Якщо мова про Гольф 2, то заслонки пічки поклеїти можна і не знімати торпедо, але, не так воно і складно. Шукай на форумі, була ця тема. Пічку з підкапотного відєднати не складно- 3 гайки і 2 патрубки. Назбирай інформацію. подивися фото і при наявності однієї правої руки))) справишся.
Можна клеїти навіть не знімаючи ні торпедо, ні самого корпусу пічки, тільки "бороду" одну обов"язково зняти. Бачив десь на драйв2ру фотозвіт, але то потрібно мати навики гінеколога)))) Я розбирав повністю салон, тому і пічку зняв.
не хочу знімати радіатор пічки за одної простої причини що ті пласмасові штуцера посипляться .прийдеться купувати і ставити новий радіатор
Робив цю процедуру минулого тиждня (Джетта 2). Награвсе ще й як.... на все пішло 2 дні (день - розбір, мийка, клейка,.... Пів дня - зборка) і в хлам роздерті руки. Симптоми: патрубки на пічку були гарячі, заслонки рухались, пічка ніхрена не гріла. 1. Грання з пічкою. Торпеду знімати не треба (лише бороду + поличкі зліва та права). В першу чергу необхідно було перевірити заслонки, оскільки як було неоднаразово сказано - від старості вони осипаються і пропускають холодне повітря. Говорю відрзу, професія гініколога не допоможе - заслонок там 2, і проклеїти їх повністю, без розборки корпуса пічки не вийде. Описувати процес не буду - Гугл в допомогу, але... Проклеїв заслонки, промив радіатор пічки (стояв Valeo), все зібрав, під'єднав патрукби, завів, почав прогрівати двигун..., а результат "Не то...". 2. Друге що прийшло в голову (давно про це читав, але ж патрубки на пічку були гарячі, тому цю версію відхиляв) - клапана пічки (стоять зі сторони підкапотного, перед пічкою). Якщо вони ще стоять, то варто почати прямо з них Клапана відправити в смітник, а патрубки замінити на довші під'єднавши напряму до радіатора пічки. Зробив я цю процедуру, і о чудо - в салоні Ташкент :dance:
з сторони підкапотного візуально ніяких клапанів небачу.патрубки підєднані до штуцерів пічки напряму.чи мова не про то.якщо можна чуть докладніше про ці клапани і де вони можуть стояти
Особисто проклеював заслонки не знімаючи торпеди на Венто. Зайняло 5 годин, враховуючи що досвіду по ремонту на той час взагалі не було. Практично перший ремонт ). Постараюся знати фото-звіт по якому робив і викласти лінк.
Є такий: http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=148368&st=0 але я робив по простішому: регулятори пічки і центральні дефлектори не знімав. Правда там знімають радіатор - нам досить добратися до заслонки.
Перечиташи купу форумів щодо призначення цих клапанів, однозначної відповіді не знйшов. Особисто для себе підбив наступні підсумки: - призначення металевого клапану (термостату), той що праворуч на фото - захист пічки від перегріву. Тобто при перевищенні температури охолоджуючої рідини, клапан перекриває подачу ОР в пічку (салон) для запобігання перегріву радіатора пічки, розгерметизації і як наслідок опіків водія та пасажиру. Ще хтось писав, що даний клапан також перекриває подачу ОР під час розігріву двигуна, скорочуючи при цьому час прогріву. - чорній пластмасовий клапан (на фото ліворуч) пропускає ОР лише в одному напрямку. Так розумію запобігає порушенню напрямку циркуляції ОР. Крім того між клапанами встановлено бай-пас, який має працювати при закритті першого клапану. Усе це німці недарма придумали, але з часом усьому приходить... Судячи з конструкції і зовнішнього вигляду пластмасовому клапану нічого не бракує. А ось металевий явно виходить з ладу. Шукати такий на шроті думаю сенсу немає, хіба замомляти за х.з. які гроші новий. Щодо "як їх викинути", особисто я щоб не плодити хомути, зняв 2 паровоза: "хомут біля радіатора пічки" - "патрубок 7 см" - "хомут" - "клапан" - "хомут" - "патрубок 20 см" - "хомут біля трійника". Придбав метр нового шлангу, відміряв 2 куски потрібної довжини і поставив 2 патрубки: "хомут біля радіатора пічки" - "патрубок 35 см" - "хомут біля трійника".
Сьогодні проклеяв обидві заслонки в3 пасат,не знімаючи торпеди, зняв тільки бороду ,бардачок і поличку під ним.Решта справа техніки .Зроблена робота виправдала себе на всі 100%.Кому тре пишіть, можу підказати певні нюанси в телефонному режимі.