Відповідь: Заміна коробки сюди маєш відмічене в блакитний колір які є в твоєму двигуні, того понізей двигун дта повинен підійти ящик 5 біг з позначенням 3 м
Відповідь: Заміна коробки Про можливість встановлення коробки 3М я зрозумів, а про все інше і же це все щукати - ні...на польському сайті не знайшов того розділу! Якщо можеш уточни, куди заходити і де шукати... Дякую
Відповідь: Заміна коробки InSpector, нах створювати зразу дві теми??? http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=2310 http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=2316 і ще чому не запитатися в вже існуючій темі??? http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1481
Відповідь: Заміна коробки http://etka.auto2.ru/ сюди є етке, щоб перевірити собі ящик а сюди лінк до інтернетівських аукціонів з мануальними коробками передач, на жаль мусиш собі пошукати, бо я зараз до роботи я виходжу http://moto.allegro.pl/50875_manualne.html?order=t&view=gtext
А де на коробці написано яка вона є(її номер чи позначення). бо поставив 5ст а в неї короткі передачі, от і питаю себе "нащо мені 4ст тільки з більшою кількістю махів кулісою"(маю наувазі свою 5ст).
Знизу, на корпусі яка закриває маховик, має бути рівненька площадочка десь 1,5х5см, на котрій є букви та номер кпп
scirocco коробка коротка однозначно. Тахометра немаю але на 4 передачі максимум 80 (двигун розривається), на 5ій 100-110 (це потолок). Звісно двигун підубитий(вже пройшов 200тис а може й більше), але по обертам чути що з 4-х ступкою при 100-110 він працював на менших обертах. Відповідно розхід пального по трасі (80-90км/год): 4-х ст.-6-7л, а з 5ти ст. -8-9л. Доречі замінивши головну передачу можна ж добитися бажаного результату?
Головну пару? Так з нею треба ше пів кпп міняти. Крім того, у ВСІХ гольфовських (2-3) КПП ГП 3,66, тобто ОДНАКОВА. На що будеш міняти? З замінників (тюнінг) бачив 4.25, але це ше коротша КПП буде, драговий варіант. Шукай довшу коробку, а для початку напиши нарешті букви своєї. Пи. си. в мене стоїть 2у, сама коротка з всіх можливих (сток), мотор самий потужний з всіх можливих (сток), дискомфорту не відчуваю жодного. Може треба правильно їздити?
Щоб подивитися треба лягти під машину, А як правильно їздити:- з вимкненим двигуном? Ти пробував по трасі їхати 80-90км/год неправильно Стиль їзди одинаковий, що на 4х, що на 5ти(З Харкова до Полтави і назад)
в мене на найкоротшій п'ятій зі всіх кпп досягалася швидкість 220. Підозрюю, що машина не їде не тому що змінено кпп. Про всяк випадок підкажу, що справний двигун повинен мати найбільшу потужність в діапазоні після 5000 обертів в хвилину, а в тебе очевидно, максималка на 2,5. Це не робота. На рівних ділянках в мене спокійно і повністю комфортно переключатися з першої на 5-ту. А більша кількість передач дозволяє чіткіше підібрати оберти двигуна (читай потужність або запас обертів) до дорожньої ситуації.
Чесно кажучи може й в некоробці діло що до максималки, питання не в тому. Вона тягне, рве з місця, що аж гайці тормозять і шукають незаконні переобладнання в мащині(а їх нема) Двигун крутиться і на більші оберти, просто з цією кпп вони настають дуже швидко(немає бажаної економії хочаб на прямих відрізках). Передачі включаються чітко. Коли я ставив 5ти ступку головною моєю надією була все-таки єкономія пального, і менші вібрації двигуна при тих самих швидкостях. А получилось навпаки(можливо це просто мої скептичні настрої), неотримав я бажаного результата.
Хлопці хто може підказати адресу, або скинути таблицю по характеристикам кпп(малий не дає багато часу на пошук). Коробка ALG(085) двигун 1,3 (літери записав правильно). Доречі буду дуже вдячний якщо хтось і розповість чи коротка вона чи довга(в мене в цих питаннях досвіду маловато). Завчасно дякую!