Я не електрик а фінансист і спорити чи вона зависла чи вона аварійна - до слів придиратись небуду! Машина тестувалась після кожного виконаного із пунктів, і авто "поїхало" після роботи із блоком управління. А під руки людині яка знає свою справу я не ліз і не заглядав які саме були помилки. Ідея вирізки каталізатора була моєю ініціативою, і звідки в тебе інформація що він міг прослужити ще декілька років??? Виконаною роботою задоволений. ІМХО Тема створена давно і де ти був скоріше??? "Після бою кулаками не махають"
Подивися #7 пост цієї теми. Тобі рекомендували спочатку зробити компютерну діагностику а потім робити ремонт. Ти виложив сюда думку майстра що треба робити. Я думаю ти як фінансист розумієш різницю між тим що видає компютер (конкретні коди збою роботи машини) і тим що говорить майстер (неважно який і нехай дуже грамотний) що хоче заробити гроші. Звичайно вчитися ліпше на чужих помилках. Цей форум створений для того щоб люди не сильні в техніці могли отримати рекомендації від тих що там щось петрає і приклад твого ремонту показує що потреба в цьому є.
Там незрозуміло кому ти радиш це зробити чи мені чи Vitali це по перше, по друге: якщо Ти такий кльовий майстер, то запроси до себе в гараж і допоможи зремонтувати, а не критикуй дії інших майстрів і тих кому потрібна допомога!!!:, а попиз...ти з книжкою в руках біля компа кожен вміє ІМХО!!!!!!!!!!!!!!!!
Щирокажучи компютерна діагностика то не панацея. Вона не покаже компресії, загального стану мотора, чи є дирка в глушнику,ітд. Я прихильник комплексного огляду, і ріспект тому майстру який вміє діагностувати на компі і руки має з потрібного місця, плюс загнати на яму і глянути на той мотор знизу.
кожний випадок є індивідуальний і ніхто і не каже що комп. діагностика то панацея. Але на певних типах машин з неї починається. Для жигуля компютер хіба в багажник можна засунути,а на нових VW на платформі Golf 5 ти тормозні колодки не поміняєш бо цилідри можно тільки з допомогою компютера розвести. Мова йде про інше. Щоб у майстрів не виникала спокуса трошка розвести клієнта( що є цілком природнім) клієт повинен по мінімуму орієнтуватись у своїх поломках. А саму незалежну інформацію може дати тільки компютер. Відсутнісь інформації це також інформація. Наприклад ... діагностика не дала помилок...а машина не їде, тоді треба дивитись то того про шо ти говориш...копресія, дірки та все таке інше, але ти уже точно знаєш що всі датчики у тебе працюють. Так от цей форум і для того і створювався щоб помогти людям в отриманні тої мінімальної інформації по техніці, обмінятись досвідом і навчитись на чужих помилках.
Поділися враженнями як після видалення каталізатора звучить вихлоп. І що поставили на місце каталізатора?
Поставили резонатор. Працює трішки голосніше як з каталізатором. На трасі, в місті різниці по звуку невідчуваю!