От якраз вам це і має адресуватися. Поставили фотку якогось датчика свого і понти ганяєте. Ви 3 пости підряд пишете шо в інтернеті повно інфи про то і тіки пишете якраз, жодної ссилки і інформації про це я так і не побачив. Може досить водичку ганяти? Був би в мене зараз пассат я б заради вас з"єнав патрубки напряму і їздив би так шоб доказати шо нічого не буде в технічному стані автомобілю. Ви з"їжджаєте з теми на якусь аварійність і холод і комфорт в салоні. Ми говорим про технічне питання.
Прочитав всю тему і вирішив розповісти свою історію. Не буду вдаватися в деталі, але суть в наступному. Декілька тижнів тому вирішив провітрити свою джету. Виїхав на трасу і відразу почув дивний запах в салоні. Помітив ОР на пасажирському поліку - потік радіатор пічки. Злив залишки ОР, зняв пічку. Їздити якось треба було, як тимчасове рішення, вирішив з"єднати патрубки пічки шлангом, та й думаю заодно промию систему охолодження. Залив дистильованої води і так поки що катаю. Правда трохи "жаркувато" їздити з відкритим люком і вікнами. Особисто я не бачу в цьому великої трагедії і не думаю, що таке рішення завдасть якоїсь шкоди двигуну.
Накалякали тут... Поміняв я радіатор сам Фотозвіту немає. Для заміни тре знімати панель всю та ще й всі воздуховоди з моторчиком.... пропарився я з тим, але заодно і ревізію підпанельного простору зробив. Як на мене, то з відключеню пічкою можна їздити запросто, в систему менше антифризу заливати тре Після заміни в машині сауна.