і отримати пожирач бєнзи ! Часи не ті ! Але, може бути, що хтось вже таке подібне ставив собі, і є конкретний досвід. З радістю вислухаю.
Я б на твоєму місці з цим не зв'язувався, краще постав 1,8 8V на 112 кобил або 2Е на 115кобил, якщо цього мало то став 16 ве і буде тобі щасття, або можеш зразу VR6
Мабуть так і буду робити, як радить Олег, бо бачу, що затія з Wеbеr-ом не варта затрачених коштів і часу (але ж як вони гарно виглядають ! ), 16v ставити не буду (важко знайти), vr6 не для Г2 (заважкий). До речі, якщо вихлоп з каталізатором, а поставити звичайний з резонатором, цікавіше буде ?
Став 2E + вал на 270 градусів + портінг ГБЦ. На 2л дуже цікаво буде. На 2E ще можна поставит голову від PG - там клапана побільші будуть.
Пасати, кори, Г3 це не по моїй частині. Що таке портінг ? Маю 1,8 ЕХ, буду ставити його. А як його "розвеселити" ?
Портінг - підгонка отворів колекторів і ГБЦ, згладужування всіх виступів в ГБЦ для вільного проходження паливно-повітряної суміші. Розвеселити EX можна такими методами: - посадити на нього інжекторну голову, ну і відповідно все навісне до нього (250-400 у.о.) -5-10 коней - встановити стріт-спорт розподільчий вал (260-270 градусів) (250-400 у.о.) -12-18 коней - встановити випускний колектор 4-2-1 (150-250 у.о.) 5-8 коней - портінг, поліровка каналів ГБЦ (200 у.о.)-10 коней - встановити 2E, KR, 9A, ABF (500-1300 у.о.) 115-150 коней У твоєму випадку раджу міняти двигун в зборі з навісним, бо на EX З карбовою головою хіба що делорти,вебери або дроселя ставити, а це дорого, ну і без доводки ГБЦ і нормального вала змісту нема ніякого. Затрати складуть порядка 1200 у.о., а KR або ABF все одно не доженеш, і не комфортно будеш пересуватись, так як тяга зміститься в сторону вищих оборотів.
- встановити стріт-спорт розподільчий вал (260-270 градусів) (250-400 у.о.) -12-18 коней - встановити випускний колектор 4-2-1 (150-250 у.о.) 5-8 коней - портінг, поліровка каналів ГБЦ (200 у.о.)-10 коней. А без установки інжекторної голови це можна зробити з моїм 1,8 ЕХ ? Іншого двигуна купувати не планую, думаю для мене його вистачить + його доводка. До речі з якої машини шукати такий розподільчий і 4-2-1 випускний, ну і прийомна труба яка має бути і вся с-ма ? До речі, хто знає, на які мотори vw ставився Wеber 34 ТLА ? І що він з себе представляє ?
Поставити карби то півроботи. Навіть чвертина. Решту 2/3 то їх налаштувати. З 4х моїх друзів, які ставили вебери на фолькси троє їх вже познімали з причини поганої дружби з двигуном. Причому налаштовували не лише шрубками але і такими штуками як підгонкою фаз, змінною довжиною впускного тракту, формою і об'ємом камер між карбом і камерою згоряння, підігрівом суміші і прочая. Як альтернатива - знайди собі KR і постав на нього январь з дистанційним налаштуванням в рашці. 200 коней витягнеш, і економні режими будуть непоганими. Кращого гібриду для збільшення показників ще не придумали. Особисто моя думка про EX - найкраще цей двигун працює в штатній комплектації.
Можна поставити, але загальна вартість всіх прибамбасів буде перевищувати вартість нормального комплектного 16V двигуна, котрий буде в стоку кращий ніж EX з усіма наваротами (які працюють в основному після 4тис.)
Розподільчий треба купляти швидше за все новим, це афтермаркетові продукти. До валу ще треба регульований шків. Колектор від GTI треба, або павук замовляти.
Ну що ж тут сказати ?! Можу лише щиро подякувати всім, хто приймав участь в обговоренні цієї теми, ДЯКУЮ ЗА УЧАСТЬ ! А вирішив я, що поставлю замість свого 1,6 ЕZ, цей, що маю 1,8 ЕХ, карб - рідний 2Е2, і отримаю 90к.с., замість 75к.с., довіряю думці одноклубників в тому, що як кажуть - " игра не стоит свеч ! "
Міша,може потерпи трошки і знайди якийсь Б-4 з АБФ-ом,всеодно гроші відіб'єш.ІГРА СВЄЧ СТОЇТЬ НА ВСІ 1ОО%