думаю, ось що сталося: (картинки з EXIST) ось корпус твоєї КПП: Над цифрою 1--фіксатори штоків переключення передач, а поруч отвір, через який ти зливав мастило... А ось самі штоки: А ось болт який ти викрутив: поз. 10 Думаю, коли ти викрутив болт, то не вставив назад пружинну шайбу (втекла в коробку чи ще кудись) а потім, закручуючи болт назад, затиснув ним шток увімкнення 1/2 передач... (середній) Або передавив важіль поз. 7 (для задньої передачі) Причина десь там... Попробуй в гаражі відпустити болт і перемикати передачі...
Підскажіть, стикнувся з проблемою. Міняв масло в двигуні, ну і заодно оглянув, що з низу робиться, і побачив, що мокрий (в мастилі) внутрішній шрус з лівого боку (якщо стояти передом до капопу), причому сам пильник сухий (фото), я так зрозумів, що це не з нього мастило витікає, а десь зверху, чи з КПП? (інколи на холодному двигуні туго включається 1-ша передача). Ну і друге хотів перевірити рівень масла в КПП, і не зміг викрутити пробку (фото), не знайшов в себе потрібного ключа, (щось похоже на Торкс, але він має бути із заглибленням). Підскажіть, що це може бути, і як відкрутити ту пробку?
Правий якщо стояти спиною до капоту. Дякую за підсказку!!! Дійсно похоже що це пропускає ущільнююче кільце, це воно ніби А щоб, його поміняти я так розумію треба знімати вал, це реально самому зробити на ямі ? Чи треба підйомник і якісь сйомнікі? Чи можна поставити Elring (як він по якості), бо VAG, бо по ціні в 3-рази відрізняється?
На ямі можна зробити. приспосіблень не потрібно. краще брати Elring..... пару раз ставили так званий оригінал VAG ....чомусь більше тижня не працював і починав текти гірше як старий... Ерлінг і інші фірми що роблять сальники тримали масло без проблем
Якщо є можливість гляньте. Можливо, щоб ще раз розбирати не прийшлось вартує зразу поміняти і детальки під №7 і 16.
Сальник в оригіналі 9,84 европейських гривників, але чекати 2 тижня. А ерлінг 32 українських гривників.
доброго вчора панове!! сьогодні замітив, що коли їду на задній передачі, то щось тріщить, походу в коробці( таке враження, що там якась "дерев"яна тріщьотка". заїхав на станцію, підняли на підйомнику, завів, включив задню...... щось тріщить. майстер каже, що могло обірвати зуб на задній шестерні. Чи могло таке дійсно статися??? якщо так, то що робити??? help me please!!!!
Скоріше в голові майстра обірвало! Якби був обрив одного зуба то давним би давно перемолотило всю пару.
Тре коробку дивитись... могла вилка погнутись або пружинка тріснути.. З задньою тре трохи обережно бо вона рядом з першою і передача може не туди включити і помолоти коробку
мда... весело!!((( сьогодні заїжав ще до одного майстра, той каже щоб я ще нічого не робив, мовля передач не вибиває, нормально включаються... одним словом не рекомендував. тепер прошу вас.... Брати по фольцвагену, наставте на шлях істини. бо маю їхати скоро в польщу, щоб там несталося біди)))