П.С. Куме, а так теоретично можуть бути занижені оберти і трохи туповатість машини, якщо десь не вірно мітки ГРМ виставлені?? Чи був би пздц мотору якби хоч шушуть не туда)) Бо я майже на 100% переконаний шо десь тут біда зарита, або в тому трамблері з тим бігунком. Ну по допусках пише шо має бути 0,18-0,2В. Так що рухати не буду. До інжектора нема чого пхатися. Я просто дійсно найшов монік саме такий самісінький як у мене стояв заводу. Той самий рік, ті самі номера. Вигляд один в один зі всіма трубочками і перехідничками, форсункою і структурою корпусу. Всі інші шо я не передивлявся бли завжди якісь інакші. А цей я довго вишукував. Він копія і все грає по цифрах.
Якщо ГРМ не так то зразу вилізає боком. Якщо дуже нетак то при ручній прокрутці дає клина (поршень з клапаном зустрічається) .. Якщо на один зуб то то доганяється трамблером.... плюс сам комп в межах +/- 3 градуса регулює... а 3град це і є один зуб. Хм ... в принципі варіант що ремінь потягнувся теж може бути... Давай тоді десь на другий тиждень підскоч перепровірим мітки... і подивимось ще раз на цей трамблер.
Давно не писав. Приблема не зникла. Мітки були перевірені. Все гаразд. Лямбда. Попарившися взялися з кумом і перевірили лямбду, вона показувала тіки 0,4В і не реагувала ні на газ, ні на що. Була куплена нова, були намагання відкрутити стару, але я так і не зміг. Зате всю її замовчив ВДшкою, масу перекрутив на інше "свіже"місце, і потім вирішив ще раз поміряти і виявилося, що лямда чи то ожила, чи то ми не добре міряли. Ну але покази стібільно скачуть. Тобто ніби все гуд. Датчик Холла працює ніби гуд згідно цієї методи: http://automn.ru/audi-100/audi-3226-10.m_id-298.m_id2-303.html Поперебирав ще проводку під капотом, ще раз знімав інжектор, все почистив, поставив на герметик, нема ніяких підсосів. Поправив проводку на датчик холла (були троха надломані дроти на фішці. Ну і почитавши вчора методики обнулення мозгів знайшов шо не завжди мозги обнулюються повністю якщо знімати клему з АКБ. Прогрів машину до гарячої, 2 ввімкнення вентилятора. Глушу машину, знімаю шлейф з ЕБУ на 15хв. І виставляю трамблер рівно на мітку. Через 15хв вдягаю фішку на місце. Завожу машину. О чудо! Стартові оберти 1250 і відразу 1100. Машина десь 50град. Прогрілася до 90, оберти трималися 850-900. Думаю от воно щастя. Глушу машину вдягаю назад кришку над ЕБУ. Завожу знов машину... Оберти 750((( Проте поїхав і зрозумів що машина стала їхати таки краще. Пропала тупість конкретна. Все стало краще. Але оберти полюбому дратують, бо машиною аж передьоргує під час заводки. От це от набирання обертів до 750... Буду шукати сьогодні яка ніжка з ЕБУ видає блін-коди і буду намагатися считати щось діодом, так як з салону чомусь не зміг під"єднатися до ваг-кому (хоча тре ше десь спробувати, але не маю ні шнура, ні ноутбука) Можливо якась проблема саме з мозгами?? Поки не заглушив все працювало гуд. Після повторної заводки - жопа... Вчора був подумав шо проблема з бігунком. Поміряв його опір 2,2кОм. Думаю, все куплю, буде гуд. Сьогодні поміряв - 1кОм... Капєц... Або мене вчора глюкануло, або шо. Може таки спробувати інший. Хоча що б це мало дати, раз після обнулення все гуд.
Дали їй звіздюлей вона злякалась що відкрутять і ожила....)))))))) Насправді скоріше всього не було маси по вихлопній трубі... а її трохи потовкли поміняв точку маси (до речі на новіших моделях маса знімається так як ти зробив) і вона запрацювала, а до того вона точно не працювала. а коли запрацювала то пішли топливні корекції... Почитай про АДДИТИВ і МУЛЬТИПЛІКАТИВ топливних корекцій і зрозумієш чому змінилось коли ти повністю обнулив свій компютер до базових установок. З пробігом 30-50 км було б те саме ти просто пришвидшив процес адаптації компютерної програми. А те що в тебе дальше низькі оберти я думаю це все таки так потенціометр дроселя відрегульований.
Ну лямбда ожила раніше ніж машина нормально поїхала. Після її оживання я проїхав не менше 50км по місту і трасі і ситуація з тупістю була не змінна. Тупість пройшла після виставлення трамблера рівно на мітку, не раніше, не пізніше, і обнулення мозгів. До того ще раз зауважу обнуленя знімаючи клему нічого не давало. Треба було скидати шлейф з ЕБУ!! От після того все гуд було. Допоки не заглушив авто. І незалежно від того як стоїть потенціометр все працювало вірно. Що ще раз доказує що він тут ні до чого. Щось заганяє комп коли глушу машину. Так, безперечно оберти можна підняти виставивши інший кут ДПДЗ, але це не правильна робота буде. Самі ж розумієте.
Це все в комплексі... трамблер підкручували коли лямбда не так працювала... потім вона заробила і відповідно треба було все перестроїти. Ми ж у мене не тільки клему ЕБУ знімали а і другий комп підставляли і нічого не мінялось... помінялось коли лямбда запрацювала. Ще раз кажу якщо цікаво почитай про АДДИТИВ і МУЛЬТИПЛІКАТИВ в неті на цю тему купа інформації
в мене така сама ситуація була поки не встала машина я коли зняв трамблер мені в руках дх розсипався датчик хола на мотор 2е коштує 500 грн. новий треба було чекати тиждень я взяв трамлер бу за 500 грн
Проблема з низьким холостим?? Чи пробшлема з тупістю?? Бо тупість вже пройшла. Лишається тіки низький холостий хід. Якщо б це був ДХ, то як можна пояснити те, що після обнулення ЕБУ стає все гаразд, а при повторній заводці все повертається назад. Здається мені, якщо б це був ДХ, то навіть обнулення ЕБУ нічого б не дало.
Ітак, тупість пройшла машини. Їде нормально, холостий 850-900. Це вже нормально. Була проблема з записом і адаптацією мозгів... Якби обнулялися але потім шось не те все було. Та й лямбда запрацювала. почалася правильна корекція суміші. Розхід став десь 11л. Лишилося 2 біди. 1 - при заводці нема стартових обертів. Оберти собі "дотягуються" до потрібних. Складний пуск загалом. Таке враження шо маховик зупиняє двигун в якийсь момент. На маховику є дві мітки "0" і "І". На яку мітку має бути він виставлений?? Пишуть на мск.ру шо на "І". Ну ця проблема мене менше турбує. От є одна цікава річ. Машина тупить тільки!!!! при повороті наліво. Направо - все гаразд, прямо теж, а якщо повертаю наліво і газ тисну то не їде і місцями здається що заглохне зараз. Варіанти можливі?? П.С. Хто був на з"їзді і пам"ятає що фару коротило, то це виправив, проблема лишилася. Я ж не гальмую на повороті, а саме газую.
У мене повинні бути видні обидві(тобто вікно настільки широке, що якраз обидві повинні бути видно по краях вікна). "Ї" є дві на маховику, і одна з них разом з "0", принаймні так у мене. Сигнал повороту включений? Перевір струм АКБ, коли включаєш повороти і фари (можна і напругу, якщо коротить на масу то буде видно).
Та ні, там все гаразд. При вимкненому повороті і фарах та сама ситуація. Спробую ще запобіжники всього освітлення повитягувати і тоді попробую, але сумніваюся що це дасть результат. НУ але хоча б проблему з проводкою відкину.
Я теж так бачу. Але зверху витягнувши насос там нічого то і не побачиш. То треба його цілий знімати мабуть, а це ацкій напряг. Ну ше як варіант думаю може варто заглянути під машину, може шось десь перетискає паливну трубку. Хоча теж сумнівно дуже...
Якщо там є шапка вушанка ))))))) то побачиш.... хоча б зорієнтуєшся чи насос добре закріплений. Бак знімати - невесела процедура... там все позакисало. і навіть знявши бак ти ненабагато більше побачиш... єдине що як багато срані то легше витрусити.
+ 1. Раджу прислухатися до порад дохтора! Мій друг одного разу такеееее витягнув з бака, що kym-ова шапка-вушанка - якраз найкраща назва для того. Додам, що перед тим влетів на майже 1000 нашої рідної валюти (до речі, в майстерні нашого ж співклюбника). Повиміняли все, що тільки могли підозрювати, а причина була деінде. Так що раджу уникнути безглуздої витрати грошей і відразу дивитися в корінь - тобто, в бензинову помпу і в бак. Тільки сам туди не лізь! А то як потім витягнемо?
Та говорити то одне, а вичистити - інше. Гаража не маю, естакади немаю... Підозрююшо одного дня мало буде, бо 100% вилізуть якісь негаразди, десь болт зівесться десь ще якась біда... Та й сам немаю належного інструменту до того. А хто захоче тим займатися. Я давно вже хочу це зробити.