я б для початку закапав розкоксовку якусь і подивився що компресія скаже. усетаки дешевше ніж авто потрошити
То вже точно капіталка. Два циліндра пішли спати. Третій на підході. Думаю то вже блок міняти треба або гільзувати, щоб нормальні розміри остались. Ставити ремонтні розміри буде дуже дорого. Під нормальні можна оставити старі поршня, або б/у.
Якийсь чудо-движок виходить, проблем не дає, масло не їсть, розгон є, не димить, а спати вже хоче... Правда гріється літом. Дайте хтось спробувати, що значить нормальний двигун тоді чи що... А хто допоможе розкоксовку спробувати? Я так зрозумів, що все одно гірше вже не буде. Хоча і проти розкоксовки є багато застережень, але мабуть буду пробувати її спочатку.
То вже треба дивитись виробітку в самих циліндрах. Можливо звичайно що все може обійтися й заміною кілець, без розточки блоку. Спробуй розкоксовку як каже vitOK ну а як не поможе то голову звертати полюбе. ПС: на рахунок гріється то вважаю що одне до другого відношення немає
Хм .... тут щось не так. При компресії 4-6 в двох циліндрах двигун має бути тупий і силою там і не має пахнути. Як машина може нормально їхати на 2,5 циліндрах. З центру до Юра він би мав на другій передачі ледве виїжджати. Треба ще раз провірити компресію.... може щось не так заміряли.
і мсло з такою компресією жрав, як коні воду. якщо на моєму Ж-60 була компресія 9 в усіх і воно пило літру на 500 км. на нормальний сервіс заїдь, або поміряй на декількох СТО ту компресію. Тоді точно без намаха буде.
Нормально їзжу і двигун не спить. Не вірю, що все витягувала АКПП. В тому то і справа як та компресія мірялась. Чи є якась певна процедура? Я так і хочу зробити. Дайте, будь-ласка, координати, хто має перевірених майстрів.
Дякую. То навіть питань немає, що "міряльщик" у свою користь заміряв. Але хто напише хоча б двох незалежних майстрів? А тоді ще й на СТО поїду. Результати відпишу. Наперед вдячний.
хтось підкажіть де нормально до мого дизелька подивляться Навроцького і рясне не пропонувати проблема така точніше я догадусь що це або насос паливний або розпилювачі проблема наступна зранку заводиться з півоберта але навіть на підсосі прогрівається як без нього,якщо не піддати на 10 сек газу то обороти нижче 600 і трисе її коли прогрілася працює рівно не гоіється дуже швидко(десь чув що швидкий нагрів признак зламаного насоса) підкажіть де то все міряють тиск палива в циліндри,компресію не завадило б.. і ціну орієнтовно,може хто знає точніше може хто має телефон толкового майстра бо на Наврочького був колись недорого і толково робив а зараз знайомий зїздив здерли в 3 дорого ше й зробили так що крашче б не лізли..
З радістю прийму допомогу. Ціна питання? Заодно щось ти мав мені ще продати з запчастин не пам'ятаю але поговоримо. Коли робимо?
давайте з понеділка,не в грошах справа!бо тиждень вельми загружений,телефончик маєте,наберіть завчасно!
Вставлю свої 5 копійок: розкоксовка допоможе 100%, якщо проблема в ЦПГ, бо якби вмирав двигун то він літрами брав би масло, + масло видавлювало б з усіх щілин. А так в тебе закоксувались компресійні кільця, тяга є бо двигун ще живий тільки трішки заморився + АКПП компенсує втрату потужності пізнішим перемиканням передач.
Дякую всім, особливо за цей допис. Буду дзвонити всім Накінець доведу до ладу машину, або отримаю ще декілька думок, що компресія нормальна.
Я рахую, якщо топікстартер планує їздити на авто ще не один рік і не збирається продавати, то всеж-таки краще зробити свого двигуна, поставити нормальні запчастини і тоді - хоч на край світу! А то купиш кота в мішку якого можливо напічкали присадками щоб ніде нічого не текло, а після заміни масла все повилазить. Ну інша справа якщо ти купуватимеш і будеш його розбирати дивитись в якому стані, але ти так довго будеш вибирати двигун ... оскільки всі вони вже попроходили 300-400 тис. Роби свого ... це моя думка.
Не спішіть "капіталити" двигун, поки точно не будете знати причину. Мені 3 роки тому майстри вуха прожужжали про капіталку - брав масло шо дурний, не тягнув добре. Півроку ходив як прибитий - бабло заначував. Поки один добрий чоловік не порадив - почни з меншого. Приїдь на сервіс і не слухай спеців, а тупо скажи - поміняти сальники клапанів і добре відрегулювати карбюратор і запалення. З того часу наїздив 50-60 ккм - масло не доливаю взагалі, їде нормально. Пробіг 340 ккм. Отаке. Може з часом прийдеться - але куди спішити?