VWB2 (універсал), потекло масло з під головки, двигун 1.6D відверто кажучи тяги маловато (особливо на трасі) , хотів би перекинути на 1.9TD з переоформленням, чи варто і чи можливо бо їзжу багато???
Робили таке. Є пару нюансів, але зробити можливо. і навіть переоформляти не дуже треба..))))) По тязі не зрівняти.
мене цікавить чи підійде по кріпленню моя кробка на 1.9ТД бо піввісі з шарнірами (кулаками) по каталогу в мене такіж як у 2.0 куб з 5-ти баняками та й щеплення нове Діаметром 210 (від ЛТ-2). А то в Б-3 і Б-4 двіжки в поперек а тільки в Б-5 в здовж ну а такі недешево І балка в мене від Б-3 з дисковими з стабілізатором і з розпридільником новим.
Розвернути двигун це найменьша проблема.... кажу- зробити можливо. А от чи варто то друга справа. Бюджет такої операції разом з двигуном потягне за 1000 вічнозелених.... Хоча як на мене Б2 по своїх ходових якостях пережене і новіші авто... єдине дизайн старенький.
дизайн неможна да і треба рівняти з новими авто, хоча простіший б2 за новітні комп'ютери на колесиках
wwB2 Якщо на шроті брати то так і буде, сьогодні вже питався, - 1.9ТД без навісного і коробки з Б-3 800 уо. Так що напевно буду брати донора Б-3 підганяючи під свою коробку бо старіші моделі мають такеж щеплення з первинним валом КП. От тільки запитання відносно радіатора,- чи мого буде достатньо хоча в мене майже навсю морду та щей по каталогу мавби бути кондиціонер згідно розміщення патрубків???
Радіатора вистарчить... тільки систему охолодження треба міняти бо турбовані більше гріються. Випуск теж треба повністю переробляти... турбіна качає більше повітря.
Ну по ціні ви точно сказали, бо буду брати донора Б3, так вигідніше! Бо багатенько міняти: двіжок, вся вихлопа система, тай вжеби рульову колонку ,бо регулювальний болт на максимумі (то бувби взагалі фарт якби з підсилювачем), та й вся начинка на радіатор (по каталогу подвійний вентилятор і т.п. Тут одне тільки но!!! конфігурація маховика 1.9ТД мені не підходить! чи можна міняти маховик (чи він не балансується з колінвалом і чи замінний з 1.6Д???) Якщо це питання вирішується то все гуд!!! Хоча ще стартер? чи мій потягне бо на 1.9 з редуктором? Тобто два питання??????????
Блоки 1.6 і 1.9 однакові, значить навішати на них можна різні речі. в тому числі і маховики можна міняти. маховик балансується разом з колінвалом і корзиною. стартер піде той який кріпиться до твоєї КПП, але краще з редуктором( треба дивитись по кріпленню чи підійде) - зимою заводити буде краще.
Я вже дозрів щоб поміняти двигун та й найшов хто привезе донора, яле хотівби знати всі номера і коди двигунів дизелів VW 1.6 ТДІ;1.9 Д; 1.9ТД B-3 або Г-3 бо от дивлюсь по книжці: то 1588см3 турбо, 59 kW (RA), а 1896 см3 турбо, 55 kW (AAZ), і тільки 1896 см3 електр сист впорск турбо, 66kW (1Y) а такий же 1Y , без турбіни і мех сист впорскув. 47 kW То на вашу думку який краще??? Я бачу не в об'ємі сила??? може простіше брати 1.6TD??? Чи може тут питання в довговічності 1.6TD і 1.9TD і 1.9D
І ще одне??? В новіших двигунах ніж що на В2 і діаметр циліндра більший і хід прошня (76,5-79,5\86,4-95,5) може дійсно достатньо 1,6TD SA або SB???
То треба дивитись або по ЕТЦІ або по ЕЛЬЗІ... треба досліджувати. Ну якщо вже дозрів... а не просто поговорити...))))) то питання треба вивчати детальніше. Так на перший погляд то тобі треба донора не VW а Audi. Там є питання з задньою лапою. в поперечних двигунах задня лапа кріпиться на стику двигун - коробка, в повздовжних посередині блоку. чи на VW на блоку є передбачені дірки для кріплення лапи по середині ...то треба дивитись в живу. Хоч концерн вроді один, але є нюанси. Також може виникнути питання з маховиком і самим кріпленням КПП. Двигуни VW-VW уніфіковані і можна міняти більший на меньший і навпаки, але Б2 має специфіку туди йшли модифіковані двигуни АУДІ. Може блоки настільки універсальні що підійдуть без питань але це треба вивчати. Ну і по модельних роках треба дивитись щоб не попасти на перехідну модель, бо було три чи чотири принципових зміни моделей двигунів.. тобто вони не взаємозамінні
Хто може відповісти чому двіжки 1.6TD (RA і SB) мають 80 к.с. а 1.9TD (AAZ) 75 к.с. хоча компресія 1.6TD-23.0 а 1.9TD- 22.5 І хто може підказати з власного досвіду як довго ходять 1.6TD в порівнянні з 1.9TD (AAZ) і чи можна з часом підігнати електронну пряму сист впорскув як у 1.9 TD (1Y)?????????????????????
У двигунів крім параметру потужність є параметр крутний момент, по народному "ТЯГА"... от і почитай в неті чому одні мають більше потужності і меньше тяги при одних обертах або навпаки меньше потужності а більше тяги на других обертах. Про це є купа статей... По твоїй темі: Сьогодні подивився пару фолькс блоків чи є заготовка під кріплення правої лапи при варіанті розвертання. НЕМАЄ. Так що як і думалось тобі донором на двигун піде тільки АУДІ